Nyáron nyafogtam hogy a pályagép nyomja ki a hűtővizet...... Aztán a sok agyalás meg beszélgetések vége az lett hogy elkezdtem hengerfejtömítésre gyanakodni.
Úgy néz ki hogy valóban ez lesz a gond, a hátsó henger tömítése mimcs a helyzet magaslatán, szóval a blokk már az asztalon, és az ünnepek alatt jön a "műtét". 😷
Tasi, amikor arra járok, mindig eszembe jut hogy ott laktatok. Jók voltak azok a közös gurulasok, kár hogy kicsit szétszéledt az akkori csapat, de hát mindenkit vitt az élet valamerre. Én lehúztam 8 évet hondaskent a safety hungary-nel, mint instruktor, (ha valakinek mond vmit ez a név :) ). Aztán most már újra csak hobby a motorozás. Most más típus van, de szerencsésnek mondhatom magam, mert mindkét gyerekkori álom sikerült. Az egyik a TL volt, a másik pedig a Ducati. Úgyhogy most egy 748-as duki áll otthon, amivel csak pályázok. (Meg most már enyém lesz Apa k4 ezres is, úgyhogy az lesz a "boltba járós". :D Ha egyszer belefér, még hely is lesz azért még egy TL-t újra betolnek a garázsba. (Agyonreszelve pályásítva természetesen :D )
Szólj ha itthon vagy, egy kávéra mindenképp összeülhetnek, kíváncsi vagyok merre sodort az élet. :)
Szia BerikZ....Vicces hogy most irsz mert még szinte csak hónapok teltek el a TL-m megvásárlása óta de a minap eszembe jutott a temesvár utcai Budai közös gurulás,valöszinüleg azóta annyi idö telt el hogy Te 2 méteresre nöttél és már sehogysem tudnád felhajtogatni magad egy TL-re :)....valöszinüleg újabb motor tulajdonosa vagy 😉...és csak Imi ,Bigenoszi ás mág páran nem tudjuk elengedni a Legendát és maradtunk a múlt rabjai :)
Bár szerintem mindenki részéröl van értelmes magyarázat biztosan....Imi soha nem tud kiszeretni belöle mert (becsipett TL-részről)
....Oszi egyszerüen megszerette mert (munkahelyi ártalom)
....Tasi vagyis Én (Unikornisként tisztelem és vágyom rá)
Biztosan a tőbbi TLtulajdonos is tudna irni valami okot ....Valamennyi új és természetesen a régiek is! :)
Üdv újra itt ...ha hazalátogatok szivesen meginnék veled egy kávét akár újdonságokat akár a régi dolgokon merengve!
Sziasztok!
Ezer éve jártam erre,(úgy kb 2010) előző profilomba be sem jutok, de látom még a régiek közül is vannak itt. Tasi, Imrufo látom még megvan a TL szerelem. :) (nekem is a szívem csücske még azért.)
Amúgy lehet van pár dolog ami megmaradt még a motorjaimbol, feltúrom, aztán meglatjátok, hátha találtok valamit, amire szükség lehet.
Helló Oszi!
Szinte mindegyiket eladtam csak a GSX-R maradt meg mert ahhoz nagyon kötödtem :)
Aztán mivel szinte csak a garázsban állt és kellett a hely az autónak.....akkor meghirdettem és ugyan szerintem aprópénzért,de elvitte egy streetfighter-es Srác Lengyelországba...
Ez majdnem 2 éve volt pontosan....azóta nincs saját motorom,de most lett! :)
De mindamellett olyan fura egybe esés. Elviszem szervízbe hogy szedjék ki a PCV-t és mikor kihozom ezt kezdi el csinálni.Elötte semmi de semmi jele nem volt...
Sziasztok.
Nem lehet csúsztatni a kuplungot , mert azonnal befullad a gép. Kb 3-4 ezres fordulaton kell tartani , hogy elindulj vele.
Valaki találkozott már ezzel a hibával? Előre is köszönöm az infó-t. ( a motorból ki lett írtva a PCV , mert megbolondult teljesen. Kuplunghoz nem lett nyúlva.)
Úgy néz ki hogy valóban ez lesz a gond, a hátsó henger tömítése mimcs a helyzet magaslatán, szóval a blokk már az asztalon, és az ünnepek alatt jön a "műtét". 😷