Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Renccámtartón kívül jól kinéz a csupaszka!
Az egyikkel esőben a másikkal hóban fogsz motorkázni?
Nameg eső-hó van.
Titta horror.
Ezé is lesz 2 motorkám.
Tudtam, de nem éri meg a kockázatot. Egy 1 hetes túrát sokáig tervez az ember, kiveszi a szabadságot, összetrombitálja a haverokat, mindenki felkészített motorokkal érkezik, szar lenne ott ragadni valahol. Le is kopogom, hogy eddig még ilyen nem történt velem. :)
Azt tudtad hogy van saját utánfutós szakágam is?
Ugyanaez csak picit fiatalabb,és picit nagyobb.
Bár nem fekete.
Ilyet rendeltem, postával 19-ért. : http://youtu.be/6u9Rjq-4-zM

A VFR-be ytz12s vagy ytz14s való, ez Yuasából 36e Ft, emiatt kerestem mást.
A 20 éves Hondával nincs baj, de engem kínai olcsó akksi ne szopasson.
mi lesz helyette?
éééés nekem valamiért a 7. éves banner mükszik pedig ridegtartásban van......eddig összesen 3X töltöttem a 7 év alatt és még indít.
Mé a többi nem kínai szar?
Amúgymeg 20 éves hondával is nekiállok.
Már volt szlovákiában is.

A másikban meg azt a félévet amíg látom simán kibirja.
én még megpróbálnék egy 28 ezres akksit hátha elmegy 4 évet
ja így már érthető. a régi DL1000 az SV650 úszónyerges első fékjeivel tényleg gáz, de az újon forditott teló van radiális nyereggel a képek szerint. az azért ütősebb kombináció.
Jász Plasztik által forgalmazott kínai szar. Hááááááááááát, azzal se mennék messze túrázni. :D
Valami JP szintűt szerzek bele,fene fog mégegyszer 3 évre 14e-ret fizetni.A 8200.-as is bir ennyit.
A két éves akksi csak két évet bírt. Nagyon jól megfogalmaztam.
Nekem a két éves Varta Powersport adta meg magát, de ez csak 2 évet bírt. Elmennek az anyjukba a Vartáék. Én ma kíváncsiságból MotoBatt-ot rendeltem.
Az új lehet hogy jó, de annak is a kuplungkosár típushiba még mindig. Na meg 1millióért biztos nem 1-2éves van. A régi meg minden szempontból elbaszott, gyenge fél, gyenge futómű és mellé egy használhatatlan blokk magas fogyasztással, tök jó túramotor... a 650-es :) én mondjuk pénzt nem adnèk érte, szerintem rossz az üléspozició. Az új itt is lehet kivétel, arról nem tudok nyilatkozni!
A honda egyáltalán nem volt tákolva,igaz 20 év alatt hozzányúlva se.
20 év múlva máshogy fogod látni maradjunk ennyiben
1 gurigáért 10+ éves motorok vannak, ami főleg egy DL-nél esélyes hogy 100-200e km. és nem akarok azon aggódni hogy hányszor és hogy lett összetákolva a motor.
Az út elvan,lelki szemeim előtt.
A fagyizónál meg ez számít.

Amúgy jelentem a 3 éves yuasa nyekk,vehetek egy olcsóvalamit.
én ilyenekkel szoktam de kinek mi
Beteg álmaid vannak. Az utad figyeld, ne a csicsás kijelzőt!
A gyári helyett az sw-motech trax dobozai sokkal vagányabbak lennének rajta. De tény hogy ez a motor sárgában és bukócsővel a legszebb.