Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Van itt vmi szaki aki meg tudná mondani hogy az egykerekezés mennyire káros a blokkra? 2005 ös R6 om van,és két egyforma véleményt még nem hallottam,több motorszerelőt is kérdeztem már,vmelyik szerint semmi baja nem lesz,a másik meg azt mondja hogy vigyázzak vele mert szétbaszom!
Sziasztok. Kategória váltáson töröm a fejem. Jelenleg egy 50-es Malaguti f12-m van, de már-már kicsinek tűnik nekem. Amik szóba jöhetnek: Suzuki Burgman 200,250,400 (szívem csücske). De sok más is szóba jöhet, pl amiket még néztem: Kymco Xciting 250, Kymco Downtown 300, Yamaha Majesty 250, Yamaha YP 400 Majesty, Yamaha X-Max 250, Honda S Wing, Aprilia Atlantic 250. Ezek ugye mind mind nagyrobogók, de tényleg nagy a szórás. Küllemre ezek azok amik tetszenek. Arra lennék kíváncsi, hogy melyikkel lenne a legkevesebb gondom motorikusan. Túrázásra és városban (minden nap) szeretném használni. Használt motorban gondolkodhatom csak, a plafon 450.000. Ft. Főbb szempontok, hogy kényelmes legyen és abszolút megbízható. A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.
Sziasztok!

Véleményt és tanácsot szeretnék kérni motorcsere ügyben. Jelenleg egy 2003-as yamaha viragom van, ezt óhajtom lecserélni túramotorra, méghozzá a következő kritériumok szerint:
- 2003-2005 közötti évjárat
- 1 millás plafon vételár
-max 750 ccm (vagy teljesítményben max 60-70 lóerő)
-megbízható és könnyen kezelhető túragép
- és a legfontosabb: két személynek is kényelmes legyen!

Ha van köztetek valaki akinek van/volt tapasztalata olyan paripával ami beleillik a leírásba, az kérem ossza meg velem, köszönöm!
Szia ! Az F4 jól kezelhető és megy is az R6 kicsit agresszívabnak tünt nekem mind a két fajtám ! Az R6 műszerfalán lehet látni hogy pereceltek e vele csak hozzá értő szervizes látja az agyában . Az F4 nek a gyengéje a vez lánc meg a feszítő patron ha ez jónak tűnik akkor minden képp ajánlom de persze ha veszel egyet meg kell nézetni a vezlánc feszítőt . A kérdés az mit szeretnél versenyezni vagy motorozni !
Srácok! Tanács kellene! Az exmocim: GSXR 750 K5 volt. Most arra gondoltam kipróbálnék egy 2 hengerest 2004- /2006- RSV 1000 /Factory/ személyében (a 2006-tól közelebb áll hozzám). A kérdésem az lenne hogy az előbbi mocihoz hasonlítva milyen pro - kontrákat tudtok mondani , vélemények, típushibákra, összehasonlítások, tapasztalatokra lenne szükségem, dolgokra amire oda kell figyelnem..esetleg vásárlásnál mire ügyeljek....erősebb fenntartási költségek...stb. Nem ültem még ilyenen ezért kérem a segítségeteket. Alternatíva még a 1098-as széria a Ducati-tól de az húzósabb árban van.. /még egy RSV :D / vagy még egy Gixxer 1000 K5 . Ezek vannak még a háttérben ..de még messze.. Előre is köszi az infókat !
Üdv.
Hát ha ilyen nagyobb motorokat nézel akkor én a helyedbe megnéznék egy Kawasaki klx 650-t. Elég jókat írnak róla.
Sziasztok!

Sok értelme gondolom nincs ide írni...de hátha..

Arra volnék kíváncsi,hogy szerintetek milyen motort vegyek? Kb. 350-400 a keret rá.Dübörgős,nyomatékos,kényelmes gép kellene. Erdőre szeretném használni és minimális dombok megmászásához.Ahova a DT-m használtam tulajdonképp.4T 600-asba gondolkodtam abból is valami újabbat.2000 felettit méghozzá a Yamaha TTr600-ba.Kinézetre nekem ő a favorit.XR-t nem szeretnék.Szóval aki tud esetleg egy jobb alternatívát az kérem írjon!
Sziasztok! Tapasztalatokra, tanácsokra lenne szükségem: egy Supermoto vásárláson töröm a fejem, ezzel kapcsolatban..... Nem vagyok kezdő motoros, így 400 köbcenti ill. e fölötti gépet szeretnék, ám nem tudom, hogy melyik típus mennyire szervizigényes, esetlegesen mik a "gyerekbetegségeik". Nem versenyre, hanem utcára használnám és nem minden kanyarba keresztbe, szarrá nyúzva a mocit. :) :) Szóval szerintetek melyik márkát ill. melyik típust lenne érdemes megvásárolnom? Kb. fél misit szánnék rá. A válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv!
Sziasztok kis segìtség kéne 2000-2003 ig vennék honda cbr f4 v yamaha r 6 ost 188cm vok mire kell odafigyelni es vannak e visszatérő hibáik? Előre is köszi
viccesebb
Van valakinek tapasztalata Ferodo fékbetétekkel?
Üdv! tanácsot szeretnék kérni! egy Kawasaki zxr 250-et szeretnék venni. mik a tapasztalatok? érdemes olyat venni? mik a hibái amik gyakran előjönnek?
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata gyári áttétel helyett elöl -1 fogaskerékkel? vagy valami vélemény?
Sziasztok,
Cagiva Freccia, Cagiva Mito, Aprilia AF-1, Honda NSR -t vennék. Pályázásra használnám, de nem a sebesség az elsődleges szempont, hanem az alkatrészárak, bontott alkatrészek fellelhetőslége, vagyis a minél olcsóbb karbantarthatóság. Ti melyiket ajánlanátok?
Csáo emberek. Mi a véleményetek a 250 4t crossokról? Igaz, hogy gyorsan romlanak? Én azt hallottam róla, viszont elég sokan ilyet hajtanak ezért megkérdőjeleztem vélemények? Esetleg 125 2t vs 250 4t? üdv
Ha keresnél honda xl topk vagy yamaha xt
Köszi
Nem tudom de alkatrész van hozzá mindenütt nagy a távolság de ha valami gondod van itt meg találsz és segítek szívesen amit tudok
Aprilia SR 50-ről, szeretnék váltani Yamaha TZR 50-re ... De gondolom,hogy gond nélkül van hozzá alkatrész, ha valami meghibásodna rajta. Ja és azt sem tudom, mennyire szerviz igényes...
Ha reám hallgatsz akkor 125 bár én endurcis vagyok de Yamaha csak jó lehet
50ccm
Kérdés mekkora a kiszemelt
Sziasztok! most szeretnék motort váltani, ha valaki tud valamilyen hasznos infót, a Yamaha TZR 50-ről, azt szívesen fogadnám... kösziii
Az egyszerű és gondtalan használat mindenképpen a DRZ mellett szól.
Az alkatrész ellátottsága a felsoroltak közül ennek a legjobb ugyebár és ismerek futárt aki 280 ezernél újjítatta fel a blokkját a DRZ 400-nak.
(Igaz, ráérős leveles futár volt, aki nem kisebb utcányi távokra használta azonnal nyélgázon mint a pizzások)
Nem a DRZ-n lesz a legnagyobb az élményfaktor, de ha nem versenyzel csak gondtalanul akarsz néha csibészkedni akkor mindenképpen a Japánok eme népszerű és olcsó modelljét válaszd!
(Szerintem)