Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Hozzátok fordulok újból. Kellene a véleményetek.

Kicsi motoromon el kezdet könnyezni a teleszkóp szár.
A kérdésem az lenne hogy porvédőt is kell e cserélnem. Ez tudom hogy hülye kérdés, de azért kérdezem mert csak csak 10 éves. Ki keményedhet stb és már nem úgy védi a portól ahogy gyárilag kellene.
Ez az én gondolat menetem. Csak kicsit erősnek tartom hogy a porvédő 3 szett szimering árába kerül

Vélemény?


Ha kell valakinek RF600 as teló felújjító komplett szett akkor szóljon...
"a gyártó"
ALL BALLS RACING (.com)
Van benne mindenfél tömítés , réz alátétek , csúszógyűrük.....

900 ba nem jó. azt hittem jó de persze nem.
4 ropi a relé /plusz posta/ ami használt. megéri annyiért? ki tudja mennyit bír ki ezis?!
Ebayen meg 3900 plusz 500 posta és az zsír új. lehet marad a netes rendelés mit gondoltok?
Sajna tényleg a relé fosott be...
Kiszedtem kifújtam féktisztítóval kifújtam sűrített levegővel feltoltsm az aksit és semmi ):
Nincs vkinek elfekvőbe egy? (:
Megjött a rugóstag a bontóból. Minden OK vele.
Rakattam mellé még egy hátsó féktárcsát is 8000HUF-ér.
5 mm vastag kis barázdákkal.
400 - 600 ugyan az, enyémben is már a 400-asé van.
Vagy vágsz bele menetes szárat anyával.
köszi az ötletet megnéztem a képeidet jó a megoldás tetszik!
Köszi, az észrevételt, kritikát kicsit meglep amit kaptam de ha így látod, elfogadom. Nem szeretném semmi képen sem tönkretenni egy láncszakadással a blokkot, azért jöttem ide megkérdezni milyen tapasztalatok vannak, van-e valami megoldás, milyen új dolgok léteznek. Abban is látom a rációt, hogy hasonló mértékben kopnak az egyéb alkatrészek így elképzelhető, hogy nem kritikusan nyúlt meg a lánc sem így 35.000 mp után. Annyi mindenesetre biztos, hogy 1-2 árajánlatot megnézek magamnak...
A
Vigyazz! Ennek a relenek szerintem nem stimmel a csatija! Ennek pici tuskei vannak, ha tovabb keresel vannak masfelek.
Köszi.
400, 600, 900 nak ugyan ez a relé való?
Relét ha máshol nem ebay kapsz!
link: http://www.ebay.com/itm/Motor-...
Sziasztok! RF 900 alkatrészek nálam. :)

http://www.bmotor.hu/
Próbáld meg hogy a csatit ami bele van dugva a relébe párszor kihúzod meg bedugod, mozgatod stb megjavul-e az indítás. Nálam belefolyt a víz szét volt korrodálva a csati, egy ideig takkeroltam + kapott szilikonzsírt bőven.
Próbáld ki a manual szerinti ellenőrzést! Köss a relé tekercsére 12v-ot, ha indít normálisan akkor kontakt bajod van és nem a relé a rossz, ha nem, akkor rossz a relé. Ebayen lehet találni akár, de ellenőrizni kell a csatit mert lehet hogy újabb kivitel van rajta mint a motoron.
Kipróbáltam a villáskulcsos megoldást. Úgy köszörül úgyh a relé lessz a bűnös.
Ott ahova rávan fogatva a 2 kábel /amit rövidre zártam/ az a relé? Vagy az alatt van?
Olyat hol tudok venni?
Nagyon jól látod ezt. Én a saját 20 éves járművemnél tapasztaltam ezeket a naiv hozzáállásokat. A legrosszabb talán az hogy megveszi, nem is tudja mit kell vele csinálni de nem is érdekli. "Jó ez még..." Nála használódik a legtöbbet. Aztán megveszi valaki aki kicsit lelkiismeretesebb, ő utána olvas fórumokon, megnézi a service manual-t, viszont nincs nagy szakmai tapasztalata, és pénze sincs szakembert megfizetni, ő jót akar alapvetően de valamit el fog kúrni. Aztán jövök én, aki a sor végén megkap egy 15-20 helyen összemókolt motort, ami vásárláskor pontosan annyira van összerakva hogy működjön amíg eladják, mert nincs pénz szakemberre, és már mindenki utálja, mindenki szarozza, pedig szerintem nem a jármű hibái ezek, hanem a gazdiké. Na és meg az a fajta vagyok, aki inkább a szája elől vonja meg a falatot, csak hogy rendbe legyen A-től Z-ig a dolog, de ez súlyos Deák Ferikbe kerül, mert annyi minden butaságot követtek el az előző gazdák.
Ha utána olvasol a témának azt tapasztalod, hogy
- be lehet rakni a nitelös-bontható vez láncot, sok már kérdésfeltevéskor naív ember mint te belefogott az elmúlt években otthon tudás, tapasztalat, és célszárszám nélkül, aztán jötten reklamációk, hogy "szakadnak" láncok...így most már nehezen lehet hozzájutni ezeknez a tipusokhoz, inkább a végtelenített láncokat lehet csak kapni.
-Ugyanis a másik oldala a dolognak az, hogy felfedezhetö a tervezésben, kialakitásban az hogy amikor egy motorban elkopik a vez lánc, és ez miatt fel kell füzni a következöt, akkor az ehhez szükséges megbontáskor szemügyre lehet venni a többi alkatrészt is.. Mert mondjuk 80-100 Ezer után, már lehet a szelepfészkek felfekvési képe nem olyan mint a Manual definiálja (újra késze vágni, és csiszolni a fészkeket , tányérokat a szelepnél) A szelepvezetök, szelepszár szimeringek is megérhettek elleörzésre, cserére, vagy a megbontáskor, megnyiló fötengely csapágyak méreteit is szemügyre lehet venni...
-Persze a második verzió sokkal több szines papírt követel meg a zsebböl, így aztán az elsö szokott megvalósulni...de akkor inkább told el hozzá... , aki minden második nap ilyet csinál..., mert akkor már rendbe lehetne rakni a porlasztókat, szinkront csinálni...
-Amúgy a nittelö szerszám 20-30€ körül már sok webshopban meglelhetö...például ...nyilván van Mo.-i forrás is...
Köszi az infót, meg is néztem, azzal kapcsolatban kellene még segítség, hogy milyen vezérmű láncot szabad beletenni. Szabad befűzőset, vagy csak az egybe szereltet és szétszedni hozzá a blokkot? Mik a tapasztalatok honnan tudok esetleg célszerszámot szerezni hozzá? Vagy na nincs, láncszétszedőm bele se kezdjek?
Köszi, A
Üdv
Megkaptam az Email címedet, ha sikerül majd előrébb jutni vele majd szólok.
Szia!
Tudnánk beszélni, a teszterrel kapcsolatban?
Várom válaszod!
Csaba
Sziasztok! Na hát túl a biztosítózáson, Taschner úr pedig úgy döntött hogy megjavítható a motor, tehát már nála készül. Ha minden szépen halad nem sok idő múlva megmondom milyen lett.
Igen sajnos. Mert nem volt kes rá de nem mentem túrázni vele meg olyan hosszú távokat csak melóba használtam meg itt a környéken...
De most lóvé is van meg beértem rá (:
A relé kattog mint az őrült. Kb 20-30 cmre is lehet érezni a vázon h ott kattog.
Akkor ráadom a gyújtást ès mehet a villással a rövidzár?!
Engem nem fog meg szexelni miközbe rövidte zárom?
AHHA

RF900 hátsó lengőkar csapok amiken a tűgörgős csapágyak vannak.

Persze lehet venni de igy nem kellett várni sokat rá.