Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NGK CR8EIX irídium gyertya eladó!
(természetesen új és nem csak egy van)
Nagyvas.hu-n 4 rongy,én ez alatt adom.
Akit érdekel,jelezze.
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy egy jó sportlégszűrő mennyivel növeli valójában a teljesítményt? Van- értelme megvenni?
Akkor, ha minden igaz 2-3cm-nek jónak kell lennie. Köszi szépen!
hát nekem annyit mondtak hozzáértők, hogy az első fogaskerék mögött nem sokkal van egy ilyen lánccsusztató (amihez hozzáér a lánc, és azon csuszik, fogalmam sincs mi lehet a neve), na szóval ha ott felemeled a láncot, akkor durván férjen be 2-3 ujjad.... kb ennyit mondtak. most tuti nincs miliméterre meghatározva, hogy egészen pontosan mi a cool....
köszi szépen
Nincs benne differenciálmű!
Sziasztok
Faterrral üsszetüzésbe estünk abban a témában hogy az Ltz-n van e difi vagy nincs! én azt mondom hogy nincs fater azt hogy van valaki meg tudná oldani köztünk a vitát? Van vagy nincs?
köszi szépen
Sziasztok!
Meg tudná mondani nekem valaki, h mennyire kell feszesnek lennie a láncnak, úgy érzem mintha laza lenne( kb 3cm mozgása van középtájon).
Kerékösszetartást hogyan tudom beállítani műszerek nélkül?
Igen, gondoltam rá. :D
De mondjuk robbantott rajzon úgy tűnik, hogy azt a csavar kétoldalú menettel rendelkezik, amitől hátrafelé nem tudom, de akkor marad az óriás kulcs keresése és a tengely szétszedése. :)
Igen, pont a csapágyak miatt. :)
Mondjuk majd az elején is kell, ott meg mondjuk majd mindent, leginkább a kerékcsapágyakat. Tudod van az a kerékcsillag és abban a csapágyakat, utána pedig az A-Arm cuccait.
Majd írok mindig, hogy mit hogy kell, ha ott tartok. :)

Mindenesetre köszönöm a választ!
kérdés miért akarod szétszedni... én belső csapágyakat cseréltem, kiszedtem az egész hátulját egyben, aztán szétcsavartam a tengelyt, és egyik irányba ki kell jöjjön. marad a ház a csapágyakkal, és úgy már ki lehet cserélni. tehát a lényeg, hogy magát a tengelyt kell kettészedni, illetve nem is mind1 melyik oldalt szeded szét, mert csak az egyik irányba lehet kihúzni, de ez már ott élőben, ha előtted van a tengely akkor látható
Tiattok! :D
Tud valaki segíteni abban, hogyan kell kiszedni a hátsó tengelyt LTZ-nél?
Addig eljutottam, hogy a 4 csavart kiszedtem, amivel a láncot lehet feszíteni, de azt a hátsó kis lapot a kiálló csavar miatt nem tudom leszedni...
Valakinek valami ötlet?
Köszönet előre is!
Nem tud valaki Ltz 400-hoz első bontott lámpaburát?
sziasztok! tudja valaki,hogy 200üo.nál mit kell átnézni ltz400 nál a blokkban? köszi
vettél már?
Sziasztok! Nem tud valaki eladó haspáncélt?
Sziasztok! Megtudná nekem mondani, h alvázszám melyik karakterje mutatja az évjáratot LTZ 400-nál. Előre is köszi
sziasztok

én is most vettem 2 hete ltz-t. kezdem rendbe tenni, keresek hozzá két első gumit. van esetleg valakinek?
üdv
colos
kicsit előbb irsz...volt nekem is pár garnitúrám igen kedvező áron, de épp ezért hamar el is vitték... amugy én 30ért adtam párban, az egy nagyon jó ár. boltban egy normálisabb van 50 ezer is. de keress rá 20-10-9 a méret, vagy az első 2 méret értelemszerüen lehet kicsit másabb is. szerintem egy ltz-vel csak jól jársz. nekem az enyém tetszik, amire használom még sok is. erős, nyomatékos. elég magas, így elmegyek vele bárhova. enyémen van egy nyitott kipufogórendszer, így a hangja se gyenge, kilóméterekről hallható vagyok....
Kösz a segítséget remélem jó vásárt csinálok! Szeretnék valami menetkész Quadot venni, nincs kedvem utána még vagyonokat rákölteni. Nem tudod kb. mennyibe kerül rá hátsó gumi?
én tartom ezen a fórumon egyedül a frontot kb... na de az évjáratot nem tudom, hogy motorszám-alvázszám alapján meg lehet-e nézetni, mondjuk szerintem biztos, de én az idomokon, a felniken lévő gyártási számokat néztem, melyek tartalmazzák az évjáratot is általában. ez szerintem elég jó közelítés. bár nem 100%, de mégis valami. azt, hogy mire kell figyelni szerintem egyértelmü... nem tudok semmi tipushibáról, amit ki kellene szurni. motorjuk hobby szinten szinte elnyűhetetlen, de azért azt nézd hogy ne kopogjon. szilentek-perselyek nem-e lognak, de mondjuk ezek kopó alkatrészek, és nem is egy nagy vagyon a csere. extrákat nézd. használtan ezek nem értéknövelők, de ha valami nincs rajta amit szeretnél, azt utána külön megvenni megintcsak egy vagyon. extrák amivel én vettem az enyém, külön több mint 200 ezer ft.... mondjuk én biztos nem venném rá mind, de egy 100ast simán elkölthetnék azért... ja meg jut eszembe a legfontosabb szerintem, hogy korábban volt-e nagyobb sérülése. ha valami eldeformálodott már rajta egyszer, az akkor utána sose lesz jó
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mire kell figyelni egy használt Ltz 400-as vásárlásakor? És hogyan lhet megtudni h. valóban hány éves? Előre is köszi.
az enyém nem rendszámos, én direkt nem is akartam azt, mert akkor annak lenne fenntartási költsége, illetve átirás, stb... és én aszfalton, már csak a gumik miatt sem használnám. illetve mielött megvettem kicsit utánajártam, és a legértelmesebb amit tudtak mondani, hogy ezeken a rendszám ugye csak egy kiskapuval van, és azt bármikor becsukhatják. nekem azt mondták, ha akarja a rendőr, akkor az út szélén elveszi a rendszámot és ennyi volt.... úgyhogy inkább nem erőltettem a témát. Amúgy egy YAMAHA kereskedésben mondták ezt nekem.
Köszönöm a segítségedet, így már sokkal jobb! :)
Amúgy a Te géped rendszámos?
Az a kérdésem lenne, hogy a rendszámos quadot, aminek lejárt a műszakija, azt csak simán műszakiztatni kell ugye?
Mert az enyém rendszámos és tavaly februárban járt le és 2010 február körül tervezném a műszakit, mert nem lett kivonva a forgalomból még ideiglenesen sem.
Tehát ez így lehetséges?
igen, azzal kell... azon húzz, lazítsd fel a csavarokat a vízszintes felületen, és a függölegesen található "nagy csavarral" feszíts. aztán húzd vissza a vízszintesen is