Igazából ha már észrevehető hang illetve rezonancia van akkor már késő viszont ha ezek még nincsenek az sem garancia semmire, akkoriban azt mondták, hogy az egykerekezés miatt lehet vagy az olajszivattyú fogaskereke adta meg magát, a fene tudja mi az igazság, de a 2003 utániaknál már legfeljebb akkor fordult elő ha valaki nem figyelt az olajra.
Sziasztok!
Sv650 es típusnál olvasok ,hallok főtengely - hajtòkar csapágy meghibásodásárol . Van e ennek előjele ? Észre lehet e venni , még a meghibásodás elött?
Sziasztok.
Az 1999-es SV 650 S fordulatszámmérője, honnan kapja a jelet? Múlthéten sajnos meghalt a gyújtás vezérlőm, a hiba feltárás miatt szét lettek szedve a csatlakozók, ki lett szedve az aksi, aksi csere is történt közben. Végül minden életre kelt, szépen működik, de a fordulatszámmérő meg sem akar moccanni.
Sziasztok!
Eladó lett a vas, ha esetleg érdekelne valakit:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/sv_650_n/suzuki_sv_650_n-18465372#sid=b90eeb7c-ec6f-4808-9ee7-12b1bb555079
Zoli, jó neked. Nálam egy téli learakás után tavasszal már csak az egyik henger indult el a benya miatt. Azóta mindig 100-assal rakom le.
kilencfan, köszi, valami ilyesmiben biztam, s hogy nem kell fél évente tömítéseket cserélni a karbiban.
KB kétévre letámasztottam egy cbr-t,simán 95-össel,semmi leengedés.Kiváncsiságból feltámasztáskor ránéztem.Levettem az úszóházat.
Utána vissza.
Az első indítás kicsit hurutosra sikerült de utána elkapta.
Én annyira nem aggódnék ezen.Rendszeres használatban nem lesz probléma.Szerintem.
De mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
Igen, de nincs kedvem magammal cipelni és minten tankoláskor méricskélni, öntözgetni. Nem MZ-ez hogy keverni kelljen bele minden alkalommal. 100-assal szépen megy a gép de mióta ilyen drága lett nem szeretnék 2x annyiért tankolni. Ezért kérdeztem hogy az E10 95-ös jó a karbis SV-nek.
Már bocs, de én anno nem találtam Repsolban ilyent, ami ebbe kellene, sőt a honlapjukon sincs fenn, a specifikus keresőben. De lehet, hogy csak én voltam figyelmetlen.
Ebbe ezt hozza a gyári ajánlás (long life):
Most hirtelen a csővázas manualját találtam meg és abban ez van: Engine coolant capacity : 1 600 ml (1 .7/1 .4 US/Imp qt) , az újabbnak sem nagyon más én 2 l-t vettem cserekor és az elég volt.
Próbáld meg a kavicsfelverődés javítókat!
7000.-/db árban dolgoznak
Veszprémben a csaj korrektül megcsinálta a céges kocsimon a majd egy centis hiányosságot.
Sv650 es típusnál olvasok ,hallok főtengely - hajtòkar csapágy meghibásodásárol . Van e ennek előjele ? Észre lehet e venni , még a meghibásodás elött?
Az 1999-es SV 650 S fordulatszámmérője, honnan kapja a jelet? Múlthéten sajnos meghalt a gyújtás vezérlőm, a hiba feltárás miatt szét lettek szedve a csatlakozók, ki lett szedve az aksi, aksi csere is történt közben. Végül minden életre kelt, szépen működik, de a fordulatszámmérő meg sem akar moccanni.
Esetleg ha érdekel valakit egy csizma... https://www.facebook.com/marketplace/item/377251097900227
Tudd nekem segitenni benzinszivattyu próblémával valaki ...ki milyet vett bele és .....köszi
Anno normál motorokhoz kapható benzincsővel csináltam, talán 8-as belső átmérője volt? Nem vagyok benne biztos...
Meg tudja valaki mondani, hogy a 2002 naked karburátora szinkronizáláshoz mekkora átmérőjű csövet fogad?
Köszi!
Eladó lett a vas, ha esetleg érdekelne valakit:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/sv_650_n/suzuki_sv_650_n-18465372#sid=b90eeb7c-ec6f-4808-9ee7-12b1bb555079
kilencfan, köszi, valami ilyesmiben biztam, s hogy nem kell fél évente tömítéseket cserélni a karbiban.
Utána vissza.
Az első indítás kicsit hurutosra sikerült de utána elkapta.
Én annyira nem aggódnék ezen.Rendszeres használatban nem lesz probléma.Szerintem.
De mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
http://youtu.be/v9v8mVV4gtg;t=1s
Itt a kommenteket érdemes olvasni.
Ebbe ezt hozza a gyári ajánlás (long life):
Mindenképpen G12-es legyen a fagyálló, mennyisége meg a manual előírása szerint.
2004-es SV 650-be milyen / mennyi hűtőfolyadék kellene?
Ha minden igaz, van kompatibilitás, a Bandittal, igy a cikkszám alapján keresheted az Ebay-n is pl.
https://www.kfm-motorraeder.de...
7000.-/db árban dolgoznak
Veszprémben a csaj korrektül megcsinálta a céges kocsimon a majd egy centis hiányosságot.