Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem értem, amikor indítózol nagyobb a feszültség mint előtte?....
Sziasztok!

Az 1000 Sv-nek az üzemanyag nyomásszabályzója megegyezhet e TLS-vel?
Bocs, el..sztam, nyilván 12.51-re megy fel, nem 22.51-re..
Oké, megpróbáltam. Indítózáskor az aksi 12.28-ról (beszerelve ennyi) 22.51-re megy fel, de semmi nem történik. Se relé kattanás, se semmi. Csak az első lámpa halványul be az indítógomb nyomásakor.
Nálunk ilyenek voltak céges autónak. Évi 30-40ezer km-t használjuk őket 4 éven keresztül. Alapjában véve megbízhatóak, és maga az autó szerintem jó konstrukció. Masszívak, normális tér van belül, rendesen össze van rakva. Nálunk volt már olyan, aminek a turbója elszállt, blokkja megrepedt, de nem jellemző az elhullás. Volt olyan is, ami 4 év alatt 300.000 km-t tett meg hiba nélkül, csak a kötelező szervizekre tolták be. És pont ez a baj. A használt piacon te ezeket az autókat nézegeted 150.000 km-el. A belseje szinte makulátlan, javarészt a jobb elsőn és a hátsó ülésen soha sem ülnek. Rengeteg eladó van belőle és szinte mindegyikben csalnak a km-el...
Apropó.. olyat szabad, hogy indítózáskor ráteszem a töltőt a beszerelt aksira, majd leveszem?
Hááát azért az új akksi sem nagyon marad 11.8-on ha már többet kell tekernie 1-2 fordulatnál.
Az biztos, hogy az aksi zsír új, a minap üzemeltem be. Estefelé méregetek még.
Amúgy két blokk lesz házasítva, csak úgy akarom betolni a szerelőhöz, hogy hallja mi a vész. Emiatt próbálom beindítani, meg picit rendbe tenni előtte legalább.
Köszöntem! ;)
Pedig normál üzemnél nem szabad 11.8 alá esnie a feszültségnek indításkor. 12,82 V üresjárati feszültség az tökéletes, teljesen fel van töltve az akksi, de ha indításkor nagyon leesik a fesz, az valamelyik belső hídelem hibájára utal. És jöhet a csere. De felesleges ezt ragozni, majd a kollega megmondja hogy mire jutott ha gépközelben elsz
Nekem az elektronika vágja el.Olyan nincs mint a kocsiknál hogy addig meríted míg már lomhán se pörget.
Itt leesik a fesz és csak kattan a relé de nem indul az önindító.
Nekem indítás alatt 7V-ra is lesett a fesz. a régi akksival mégis indult rendesen a gép. Az lenne a fura ha egy ilyen pici akksi indítás alatt tudná tartani a feszt.
Huhh.10-11 volt alá esik akkor az már gáz szokott lenni tapasztalatom szerint.

Ha minden ilyet végigpróbáltál és nem vagy villanyász akkor sajnos GO szerelő.
Távgyógyban nem lesz meg a hiba.
Tedd rá a voltmérőt a két sarura és indíts. Ha leesik 11.8 alá a fesz, akkor akksi. Tedd fel töltőre. Mostanában vetted? Vagy régebben, csak nem volt használva?
Karbis. Biztosítékoknál rendellenességet nem találtam.
Aksi kafa, minden világító-jelzőberendezés rendben működik.
Vészleállítót próbálgattam sokat, változás nem volt.
Az új aksi 12.83-at ad le.
Gyújtással nem tudom vizsgálni, mert épp melóban vagyok. :)
Mennyire szabad változnia ennek az értéknek indítózásra?
Ha nem itt a bibi, akkor mi következik?
Thx!
karbis vagy inyektoros?

Amúgy biztosítékoknál.

Jó polaritásal lett bekötve?
Mekkora feszt ad le az új akksi?
Mennyire esik le a fesz gyujtáskor?
Világítás,műszerfa megy e?
Ha inyektoros akkor AZ megy e?
Vészleállító jó állásban van e?
Nincs lekatitva?mert akkor sehova nem mész.
Sokat szivatott meg már ez.
Üdv! Kérdésem lenne.
SV. Sokat állt, de (elvileg) indulnia kéne. Aksi új. Önindító meg se zizzen, minden más okés. Hol kezdjem?
(Gondolom, hogy több minden lehet persze, csak mégis mi lehet a legvalószínűbb?)
Köszönöm előre is!
Túlkorosak. Általában csúnyán öregszenek.
A 10 emberből 12 vélemény miatt hajlok erre.


már értek mindent... olasz autó meg angol motor, szereted a megbízhatatlan dolgokat vw-s voltam de most már csak francia autó nem kéne...

Marea 1,9tdi? olcsók és tetszik hogy lenyílik a lökhárító
te tudod, nekem megvan a favorit, hogy mit kéne venni az alsóközépben, ha kicsi lesz a sex4
Akklor bizony marad a kutyafejű. Abból csak van jó darab.
Zsigeri utálat.
Nem állok át a sötét oldalra mivel fiat-os vagyok.
Csak nekiki nincs normális kombijuk ennyiért.
Stilo meg katasztrófa.
mi a baj a vw családdal ? 1.9 tdi ki megy a világból 5 literes fogyasztással