Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is illik neki még egy láncot kiszolgálni. Ahogy a nagykönyv írja, úgy jó, az egész készletet cserélni. Olyan nincs is, hogy megnyúlt a lánc de a lánckerék nem kopott.
Annyira nekem sem votl rossz, de még egy láncot nem szolgált volna ki. Egyszer lekopik az edzett réteg, azt annyi neki.
Nem most, mert még új ami fent van, hülyeség lenne ledobni.
7-8000-ért neked is lehet
Bár nekem is ilyen szép lyukas lánkerékem lenne...
A 10-50 is jó volt de most kipróbáljuk ezt
Szép munka.
Kép
Polir után
Tisztítás után is csinálja! Igen ahogy melegszik ugy egyre hangosabb! Ez ilyen...
Köszi
Sajna külföldi forumokat bújva is ugyanerre jutottam, reménykedtem hogy esetleg tisztítás, vagy valami megoldja.
Másik esetleg bontott injektorba nem biztos hogy fektetnék, ki tudja az is mennyit ment, mikor kezdi el csinálni ugyanezt.
Nekem is cicceg valami elől. Ha bemelegszik még jobban. Mivel most volt a blokk felújítva, így nem lehet komoly gond, de konkrétan idegesítő.
Mind ilyen. Ha minden jó és a motor jól működik akkor ne foglalkozz vele. "Hallotunk" olyant is, hogy a dekompresszorok hangja ez a ciripelés.
Ez ilyen, szerintem semmit....Esetleg más injektor
TLR turbóba külföldön már raktam azt hiszem subaru injektorokat.
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hogy tl 1000 injektor cicergéssel leht -e valamit kezdni, , szlepek, vezlánc, tengelek minden jó, motor faszán megy btw.
Van benne pár hiba amit remélem holnap ki tudok polírozni. Valószínű húzok egy lakkréteget a többi idomra is akkor már.
Minek neked fényező?
Nem tudtam elérni a fényezőt, a festés meg nem várhatott. Megcsináltam

Király!
Jó világotok van, én idén többet szerelek, mint motorozok. De azért alakul a gép.
Egy kis 2013-2016 összehasonlítás
Nem lehet állandóan csak a munka.
Mi meg hétköznap dolgozunk. Ez van.
Majd legközelebb.
Máskor is!