Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Roland!
Én most újíttattam fel a blokkomat(néhol erősen töredezett volt). A szerelő úgy gondolta, hogy amíg nem találunk megfelelő blokkrészeket, addig mindenképp meg kell venni a csapágyakat és felújíttatni a főtengelyt. Na már most ez meg is történt, de közben sikerült beszerezni egy olyan blokkot, amiben volt egy k**** jó állapotű gyári főtengely. Szóval azt mondta, h olyan jó állapotban van, h ő inkább azt rakná bele. Én meg nem ellenkeztem. De közben megcsinálták a régit is, új hajtókart is tettek rá(igaz nem gyárit, hanem utángyárottat, de kitűnő állapotban van). Az eladó, ha kell 15000-ért. Vagy ha gondolod, van egy ember Tatabánya környékén, annak mindene van rg-hez.
Hellosztok! Nekem RG 80 van. Ami a főtengelyt (forgattyús mechanizmust) összekapcsolja hajtókarral ott szétment a tűgörgős csapágy. A hajtókar deformálódott, sőt megdarálta a dugó tetjét is :-( Lenne valakinek hajtókar hozzá, vagy komplettan főtengellyel együtt? Vagy szinte bármilyen eladó alaktrész érdekelne.
full szintetikus olajat, mondjuk én motult kedvelem leginkább...
Hali!
Kéne nekem egy 94-es 125-ös RG-hez egy jó gyári kipufogó dob mert a mostanival meghuztak a müszakin...:S:)
Akinek van eladó jó állapotu lehetöleg bilincsel 1ütt az irjon! szoldzsor@citromail.hu
nem....ez rg betegség
Sziasztok! Lenne egy kis problémám! 94-es 80-as rg-m van és nem indul be! a vezetékek és a kapcsolók jók. első rugásnál van egy kevés szikra aztán se kép se hang! Valaki ki tudna segíteni nekem, azt megköszönném! Hogy gyújtótrafó vagy gyujtáselektronika? meg ha valakinek van ilyen azt megvenném, akár bontottat is. Seeeeeeeeegíííííííítsééééég!
akarom mondani a helyzetjelző sehogy sem akar felkapcsolni!
már többféle hátsó izzóval próbálkoztam!
hi all!
Segytsen vki!
Gyújtáson ég az rg-m hátsó féklámpája(21w-os) de a helyzetjelző!
Még akkoris ég ha nincs bekapcsolva a kormányon!
Tudja vki az okát, vagy valaki tudna egy kapcsolási rajzot adni?
Helló nekem 80-as rg-m van de csak valvoline Durablend 2T van benn 2500Ft körül van. Nekem bejött, pörgethetem akár hogy de bírja! üdv: Warez
Üdv!
Mit gondoltok milyen olajat érdemes önteni egy RG 250-esbe("88-as poweros)?Volt már gyűrű és dugattyútörésem és gyanítom h az olaj miatt.De nem tudom eldönteni h mit használjak hozzá ?ásványit v szintetikusat?kell a szintetikus egy ilyen régi motorba?Eddig Castrol TTS/R2,Fuchs Titan symix,Igol Propuls STS2 lett beletöltve.Az a helyzet h most újítattam fel,rengeteg pénzért,és kizárólag gyári,Japánból rendelt cuccok vannak benne(főtengely ,dugók,gyűrűk,összes csapágy,hajtókarok,hengerperselyek,stb...össz:243000Ft)és nem szeretném ha vmi miatt megint tönkremenne.Remélem tudtok segíteni.Előre is köccce!
Hello az Rg 90évjárat megvan a henger tökéletes álapotban és a power is jó benne ha gondolod irj Emailt:dave69@citromail.hu.ra és az árakról ott megegyezünk...Pest megye Gödöllő...
Szerintem 250es meg V motor....na jó bocsi am én annyit h 400as kategóriában szoktak madarason is indulni a gyorsuláson és volt már h megnyerte egy RGV250 a gyorsulást!
dave69. Hali engem pl érdekelne a henger meg a power szelep! Merre vagy te helyileg?ha a henger nem is jó akkor a power kellene. Ja és mikori az rg ?
hello srácok!az rgv 250röl mit gondoltok?
Sziasztok!

Ha valakit érdekel egy Suzuki RG Gamma 125 Bontva minden alkatrész megvan mégg akkor
hivjatok batran az árakról megegyezünk.

TEL:06-30-578-23-70
TEL:06-30-658-61-91
Hello!
Hát én rendesen belenyúltam a nemrég vett RG80-ba úgyhogy nekemlegalább egy 100-as lesz a történet. Szóval szerencsére hengert és dugót nem kell vennem, mert azt tényleg megfúrta és kicserélte az előző tulaj, egyébként egy új dugó az 20 ezer körül van a fúrás meg 4-5 körül. A főtengely csapágyak, szimeringek kuplung viszont teljesen szarrá mentek (kevés olajjal használta), egyfőtengelyfelújítás azt valami 8 ezerért mondta nekem a szerelő(újat nem ajánlott venni, mert horror az ára, inkább fel kell újíttatni) a főtengely csapágyak pedig 12000-ért, a szimeringek és a gyűrűk azt mondta meg lesz 6-7 ezerből. Tovább eshettek vele egy kúrva nagyot, ugyanis a blokkrészek alja ripityomra vannak törve és sziloplaszttal vannak kipótolva, kb a szentlélek tartotta össze(bontóból kell utánanézni). Egyébként meg az első villa is meg van csavarodva illetve alig van benne az olaj, szóval annak is felújítása is bennelesz egy 20-asban, mivel a teleszkópszimeringek darabja 4 rongy+a kihúzatás, olaj stb...
Nem tudja valaki hogy milyen árban van egy 80-as ergéhez a főtengely,dugó, gyűrü,csapágyak,szimeringek,
Valaki segitsen
túl nagy rá, rá lehet varázsolni, de elég gnóm lesz a formája...
Helló azt szeretném megkérdezni hogy a régi 90-es évjáratu gammára az újabb idomszettet rá lehet-e varázsolnim.94-95 ös gammáét
A suzuki szalonban nem volt ez a típus benne a gépbe! Akkor milyen boltból szerzimeg?
Nem lesz vicces mert nem kérdez rá hanem a boltokból van meg neki a lap és a boltnak pedig megvan a tipus kód az 100%
Szerintem sem kéne így mutogatni. Jászberényben gondolom csak 200/50-es wolfok mászkálnak
a rendőrt se kell azért ennyire hülyének nézni.... az igazi 50esekre se hiszik már el h annyi amennyi. nem még erre....
Beviteti KPM-be és véged,ennyi... Ha már ilyet hamisítottál ne nagyon mutogasd.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem.
Fehér és vékony a rg125 ösöm szikrája, gondolom emiatt nem indul be.
Tudtok kapcsolási rajzot szerezni? vagy mi lehet a baja jeladó biztos jó mert szikrázik gyengén, trafőját cseréljem le valami máséra? Van ötletetetk?