Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az aszfalt valóban jó, csak az a rengeteg kavics a kanyarokban kicsit aggasztó....! Én ezért inkább a másik oldalt tolom!
Üdv uraim ! Hétvégén megnéztem az új aszfaltot Parád es Gallyateto közt .
Mindenkinek ajánlom , tökéletes !
Gyorsan le is vették a használtautóról.....! Vagy elkelt!
Eladtam őket
Elég drágán árultam mindkettőt de ajándékba odaadtam a rajta álló motorokat
Mi lesz a szőnyegekkel? .
Köszi!
Amúgy annyit tudok a linkelt géphez szólni, hogy a fényezés alapján 2008-as modell
Nem, sőt érzetre pár centivel magasabban is van az ülése. Ami csalóka, az a régin a gyári rendszámtáblatartó le van cserélve. Ja és az újon kisebb az utasülés-púp is.
Amúgy az újon is le kell cserélnem a rendszámtartót mert a hátsó emelőt nem tudom használni, annyira útban van a rendszám.
Tud valaki rendszámtartót világítással ebayen ajánlani?
Hamár méretek: a 2 db fasza motortakaróm szart sem ér, ugyanis eddig normális méretű motorjaim voltak, amikre passzoltak a takarók, de ezek igye hosszabbak...
Gratulálok! Nagyon szép!
Sziasztok Tud valaki valamit erről a Busáról? Egy barátomat érdekelné! https://www.hasznaltauto.hu/galeria/2163354-10606423-1-0-0-0-0
Jól látom, hogy az újabb széria alacsonyabb egy leheletnyivel?
Sziasztok!
Szeretném mindenkinek megköszönni,aki segített,és hozzájárult az egész évi erőlködésemhez.Ki szereléssel,ki szerszámokkal,ki jótanácsokkal. Köszönöm Agónak a motor építését,szerelését,és Albinak is a sok segítséget.Végre sikerült Tökölön kihozni a motorból,és magamból is a maximumot.
Négyszer is sikerült 9.6-ot mennem 240-es célvonalival,a 201m-es időm pedig 6.3 lett,190-el,és 1.65-körüli 60 lábakat húztam utcai gumival.
A motorom főtengelyen mérve 205 lovas 166 Nm-el,keréken 175 ló,144Nm,és 260 kiló,de ezt majd szeretném pontosan megmérni.
Sziasztok!
Itthon van az új Sólyom, már el is adtam a többi gépet, már csak ők vannak ketten
Barátom szerintem legyen 9:00 mert hamarabb sötétedik!
Na igen, sajnos ez ismerős helyzet. (Mármint kis köbcentissel elszállni) Na jó köszönöm a válaszokat, ha esetleg összejön, akkor majd jelentkezem.
A valóság az, hogy nem sok huszonéves ül Hayabusán, de , ahogy dj barátom is mondja, ha megvan a kellő alázat, és tisztelet az erő iránt, és tisztában vagy a korlátaiddal bármit meglovagolhatsz ! . Egy motoros ismerősöm bölcselkedett egyszer, hogy "ő azért nem ül 750-esnél erősebb motorra, mert, fél hogy nem bírní magával, és hogy elszállna hamar !" Ez így szerintem, baromság... Kérdeztem is tőle, hogy a 750 -essel nem lehet elszállni?! Tehát, ésszel, ez a lényeg....
Igen, én is így állok hozzá. Csak beleülteti a sok vélemény a bogarat az ember fülébe. De akkor kezes "jószág"?
ez jó. csak annyira veszélyes, amennyire te akarod. 0-tól 300-ig, fejben dől el.
Sziasztok!

Gondolkodom egy Hayabusában, de őszintén egy kicsit megijesztenek a sztereotípiák, hogy mennyire veszélyes. Mesélnétek róla egy kicsit, hogy milyen?
Egy jó kis olvasnivaló estére, amit mi mind tudunk, hisz ezt érezzük mindannyian, imádott motorunkkal kapcsolatban, de mindig jól esik olvasni :
http://www.rbiker.com/hu/news/...
üdv itt. szép motor, jó döntés. . sok sok kellemes megtett km-t kívánok.
olaj: ahogy RR javasolta. szerintem szinte mindegy, hogy 5100 v. 7100 10W-40. ne kísérletezz mással. felesleges.
rázkódás: én nem gondolnám, hogy plexi. MRA túraplexi nem rázza a motor elejét. szép is lenne. ahogy javasolták, centírozás, avagy hibás gumi.
Csak pár ezer km-t futott Pirelli Angel GT, szinte újnak néz még ki (előző tulaj cseréltette még).
Ha jön Valaki vasárnap irjon vagy telozzon mert ha kevesen leszünk lehet hogy 9-kor találkozunk.
Üdv Nálunk!
Ha tovább huzod és abbahagyja lehet hogy csak az első gumi érett meg a cserére.