Ja és egykerekezőgép! Bár nemtudom ez téget mennyire izgat.
magasabb fenntartási költségek (pl eszi a gumit , tépi a láncot) nehézkesebb városi kezelés, nagyobb súly. ami viszont jó benne: brutál menetteljesítmény nyomatékhegy gyakorlatilag 3000-től tiltásig megy mint állat. Sportdobbal hihetetlen hangélmény kettő van belőle
igazából autópályán, főutakon érzi jól magát. Nagyobb presztízs, tisztelet és minden ami a nagy V2 blokkal jár!!!
), inkább keress sérülésre utaló nyomokat! Pl.: kotyogó kormánycspágy (egykeró), villaszárak aljai, egyéb esésre utaló nyom. DE a piac széles, biztos találsz megfelelőt, sok sikert!
)
Raptorról már hallottam, itt az a "divat", bár itt egy RSV-n hallottam, jó tudom az azért tekintélyesebb a köbcenti fölény miatt, de az bár szól rendesen ha elküldi, de mondjuk 5-6 ezer alatt szerintem egy kicsit csúnya a hangja! Kérdés, hogy az SV-n milyen!?
72 LE az 72 LE, így is, úgy is!
A nyomatékgörbéje más egy sor4-esnek és egy V2-esnek.