Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez egy vadálat .............

http://youtu.be/e6t7VbV8d3E
nem rossz ... de egyesbe ....EZ ... nagyon gyenge ezt 3 ba kéne tudnia igaz ez csak 130 ló de 30 kiloval könyebb ...
0.30-nál elég jól látszik a nyomaték változás.....a síktolattyús karbi ilyet nyomott....ettől érződött erősebnek, az utódjaihoz képest...imádtam

http://youtu.be/2ImThYVOXSo
már azt hitem ............................. véleményem szerint a pupos sorozat legyen 400 .. vagy 750 .. esetleg 1100 netán 250 es mind mind egy ékszer a motorkerékpár gyártásban .. aki ilyet birtokol ... ............... szoval nem egy hétköznapi vasrol beszélek talán olyan ez mint a honda 1975 cb 750 e vagy mint az ANGOL ....http://www.gizmag.com/brough-s.......
Szia Tasi!

Sajnos nem az enyém csak a neten akadtam rá. Szépen összerakott 750-es az biztos.
Kicsit nagyobban íme+ mellé egy gyári fotó 1100-ről is.
Küldtem mailt.
Szia!
Hát, NAGYON KÖSZ, hogy megkerested a képet, meg a cikket .
ÖRÜLÖK, hogy sikerült megtalálnod ....hát, nem ma volt...
Még egyszer KÖSZÖNÖM.
Hello!
Ööö semmi, semmi csak egy kép a kerítés előtt.
Gabi! mi ez a 750 pupos az adatlapodon ?
Ha kell elküldöm teljes méretben, adatlapomon ott a mail címem.
Hello!
Megvan a cikk, 98/4 ben volt. Íme:
http://www.ebay.de/sch/m.html?...

Lehet nála van:
Name/Firma: Galovich Tamas (CMA Motor) Geschäftsführer: Galovich Tamas Mikes K. u. 35, H-9500 Celldömölk E-Mail: cma@cma-motor.hu Fax: 0036 95 420 827
Mekkora porlasztók vannak az 1100-esen? 36-38-40-es? Mikori évjárat? Nyitott vagy fojtott verzió?
Milyen értékre állítottad az úszókat?
Mennyi a hengerekben a kompresszió?
Szelephézagok renden vannak?
Milyen légszűrő van benne? gyári (papír) vagy sport légszűrő?
Össze lett szinkronizálva a porlasztósor?

Szóval most felfúrták vagy lefúrták?:)
hello. az 1100-es karbiját szétszedtem darabokra kipucoltam beállitottam az üzemanyagszintet mert magas volt ...a subertűkön is visszavettem a kaját 1 rovátkával így most pöccös de gázadásra még mindíg azt a jelenséget produkálja mintha sokat kapna... tudja vki mi lehet a baj? A fúvókák méretei 2 szélső 110-es 2 középső 112,5-ös elvileg ez is kisebb mint a gyári és a motor az előző tulaj elmondása alapján fel lett fúrva 1127ccm-re 1027 ccm-ről...tud vki segíteni? :)
Továbbra is kutatok 1127-es lapkás hengerfejet, vagy komplett blokkot.
Köszi!
Szia!
KÖSZ, hogy rá kerestél!
Ugyan ilyen cikknek kéne lenni csak 750 - esről ( bocs ezt elfelejtettem le írni ). És az olvasói tapasztalat rovatban van egy kép, ami részemről az egyetlen lenne a volt motoromról (ezért is lenne nekem fontos ). Ha jól emlékszem, közel húsz év távlatából, egy olyan kép ahol két gyerek ül a 750-es GSXR-en. És Berta Attila néven van a hozzászólás.
Szia!
Ez volt az a teszt? 1996/5-ben van.
Sziasztok!
A 96-97es motorrevüben volt egy Gsxr használt motorteszt amiben volt egy cikk amelyben volt az egy kép a régi 87es Gsxr-emről.
Esetleg ha valaki eltudná küldeni a képet azt megköszönném.
Alakul már, mint púpos gyerek a prés alatt.

Elkezdtem becsiszolni a szelepeket (egy hengert már le is próbáztam benzinnel).KÖSZ A VIDEÓS SEGÍTSÉGET.
a vicc az volt az egészbe hogy a régi gyertyákkal ketyeg a motor azzal vettem de mind a 4 más márka és más hőértékü volt a 4 új ngk val csak durrogott
köszönöm mindenkinek a gyertyával kapcsolatos válaszokat ... densot fogok rakni bele már nem bízok az ngk ban mikor a kroszhoz megvettem mindíg jó volt de ezek szerint már nem hozza a minőséget
szelep szár szimering .....nagy hézag a szelep vezető és a szelep közt ..... söt van olyan is hogy forron a motor a szivo szelep fészek záro felületén kicsit vissza dolgozik ilyenkor van hogy el szinezödik a torok de ezt látnod kel a záro felületen és a motor üzem közben melegen némi torpanást és erőt veszt ....