Heló!Nekem is egy 125-ös Gammám van,és az enyém is 600-650,max.700 km-t megy el 1L olajjal.
Az enyém is füstöl,de általába csak hidegen.Szerintem a füstölés miatt nem kell hozzányúlni,ugyanis azt mondják hogy ez RG betegség,és sokan,sokmindenkinek feltették már ezt a kérdést ,,Miért füstöl az RG"
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni.Nekem is 125 rg gammám van és 600 km en megeszik 1 liter olajat(minőségi olajat nem valmi szutykot).Jah meg füstöl mint állat,nem merem állítgatni mer félek hogy besül.
Adjatok valmi tanácsot. köszi
okosok...nem egyszerűbb megnézni mondjuk a felnit vagy a lámpát?
kb rá lehet jönni mikori a motor, és a forgalmiban(ha van) az első forgba helyezési dátum is bennevan, nem csak a gyártási
olyan 13000 körül forog, szóval szerintem azzal nincs gond... én a kipufogóra gondoltam, mert nincs valami nagy hangja.. de a karbit meg majd megnézem. na köszi mindent.
azt sajna nem tudom... , de valószínűleg vagy gyujtás vagy kipuff, nézd meg mekkora karbi van benne és mekkora fúvóka...
lehet hogy csak a gyújtás van lefolytva mert a folytott 10ezren ad le 22 pacit a folytatlan meg elméletileg 33at 11250en, a tiéd mennyit pörög? elpörög 11250ig? mert akkor valószínű hogy ott nincs folytás és akkor csak a kipuffban meg a karbiban kéne keresgélni, nem hiszem hogy a powert piszkálták volna...
tudom, hogy le van folytva mert 130-nál megáll... csak azt nem tudtam h van külön japán belpiacos is. mert én úgy tudtam h ez az egyetlen 125-ös amit nem gyártottak európában és ezért is olyan ritka az alkatrész.
amúgy kipufogó folytás van benne? nem tudod?
az én mocim is kintről lett behozva és az utolsó csavarig olyan, mint Toro-é. az enyém is 96-os (papíron). igaz nem megy 180-at. De nekem még mindig zavaros ez a moci... az enyém is kék-fehér, de 96 ban ha jóltudom csak piros-fehér és zöld-feketében gyártották. de a miénk több dologban is eltér a megszokottaktól... pl.: a hátsó idomon van két lyuk ahová a kapaszkodót fel lehet szerelni és így a AETC felirat lentebb csúszott. az index-ek dupla akkorák, de bele van írva h japan. és még a kipufogó dob is hosszabb kb. 10 centivel és még a hangja sem olyan mint amiket hallottam eddig. azon is gondolkodtam már h később kerültek forgalomba, de az egyik haveromnak van egy "92-es ugyanilyen festéssel, és az sokban hasonlít... ha tudsz valami okosságot azt szivesen veszem
jaja, csak azért írtam mert ezt a színt 92ben gyártották, lehet csak 96ban helyezték forgalomba a gépet...
200ast ilyen színnel nem láttam még...
de az is lehet hogy az idomokat cserélték ki...(vagy csak simán átfestették, bár akkor én nem gyárira festettem volna...)
Az enyém is füstöl,de általába csak hidegen.Szerintem a füstölés miatt nem kell hozzányúlni,ugyanis azt mondják hogy ez RG betegség,és sokan,sokmindenkinek feltették már ezt a kérdést ,,Miért füstöl az RG"
Adjatok valmi tanácsot. köszi
kb rá lehet jönni mikori a motor, és a forgalmiban(ha van) az első forgba helyezési dátum is bennevan, nem csak a gyártási
lehet hogy csak a gyújtás van lefolytva mert a folytott 10ezren ad le 22 pacit a folytatlan meg elméletileg 33at 11250en, a tiéd mennyit pörög? elpörög 11250ig? mert akkor valószínű hogy ott nincs folytás és akkor csak a kipuffban meg a karbiban kéne keresgélni, nem hiszem hogy a powert piszkálták volna...
amúgy kipufogó folytás van benne? nem tudod?
200ast ilyen színnel nem láttam még...
de az is lehet hogy az idomokat cserélték ki...(vagy csak simán átfestették, bár akkor én nem gyárira festettem volna...)