Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az enyém egy hibrid. A szín és a VIN alapján (GN76A102262) 93 as, a papírokban RF600R ként szerepel, ami 94 -es. A hátsó fogaskerék 43 fogas, ami lehet 93 és 94 is. Kicsit zavaros.

De abban igazatok volt, hogy nem meg egy henger. A harmadik hideg maradt. Most nem szedtem szét, mert úgyis megy a jövő hónapban nagy szervizre. De köszönet a jó tanácsokért. Már csak egy láncfeszítőre kérek linket :-)
Hjaa 400!Sokat már nem,de hajtom ha tudom! :)
na akkor vidámság ? 400 -as ? még lehet tekerni pár kilométert vele az idén
Kész a motor! :) gyertya,gyujtás jeladó,lendkerék,generátor állórész,pár kábel,gyertya es akkumlátor csere!ja meg önindító csere!,karbo pucolás és beállítás!Most a 180-at kipörgi!
hát tegnap hósszabb uton is volt lehetőségem tesztelni , hogy mennyit változt a motor karaktere az új láncszettel és a módosítással . Igy sokkal jobb, nem kell olyan gyorsan elváltanom az alsó fokozatokat mint régen , kellemesebb . Ráadásul gyórsulásból nem is igen veszített .
Fent az új láncszett szerelő viszont közölte a nittelsős lánc a legszarabb a szerelő szemes jobb . gondolom szerelés szempontjából bár ő azt mondta az biztónságosabb .
igaz nem a 18 as kerereket tetük be előre , csak 16 ost a 15 helyet. Jobb lett kicsivel :D nem lenne olyan macerás probakép berakattam volna a 18 as kereket.
viszont nem értem a kamerám eddig is oda volt fogatva ahol most van , de érdekes modon rohadtul beremeg , olyankor is amikor régen még stabilan rögzitette a képet. lehet sisakra kerül , szerintem ezek a tükrök nagyobb légellenálással vannak és berázza a fej idomot , meg igy kicsit a gépet is
Beszéltem vele, várom a típust hogy miről építették át. :)

Igen megegyezik a 600-aséval, illetve este pontosan utánajártam úgy néz ki a 900-aséval is megegyezik, csak a 900-ason van már egy gáz tartály is, és elméletileg jobb a csillapítása.
Red anno megcsináltatta az övéhez. Dicsérte, de a csillapítást lefixálták rajt.
600-asé megegyezik, és még pár korabeli.
Vagy vele beszélj, hogy fér el a Hondáé.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r_rv-10483123
már van rendes sisak csak ugy nem látszik az arca :D És tisztában van vele hogy azt kell használni .
http://youtu.be/A0tcKkevRH0
A legtöbb felújítható, de magánúton nem olyan egyszerű hozzá felújító szettet beszerezni. Akik ezzel foglalkoznak kb 20 ezertöl indul a felújítás, ami kb tartalmaz egy szétszedést friss folyadékkal feltöltést, pár elemi tömítés cseréjét, meg talán nitrogénnel feltöltést. Ha komolyabb a probléma, pl sérült a krómszár, vagy vezető csapágyak kopottak, és tényleg meg is csinálják, akkor ismeretlen a végösszeg... de már az alapárért lehet talalni tök jó bontott telókat, amiket simán be lehet építeni. A suzukinál szerintem nagy eséllyel találsz föleg a 90-es évekbeli modelleknél vagy ami átcsúszott még a 2000-re évek elejére, olyan rugós tagot amit komolyabb probléma nélkül be tudsz építeni, vagy Tasliékkal beszereltetni. De sajna a legtöbb cikkszámos keresőoldal nem ismeri a belpiacos motorokat, az alapján nem lesz átfedés más típusokkal. Le kell fényképezni, megmérni a terheletlen hossznál a a furattávot, és nagyjából, hogy milyen a kapcsolódás, pl hogy felül szemes, alul villás (ez igen gyakori). Csavar átmérők a csatlakozásnál. (mondjuk általában M8-as csavarral vannak szerelve.) Aztán pl szétnéznék gsx 600 -750, gs 500 modellek között az apró oldalakon, és hirdetőtől lekérném a méreteket. Ha nagyjából stimmel akkor meg bingo...
Sziasztok!

Hátsó rugóstagról szeretnék infót. A húzófokozat elfosta magát, 1-4 között állítható, 4-esen van és már a 65-70kg súlyomhoz is kevés, hullámzik utassal, szortyog lenyomáskor, túl könnyű lenyomni stb... A rugó épnek tűnik, az előfeszítése viszont szintén magasra van állítva.

Első kérdés: Felújítható? Ha igen, hogyan, hol?
Ha cserélni kell akkor pedig mire cseréljük? Bontóban ugyan ilyen korút találhatunk, eredeti gondolom (ha van) borzasztó drága. Más típusokból kompatibilis valami?

Köszi
Már egész bátran ül rajt! Csak.........
Gondolom tudod mik a további gondolataim.
Szevaztok motorosok ,tart még a szezon ! Csatlakozhatok ?
Vezetőt nem is, a láncra valószínű ráfér a csere ha még gyári.
Köszönöm a linkeket. Nézegettem az OEM parts -on, hogy hogyan is van megoldva ez a láncvezetés. Tudtommal (lehet, hogy tévedek) a láncot és a feszítőt (néha csak a rugót a feszítőben), szokták cserélni. 57e -km után mennyi az esélye, hogy a blokkban lévő láncvezetőket is cserélni kell? Mert abból csak gyárit találtam és így az alkatrészárak elérik a motor piaci árát + a munkadíj. Nem sajnálom tőle ami kell, de az ilyen kocamotoros, aki 2 vizsga között (2év nálunk) 38km-ert motorozott, annak meggondolandó.

Az a baj ezzel a motorral, mint a 166-os Alfámmal. Nem találok szebbet (vagy csak fura az ízlésem), így mindent megteszek, hogy életben tartsam.
Köszönöm az infókat, jegyzetelek és továbbítom a "szerelőnek". Sajnos nekem 2 hetente van egy szabad hétvégém, így elég esélytelen, hogy bármit kezdjek vele magam. Motorozást is beleértve :-(
ha a bowden nem megy vissza az már fura... valami szorul (másik bowden nem igazán használódik sokan járnak 1 bowdennel)
Kopogás lehet gyujtás baj is (gyerta - kábel) meg alapjárati fuvóka és annak járatainak eldugulása... vagy csak az alapjárati csavar annál a karbinál nincs eléggé nyitva.....szóval le kell venni átnézni átfújni levegővel stb... + úszószint ellenőrzés szintén
https://www.oemmotorparts.com/...(E2)%201993&L=SU4_-4099&O=CAM%20CHAIN&F=SU4_-2076145&L2=SU4_-2076145

Talán segít az évjárat beazonosításban. Színe alapján szerintem 93, max 94.
Cikkszámot bemásolod a keresőbe és lesz találat a láncfeszítő alkatrészre.
Azért majd 400km az nem kevés, út oda - vissza, kölcsönözni futót és kocsit amin van húzató (az enyémet már a hulladékban van).

Már dolgozok az ügyön, szinten mindent be tudok szerezni, de a vezérműszíj feszítőt(ket), patron, rugó stb. sehol nem találok. Ha tudtok dobjatok meg egy linkel valamelyik eShop-ra vagy eBay-re.

Amire keresgélés közben rájöttem, hogy előbb ki kell derítenem, hogy R/S/T/V stb. típusom van, mert elvileg az R/S -t még 43 foggal szerelték és a későbbieket csak 42 -vel, rövidebb lánc stb. Muszáj leszek komolyabban utánajárni.

És még itt a gázzsinór probléma. Mindenhol csak 1 -et találok és nekem a "fékezős" vezeték meg van szakadva így nem tudja magától visszahúzni, hanem rá kell segítenem.

Valahol van egy elektronikus (pdf) servis manuálom, elő kell kerítenem.

Az eddigi segítségért is köszönet!
Tőled nincs nagyon messze Taschnet. Futón vigyétek el hozzá!
https://www.facebook.com/Tasch...
Köszönöm szépen a tanácsokat. Amint hozzájutok leellenőrzőm, hogy megy e minden henger. A szervizt meg oldom, csak azt szerettem volna tudni, hogy érdemes e. Élőben durván kopog. Október végére szabadul fel a "szerelő" aki most csinálta és utána nekilát. Ez a szezon is null kilóméteresen ér véget :-(

De a friss vizsga megvan :D

(háttérben a bestia, ami minden időmet és pénzemet elveszi, így nem sok marad szegény Röfire.)
Ismerősé hasonlóan zuhogott, Alapjárati csatornáját áztassátok meg jól ecettel, az kiszedi belőle a cuccot!
Szerintem se megy egyik.
Nem adod olcsón!