Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kukuccs !
A kuplung ma a helyére került. Kicsit körbefotóztam az állapotokat mielőtt lezártuk a szarkofágot.
Tanácsom csak annyi mert az RF-el killódtam hogy ha sokat mész két személlyel akkor 2 személlyel legyen egy kicsit távolibb ami még bele fér mert akkor 1 személynél lesz tuti.
Ja és a másik nehogy valami kínai olcsó izzóval tekergesd. VFR-be vettem obiba H7 eset hallod a holdat levilágította. Mondom akkor szar el viszem beállítóm de kiégett és vettem bele egy H7 Tungsramot és lám tök jó helyre világít.
Szóval minden kép márkás izzóval csináld...
Kimész egy sötét mellékútra és tekergeted a csavarokat amíg kellő hosszúságban világít a tompitott. Jobb oldalival jobbra-balra, bal oldalival fel-le.
Huh jó hogy eszembe jutott. Gyerekek hogy lehet állítani a fényszórót hogy az jól álljon. Azt tudom hogy mivel, de hogy lehet kimérni mondjuk egy falon. Ugyanis beszéltem egy baráttal, azt sikerült kideríteni az amit az autókhoz használnak az motorhoz nem jó. Nincs ennek valami régi trükkje hogy hogy kell kimérni a falra a helyét a tompítottnak? Valami módszer tanács?
Huh akkor rosszul emlékszem bocsi . Sebaj Fűzfő nincs messze, majd leugrok akkor. Az a kérdés hogy mikor legyen a találka? Hétköznap inkább hétvégén? Ha úgy jön ki a lépés akkor elmehetünk akár egy kicsit gurulni is. Arrafelé úgysem jártam még motorral.
Én Balatonfűzfőn lakok. Hát valami köztes pont? vagy esetleg ha pesten lesz a citadellás motoros találkozó akkor esetleg ott? de ezt meg beszéljük...
Okes megbeszeljuk a talalkat. Termesztes hogy nem adod kolcson en sem az enyemet. Ez olyan mintha az alsogatyadat adnad kolcson . Ha viszel azt megkoszonom. Mikor tudnank talakozni? Ha jol emlekszem Pesten laksz? Es hol?
ja az le maradt ha gondolod valahol össze futhatunk meg tudod nézni közelebbről. kicsit tudunk akkor reszletesebben beszélni róla. vinni visszlek szívesen, de kölcsön ne haragudj de nem adom. még apának sem...
Üdv!
Az Én véleményem a következő. Nekem minidg az Rf lesz az a motor ami a szívem mélyen az igazi volt. jatszok a gondolattal hogy egy 600asat be állítok a sroba hátha apa is kedvet kap.
Viszont mikor eladtam es motor kellett az tudtam hogy a következő motorom csak is honda lehet. mert motorba szerintem a honda az egy fogalom amit eddig 100%osan bizonyított eddig nekem.

Aztán jött hogy milyen honda legyen. CBR 600F, VFR 800.
A srác aki jött a parjaval meg venni a motoromat egy VFR-el jött. na ott gyult újra a tűz bennem hogy VFR.
Két fő oka van Duál fékrendszer és a Vtech.
karbantartsban pl szelep hézag dragabb lesz mint a kistesó de cbr vfr mellet hat nagyon gyerek motornak tűnik parkoloban.
Szerintem ami előnye:
-Kényelem
-Erő, dinamizmus, (ha nem rodeorol van szó bakon 5.be 60tól-amit az út bír válogatás nélkül)
-Brutális lampaja van vetekszik egy autóéval.
-és a kedvencem 7enel vtech meg az brutalis morgas mint akit szét akar "robbani" az erőtől :)
hátrány:
-nehéz nekem sok idő volt mire meg baratkoztam vele
- fogyasztasa alatkodva is 6-6,5 ebben nincsen tartós nagy tempo de olyan 120-130 és neha 180 vagy több. legjobb fogyasztasom turan 4,7L volt ezt egyszer siekerult megcsinalnia.
- nem bírod meg allni hogy ne tepd neki :P

haa meg kérdezné valaki hogy lecserélnem e akkor a válaszom maximum egy fiatalabb első gazdasra...
más tipusra egyenlőre biztosan nem.
viszont ha honda csak is a vfr-r sokkal finomabb profibb gep mint a cbr de ez csak az én veleményem.
Üdv Letsgo
Igen, én fogom legyártani. Szeretek esztergálni, annak ellenére, hogy ritkán áll módomban ezért kellően gyakorlatlan vagyoK. Technikus képzőben még toltuk...
Ez igaz. Neked valóban nulla a mechanikus munka. Viszont én 700Ft-ért vettem darabját, és mivel magam esztergálom a kapszulát, így az se lesz egy megterhelő összeg. Viszont egyelőre nálam még a busz kommunikáció miatt nem megoldott ugye a nagy mintavételezés. Magyarul kétséges, hogy egyáltalán van-e értelme ennek a szenzornak.
Vagyis darabja 5khuf, és kell ugye 4
Hű, elég mélyre ment a téma.
Kb 5kHUF-ért mérik a szenzort amit én vettem, de azzal legalább a mechanikai munka pontosan 0
Örülök, hogy tudtam egy kicsit hozzátenni...
Ha gondolod itt a fórumfelületen, de ha gondolod privátban át tudom nézni az áttervezést, hátha ahhoz is lehet még egy kicsit hozzátenni...
(nyilván ellenszolgáltatas nélkül)

Van kivel legyártatni a cuccot?
Az a pozícionáló perem kifejezetten tetszik. A süllyesztéssel is jó ötletet adtál.
Valószínűleg az lesz, hogy süllyesztett fejű csavart fogok használni,
a csavar fejét besüllyesztem az alaptárcsába és lentről felfele lesz csavarozva.
Az anyához mindenképpen ragaszkodom, mert polyamid (danamid) lesz
a kapszula. M5 menetet pedig nem szeretnék danamidba fúrni.

Tényleg köszi, hogy fordítottál időt rá, áttervezem.
Hja az én csatlakozom, csak szemléltetésnek van, ezt találtam a standard tárban a Parkernél, és bazi nagy 1/8"-os menet van rajta...de kisebb most hirtelen nem volt.
Csap pár apró észrevétel.
-ha DIN 912-es csavart használsz , akkor már sokkal gusztusossabb, ha be van rendesen süllyestve, vagy akkor szoktunk alá tenni alátétet, hogy ne barmolja össze a felületet.
-ha vastagabb az alaplap, akkor lehet abba kéne direktbe a menet, ekkor sík marad az alaja, nem állnak ki belöle a kötöelemek.
- csinálnék belülre egy megvezetö gyürüt, és akkor összerakáskor az vezetné meg a két alkatrészt, nem a csavarok, így szebben futnak a külsö palástok.
- Szerintem az a talán Festo fitting nem túl optimális, mert az inkább csak azokhoz a PU festo müanyag csövekhez jók. Azt meg elég nehéz lesz rátuszakolni a motor mérési pontjára , meg levenni róla. Szerintem egy ilyen sima menetes csöcs slaghoz pont jó lenne...Festonak is van ilyen amlékeim szerint M3-M5 menetekkel is, így nem kell túl spec menetvágó sem hozzá. Rézböl van, és szerintem esztétikus. Aztán erre rá lehet húzni a szilikon csövet, ami a Biketech szerint minél hosszabb annál jobb, mert annál "tisztább" a mérés, zajoktól mentes.
Persze nem kell megfogadni, csak amolyan "kukacoskodás" részemröl...
Van benne horony, de az O gyűrűt valóban kifelejtettem az összeállításból.
Nem a legszerencsésebb kép, nem látszik rajta de természetesen kell tömítés.
Örülök, hogy észrevetted, egy-két gépész kollégám nem...
A szenzor maga pedig egy műgyanta ragasztó ágyra kerül, hogy az érintkezőknél is tömítsen.
Beesztergálást még majd módosítom az alaptárcsán, hogy ne folyjon szanaszét a gyanta.
Van még egy régi inventorom még a BME gépész karról, ilyen education version.
Mivel tervezted a kapszulát? Nem látok benne o gyürü hornyot, nem kell bele tömités? Vagy rosszul értelmezem a modelt?
De, megoldható, az enyémet egy Arduino vezérli (gyakorlatilag egy ATMega).
Foxx pedig egy más fajta mikrovezérlőt használt, ami ugyan úgy tökéletes a feladatra.
Gyakorlatilag online-ban rögziti szerintem a mérési pontokat, mint egy videot vissza lehet nézni, megállítani, elöre hátra menni benne, mint egy filmben...bár pont ez a része nem minden laptopon fut rendesen, vagyis nem tudod elmenteni valami szoftver bug miatt a mérést...valami köze lehet az OP rendszerhez, de én ehhez nem értek, support meg baszik vele foglalkozni, pedig már vettem tölük egy párat, és minden alkalommal személyesen mentem el, és kerdezetem rá, hogy mikor lesz benne elörelépés.
Amúgy nem tudom mennyire etikus, a cuccal kapott cd akárhányszor telepíthetö, így igaziból én biztos csak egy kompatibilis méröegységet hoznék létre...de nekem megáll ott a tudomány, hogy nomásmérö szenzor...
Amúgy egy ilyen mérési feledat nem oldható meg egy ilyen vagy ehhez hasonló eszközzel? Vagy ilyennel?
Ha nem titokm ennyibe kerülnek azok a drága senzorok?
Sziasztok!

Újra volt egy kis időm benézni. Bocsi annyira el vagyok havazva meló miatt hogy most is éjszaka írok. Lenne két kérdésem:

Valami szezon indító túra?

A másik az inkább LEtsgo-nak szól de más véleményét is meghallgatom.

MIlyen a VFR nagyon gondolkozom egy megvásárlásán. Azt tudom hogy valamilyen Hondát veszek nagy valószínűséggel majd. CBF600S, VFR800, bár láttam egy 650-es és egy 1000-es Suzuki SV-t hát nem tudom. De a Honda VFR az most nagyon tetszik úgy mindenhogy.

Üdv:

Balázs
Mindjárt leteszem az arcooooooooom.....
Én meg veszem a fotóbevonatos nyákot, rendelem az UV lámpát...
Na majd egy következő telefonbeszélgetés alkalmával elmeséled, hogy hogy kell rendelni .

De egyelőre szeretnék magam nyákot gyártani.
Már megterveztem a szenzor kapszulát, jövőhéten megyek esztergálni egy ismerőshöz.
Lehet tervezek belőle egy kis szériát csinálni ha működik meg jó. Bár jóval olcsóbban kijön mint a Biketech eszköze, a szenzorok amiket használok elég drágák, sajnos nem lesz filléres eszköz.

Ez az elmentős visszatöltős móka hogy működik a biktech-nél? Csak pillanatkép vagy mint egy videófelvétel, vissza lehet játszan?
Mintavétel alapján 5KHzel mintavételez 1000 pontot csatornánként, 0.2mp-ig, de amíg a PCvel kommunikál, addig már méri a következőt, így elég gyors szerintem.
Ezzel amintavétellel látszódnia kellene az alapjáratnak meg akár 6000-ig is lehet pörgetni és még az is kivehető.

Red:
Kínában készült :D www.dirtypcbs.com elég olcsón lehet gyártatni