Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így volt Albert, mindig arra tanítottam a fiam, hogy döntőkben nagyon fontos hogy ki az ellenfeled, es hogy csak akkor kockaztasd a beugrás veszélyét ha jobb az ellenfeled összességben tőled! Akkor azt mondtam Ricsinek hogy be ne ugorj, mert ha 2 tizedet is kapsz a reakció időben, 300 m nél több mint 10 km/h sebesség különbséggel mesz el mellette! Pont úgy is lett! Csak az volt az egész erdekessége hogy a rajt pillanatában mivel Krisztiánnak jobb volt a reakció ideje, es előbb el indult, Te és a barataid hatalmas öröm ujjongasba, ugrálasba kezdtetek, (magamban meg, varjatok még, nincs még lefutva ez a verseny) és amikor Ricsi lámpaja gyulladt fel, hogy Ő nyert, teljesen le döbbentetek, emlékszel? Egyébként akkor Ricsi 9.2 es, Krisztián meg 9.5 ös időt futott! Ez a hozzászólás Hosszú Albertnak szólt!!!
Igen ,nagy verseny volt! Ha jól emlékszem Krisztián a rajtnál már elment mint általában...de a végére utolérte a fiad! - Hozzáteszem h abban a kawa blokkban még csak veztengely és hengerfej munka sem volt,csak elektonikák hada és kipufogó....de tény hogy ez akkor kevés volt!
Látom csend honol ujra e tájon
Csak egy HAYABUSA száguldását hallom
Ezrest előz éppen ugy látom
Ez a kérdés is eldőlt Feri Barátom.
Én azt nevettem már napok ota hogy ugyanigy jártam 7 éve mikor megvettem az első Busámat,és fzr forumon voltam,előtte yamahám volt.
Hiába mondtam Én ott akármit /injektoros,erősebb,stabilabb stb.../le lettem "ugatva"pénzmotoros,pöcshosszabbítás,nehéz motor stb. Volt 1 régi "kemény" mag / akik közül már természetesen egyik sem fzr-el jár BMW bokszer,kawasaki,autozik stb.../akikkel nem lehetett vitatkozni.
erre a forumra is olyan felesleges beirni hogy a magnézium. kerekes Végh jana által megcsinált 200++++ loerős 170 kilos ezres gyorsabb mint 1 széria Busa.Ezt tudjuk el is hisszük de Akik itt vagyunk Nekünk a Busa tetszik Nekünk ez a MOTOR.Szerintem Közutra!!!!!! ez az egyik legjobb motor akiknek van tudják miért, nem sorolnám.
A tizedmásodpercek meg a HRC kittek itt10-ből 9 Embert nem érdekelnek ezek versenyforumra valok.
Részemről is a téma lezárva,jo és BALESETMENTES MOTOROZÁST kivánok Mindenkinek!
Üdv ÉN 190/50-nel járok már régota / 6 év 80-90 ezer km/ kétkomponensü legyen szerintem közutra bőven elég,probáltam Én is magasabbat,de szereintem hamarabb kiette a közepét,és "normális "kanyartemponál nem vettem észre különbséget.michelin Pilot Power 2 CT, Bridgestone Battlax S21r stb....
Hátsó gumiméret? Tippek/ötletlek? Eddig 190/55-tel jártam. De volt egyszer 180 is. Van egyáltalán ideális méret, vagy szubjektív?
Köszi a segítséget!
Ott a pont.A sötétség erre már nem tud reagálni!
Köszöntem!
igen
Gen1-en cserélnék kuplungcsövet. Felül gumi - váz mellett fém (réz) - utána megint gumi ugye.
Rendeltem egyet (Goodridge SU-1300-1CC) de az teljes egészében hajlékony. Beépíthetem ezt nyugodt szívvel?
Igazad van!
Fiuk! Nem értem mire való ez.... Egymást ne szapúljuk már... Váltsunk témát! Ennek semmi értelme nincs...! Komolyam mondom olvasgatva itt a hozzászólásokat még én érzem kellemetlenűl magam...! Pedig aztán aki ismer tudja, hogy soha nem sértek meg senkit... Van vagy volt egy egészséges vérszívás Ferivel is, de tudta, hogy szeretek hülyülni... De itt már látom elszabadúltak az indulatok... Nem szabad ezért veszekedni Feri téged is meg kérlek fejezd már be.... Ér ez neked ennyít? Ilyen bagatel hülyeségen vitázni....
Lehet hogy felétek ugy müködnek a kereskedők de felénk nem, ezert működik a cegünk már 35 éve! Egyébként mar nem gyorsulunk már 5 éve, tehát ezt is benézted!
Ezt a kérdést had válaszoljam meg én ! Te tényleg azt hiszed hogy a pálya szélén álló embereket az érdekli a vizes fáddal mennyi nyugdíjast tudtál átbaszni az idén hogy még pár millert beletóljál a szarokba 1 tized másodpercért ?! Történetesen ott voltam mikor ez a Maico gyerek Miklóson agyilag felőrölte a szlovák srácot , aki eldobta a kolbász zsírost a rajt után ! Na ott volt ováció , amit te soha nem fogsz hallani , megtapasztalni és Maiconak többen gratuláltak mint neked egész életedbe fognak ! És senkit nem érdekelt az ideje , csak annyi hogy a mi kutyánk kölyke legyűrte a szlovák rídert ! Ez a fajta versenysport erről szól , egyfajta ágazatát nem véletlenül hívják Funnycar-nak ! De te csak b@szd át a jó népet továbbra is az olcsó szénnel a hekkelt mérlegeden meg a rozsdás vasakkal megtudjaf@xom mivel , és told a millereket a fosokba ! Ja és ezt szépen publikáld is , /csak nehogy a gázszerelő megneszelje a bizniszt/ de miért a Busa fórumon teszed mindezt ?! Ha ekkora zsivány vagy , akkor tedd meg ezt a NAV oldalán , nagyobb király leszel mint ha 402méteren 0.6 alá mennél az 1000-es fosaiddal !
Maximálisan meg ertelek ha bizonyos penzből versenyeztel! De az aki fordított erre a sportra több penzt azt sem lehet elitélni! Itt az a baj hogy mondasz olyan hülyeségeket a versenysportal kapcsolatban, hogy ez sok! ddt 500 sem veletlen irt ide neked, ismerem őt regota, es hidd el van rálátása neki is a dolgokra!!! Ja és sosem mondtam hogy Én vagy a fiam volt a legjobb, csináltuk a dolgunkat és kész!
Szard le
Ez neked biztosan furcsa lehet,de amikor már zsinórban húztam be a 10.0-kat az utcai Busámmal, akkor nem maradtam a mezőnyben arcoskodni, hanem továbbléptem D1000-be.Tudtam,hogy az ültetéssel,lehúzatással csak az utolsó leszek a mezőnyben,de blokktuning nélkül is gyorsultam fél másodpercet nagyon kicsi pénzből.Nem apuéból, hanem a sajátomból.Nem vagyok milliomos, tudod, jön a havi fizu,család,gyerekek,lakáshitel.És tudod mi a nagy büdös helyzet barátom?Kurvára leszarom, hogy ki a legjobb,kinek van a legtöbb pénze,meg ki a legokosabb.Figyeltem,és tanultam sokat,főleg Albitól, de Ágótól,Józsitól,és mindenkitől,mert ez a közösség egy nagyon jó csapat.Én pedig alázattal,és szerényen küzdöttem.És tudod miért?Nem a kupákért,nem is az elismerésért,hanem a versenyzés öröméért.Ezt te soha nem fogod megérteni,de azt is leszarom.
Rendben,akkor te vagy a legjobb.
Oké,akkor a fiad a legjobb.
Motul szerint 2.5W kell (ha gen1)
Én megpróbáltam utánanézni, de semmi konkrét viszkozitást nem találtam. 2,5-7,5-ig találtam hozzászólásokat külf. fórumokon.
Szerintem 5W-vel nem nem tudod elrontani, én is azt használtam/használom. Ha gen1, akkor ha jól emlékszem 480ml kell.
Tudod annyi szenet és fát eladtam a télen, hogy ebben az évben nem kell már dolgoznom csak élni, és motorozni, és persze fórumozni! De örülök hogy elő kerültél mint tudjuk ki ő seggnyalója, legalább látom tudsz még rendesen segget nyalni!
Sziasztok! Nem akarom megzavarni ezt a "ki mit tud" házi bajnokságot , de valaki megtudná nekem mondai hogy az L01-es gyári teleszkóp olaj milyen viszkozitású?
Látszik, hogy nem igazán fogy a szén a tüzépen, mert egyeseknek sok lett a szabad idejük. Boborjánnak idén télen sem lett nagyobb a pöcse, ennek ellenére megint itt méregeti a farkát. Teljesen egyértelmű és szakmailag elfogadott amikor szénné tuningolt motort hasonlítunk egy utcai modellhez A sötétség egyeseknél nem csak a névre korlátozódik.Egy busa fórumban kiabálni, hogy sz..r a busa, olyan felelőtlenség mint a Fradi pályánál UTE zászlót árulni
És mit értél el komolyabb mezőnyben D1000 ben 9.55 el mint pl. akkor 2017 máj. 1 én Madarason????