Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pristyak7109@gmail.com e-mail ra küld a képeket köszi.
Ok, frissítettem. Köszönöm szépen az infókat.
Yo! Pro tippet szeretnék kérni. Hajtás lánc feszesítés volt ma porondon, mert már szükséges volt. Megmértem 21 csapot szerviz limiten belül van a nyúlás. (319mm úgy tudom)
Problematika a következő. Az a láncszem ahol szétnyitható a lánc, az úgy néz ki hogy szar. Egyben van, nem nyílik szét, hanem az a szem nem illeszkedik rendesen a fogaskerekekre. Sem elől sem hátul. Ezért aztán egy dobálás van benne.

Legalább 2 órát baszakodtam vele, szóval igen tutira egyformára van beállítva mindkét oldala a tengelynek. Megoldás csere?
Szerintem a hátulját átszabták, nem gyári.
Képeidet nem akarod frissíteni!?
Megértem, hogy az RF-et szívesen nézegeted, de....
Márkát szinte mindegy, csak megbízható forrásból vedd!
Fajta viszont legyen félszintetikus.
Ásványi ide már kevés szerintem, full szintetikus meg tök fölösleges.
Teljesítményszintjük bőven meghaladja a Kawa igényét, azon ne aggódj.
Viszkozitás meg az előírt 10w40.
10-est ne emeld, esetleg a 40 helyett 50-est. 10w50.
Szerintem a felsoroltak közül jó lesz bármelyik, de inkább 10W40 vagy 10W50.
Sziasztok, régen RF 400 R em volt. Kawasaki ZX6 R em lett :-) milyen fajta olajat használjak.... repsol, motul, stb 5w40 köszii....
Üdv: Dani
nem néz ki rósszúl, bár meglepödtem, nem tuddtam van ilyen változatban.
Volt valakinek itt az oldalon is feltöltve, de nem találom.
Mz 1000S egyszer láttam élőben ilyet tetszett!
Na ezt tuddja valaki milyen gép ?
Napi szinten kevesebb mint 1 tized ha hiányzik a nyomásból. Köv péntekre lesz új gumi, akkorra fértem be. De valószínűleg azért bevállalok most egy BP-Keszthely-BP utat a hétvégén . Szerzek azért ilyen szettet még
Bízok benne hogy minden izgalom nélkül sikerül, egész héten így jártam vele
Igen megvan!Dob,leömlő!Küldök majd képet holnap!
gyári kipufogó megvan engem érdekelne.
Hogy szakadna meg az automata íráskorrekció...hiába van HUN billentyűzet beállítva csak csak angolra akar javítani dolgokat....
Igaz nem kifejezetten a szakmám nekem se - informatika de még gépészetet is tanítottak annó - de ugye nem atomfizika.... Nem hiszem hogy minimális logikával ne tudnának ha csak apróságokat is.
Most lehet hogy csalok mert ugye fémipari műhely van a családban, de attól még nem lennék benne a témában hogy van.
Mivel ugye nem látod , főleg elsőre hogy mit csináltak a géppel (kocsiknál dettó) max késöbb jössz rá hogy felét talán megcsinálták amit kértél.
Céges alapon persze hogy nyomják minnél több dolog menjen át a szervízen mert akkor van péz... főleg hogy ha rendesen (!) dolgoznának akkor jó drága lenne 1 ügyfélnek a munka így már nem menni többet oda (mert ugye mindig az van a kliensnél hogy ja csak kis javítás ... fél óra). De ha rászánnak időt az pénz .. egyből drága lesz.
Persze igy is meg lehet közelíteni, de nekem sem időn, sem energiám nincs arra hogy szerelgessek, ezért vannak a szervizek, ezért dolgozik ez a szakma. Ha én így dolgoznék a munkahelyemen, már rég nem lenne munkám. Ha elvállalsz valamit akkor meg felelősséggel kell azt megcsinálni vagy elnézést kérni és kártalanítani. De mivel mindenhol csak a lehúzás, átba@ás megy, akkor miért is várjak normális munkát és hozzáállást, nem? Jobb ha magadnak csinálod nyilván, de nincs erre mindig lehetőséged, és van amit meg se tudsz csinálni, mert nem ezt tanultad és nem ez a szakmád.
Bár annó sem vittem szerelőhöz a motorom (Yamaha DT80 LC2) mert az még faékebb volt , de most se viszem az RF900 at mert már akkor is láttam hogy tiszta normális szerelést magadnak csinálsz általában.
Biztos van pár rendesebb cég / személy, de ők tutti el vannak látva elég motorral.... és lehet épp náluk nincs nagy tábla kint hogy szervíz.....
Meg mindenhez van szervízkönyv... megnéz , utánanéz a neten (is) és már lehet is csinálni. Ja hogy kell hozzá szerszám? Egy készlet (racsnis vagy épp villáskulcs) nem 100ezer...és általában nem kell minden spécibb cucc azonnal. De jó ha van pl gyertyakulcs , imbuszkulcsok , villáskulcsok...legalább gyertyát , kereket le /ki tudd venni csavarhuzókról nem is beszélve.
Aki nem akarsz szerelni mert nem akar belevágni , akkor keresni kell egy jó szerelőt/ket és gyűjteni a pénzt is. (a szerszámokat meg 1X kell megvenni nem úgy a szerelőt amit akár többször is fizetni kell)
Ehhez hozzá jön hogy amit nem tudunk , nem értünk azt ismét megnézzük a könyvében , megkérdezzük (itt van facebook). Valszeg nincs már olyan része az RF nek amit ne láttunk volna szerelve.
Tutti vannak mókolások itt ott mert vagy nem akarták megcsinálni (pénz) vagy nem értettek hozzá (ez kissé lustaság mert kérdezni kell....) és jó lesz az úgy alapon megy.
Persze itt keletebb EU ban szeretünk berhelni mert ugye szokás (megint pénz miatt). de mindenhol bejtászik hogy eladásra lesz hát bírjon ki még 5 napot aztán már nem gond ha esik szét.
Néha látom a neten (főleg ugye Tasch-nál ) hogy olyan faék hibákkal viszik oda a gépeket hogy csak na. karbik áznak , zörgő motorok .... de persze értem én olyan mint a kocsi hogy nem néznek rá mert majd a szerelő...ha így akkor pénztárca nyílik szállnak a bankók.
Nem bátorítok senkit hogy egyből kapja szít a blokkot de azért egy minimális szint kéne szerintem. (nem egy fúziós reaktor)
Szép hosszú lett.
Az már befeketítés ha elmesélem hogyan kaptam vissza a motorom???? Akkor én kérek megint elnézést! Azért futok többször neki a dolgoknak, mert feltételezésekkel próbálsz hibát keresni bennem, aki csak fizetett valamiért amiért nem azt kapta amire számítottam és kellett volna hogy kapjak. Persze tévedni lehet, na de ennyit???? És ha már itt tartunk.... mikor visszavittem még a hozzáállás sem olyan volt amilyennek gondoltam, az első reakció a fejcsóválgatás, és az a mondat volt, hogy mikor elvitted jó volt....akkor ezekszerint nem kellett volna elvinni? Vagy menni vele??? Ha egyszer pár száz km után szar mit csináljak vele???? Kenjem a hajamra??? Nem nekem kell magyarázkodnom jelen esetben, csak szenvedő alany vagyok. Kösz a hozzászólást!
Sziasztok!Van egy rf400r amiben nincs blokk+első villa kormánnyal!Minden más eladó!
Valami oknál fogva mégis te magyarázkodsz...

Negyedszerre futsz neki a történetnek...sajnálom hogy bennem nem találsz maximálisan partnerre abban, hogy mélységesen elítéljem a szervizt az el nem végzett munkákért, anélkül, hogy ismerném a másik oldal álláspontját is.
Lehetne arról is vitát nyitni, hogy egyáltalán etikus-e "befeketíteni" a szerviz nevét addig még mondjuk nem adtál nekik egy esélyt, hogy kijavítsák az elkövetett hibáikat. Mert ugye aki dolgozik az hibázik...és azon új infó tükrében, hogy szabi miatt be is zártak most, ugye lehet az egyik ok, hogy egy részről nem akartak beszopatni, hogy még pár hétig nincs motorod, inkább néhány munkafolyamatot átugorva összecsapták a munkát.

Ha leengeded a lila gőzt majd lehet egy picit te is másképp látod majd...
Veled ellentétben nekem nincs magas vérnyomásom a történtek miatt, ezért lehetőségem van kivülröl szemlélni az eseményeket, és nagyon is tisztában vagyok vele, hogy mit írok...