Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik a legjobb 600-as? Yamaha? Suzuki? Honda? Kawa?
Én nem azt mondtam hogy a suzuki jó választás hanem azt hogy robogorol 600 ázast.

Én most egy cbr re gyüjtök :)
Noh! galaxirider: Egy szóval nem mondtam,hogy egy kismotort, robogót drágább fentartani mint egy gixert. Azt se mondtam,hogy olcsó dolog a motorsport!
Szerintem jó választás a suzuki . Engineer szerint is. "Agyban kell feldolgozni a külömbséget." ezzel a mondattal is 1et értek! "Az a mondat meg hogy pár kilométer után megszogtad a gépet egy kicsit erös." Erre pedig KawaNinja hozzászólása az ami az igazságot takarja... Sz@r volt visszaülni egy kis t@kony 70esre egy 600-as után. A kawasaki z750-ről mi a véleményetek? Az ára az elég meggyőző(szvsz) de hát nem szupersport kategória....
nem szoktad te azt meg csak szar volt visszaulni a 70es tuningrobogora. ezt bevallhatjuk egy 600as Gixer után. senkinek nem esne jól. ég és föld a két morot. sőőőt...
A választásal nincs is gond!

Agyban kell feldolgozni a külömbséget.

Az a mondat meg hogy pár kilométer után megszogtad a gépet egy kicsit erös.
Hello!

Te komolyan azt hiszed ,hogy a 600-as GSX-R-t olcsóbb fenntartani
Szerintem a robogó után nem biztos hogy a 600-as GSX-R lenne a legjobb választás..
Mellesleg a motorsport egyáltalán nem olcsó sport.
De tudod valamit valamiért aki k**nak megy az ne sírjon ha ba***ák ..
Nekem van egy Aprilia SR-em (kicsit tuningolt,adatlapomon le van írva), de a következő motorom biztos nem aprilia lesz. Szerintem qva nagy lehúzás az aprilia,de lehet,hogy csak én gondolom így :) első szervíz 19e+a többi szervíz pff majd egyszer összeszámolom mennyit költöttem rá... Én a haverom gixxerjét (600as,K4-es)
próbáltam ki ! Huhh hát 70ccm után . Csak 3.-ben mertem megrántani kicsit jobban a fülit. de nagyon kegyetlen fasza! Mondjuk csak 170-ig mertem menni a kicsikével! Az a baj vele,hogy nagyon hamar +szoktam és mikor vissza kellett ülni az én kis paripámra...hát...érezhető a különbség ! Következő mocim biztos egy ilyen lesz :) Ja! 50es RS-t meg azé nem vennék mer" arra még többet kell költeni :D dugattyú csere 6000km-enként...például. jól legyetek!

Ezt a mocit megvették.Bocs de lenne még 1 kérdésem.Van matt fekete,narancssárga gyári festés 2001,2002,vagy 2003-as rs-ből.Válaszaitokat előre is köszönöm.
Hy!
Sztem a 22 Le kicsit sok, bár ha tényleg igaz akko ez 1 kompromisszumok nélküli versenygép amit naon jó mennyiségű benyával és olajjal kell táplálni!! Ja, és arra is kell számolni, hogy 1 javításnál méllyen az zsebbe kellesz nyúlni, arról nem is beszélve, hogy nem naon hiszem hopgy sokat járt a motorja 6-7 ezer fordulat alatt...
A másik meg hogy nem biztos, hogy jó lenne ezzel kezdeni a motoros pályafutásodat, me eléggé erős ahhoz hogy olyan meglepetéseket tudjon aoakzni ami miatt szépen felnyalhatod az aszfaltot.
Egyenlőre ennyi
Hy!
Köszi a választ.Különben én arra gondoltam hogy nem lehet e más baja hogy csak 150rugó.
Ha jól megy a motor, akkor én nem foglalkoznék az apróbb kütyükkel... Nekem azért kell a motor, hogy menjen, nem azért, hogy kis bigyókat kapcsolgassak, mert egyfolytában a km/h órát nézzem... Szóval vedd meg!!! Az a 22 paci elég ínycsiklandóan hangzik...
Hali skacok!
Én új felhasználó vagyok,imádom a motorokat a super bike a motor revü stb. katalógusokon nőttem fel de most a segítségeteket kell hogy kérjem mert nem vagyok tisztában a motor árakkal és még csak 14 éves vagyok.Szóval van egy 96-os aprilia rs 50/70, gyári fényezéssel, tele tuningal, 22 lóerős 150000Ft-ért csak hiányzik belőle a műszerfal.
Szerintetek megéri?Előre is kössz válaszaitokat.
Ez,hogy téged beelőzött egy tzr50-es 85-nél az csak egy dolgot jelent - az a motor rendelkezett egy sportkipuffanóval,sportlégszűrővel,chip-tuningal vagy esetleg 70-es hengerrel mert tudod nekem egy olyasvalaki mondta aki ezzel foglalkozik és már számtalanszor kipróbálta!!!!!ezt értsd meg!a Tzr50 egy retek szép de folytás nélkül is lassú motor.Ez van!Ha meg külföldről behozod 300ezerért az még jó üzlet mert többet amúgy sem ér .Inkább vegyél honda NSR-t smk-s papírokkal...jobban megérné,de Te tudod!
NE haragudj piaggio de téged átvertek!én ugye most teszem le a B kategoriát és főuton 85nél kielőzött engem egy tzr-50es!akkor ez piaggio hogy van?amugy én németből fogok venni egy tzr50est 300ezerért!és igaz hogy 2003mas de kit érdekel !MEg a rendőrök előtt nem száguldoznék ugyanis tanyán élek !na csak annyit akartam mondani!nézzetek meg a hyosung gt 125öst nagyon szép tura gép!jok legyetek
lényegtelen hogy mekkora motorra ülsz ugyanolyan veszélyes a 125-ös mint az 1000 ha nincs félelemérzet benned vagy csak fasza gyereknek hiszed magad. még a 70esel is meg tudsz feküdni.
SZERINTEM
70 ccm-ről 1000-re az nagy ugrás?
OK, én tudok még két CBR125-öst akik benne lennének.
RockandyRoll: Hát jó, várjuk meg a sportkipuff-ot :)). Ok, benne vagyok a dobogókő-s útban. Én is nemrég voltam arra és nagyon jóó.. viszont akkor ne csak ketten, kéne még egykét 125-ös :))
DennyM,
persze, én benne vagyok, csak már kb 2 hete készül a sportkipufogóm és azt megszeretném várni mielött találkozunk, mert szeretnék egy picit vagizni a hangjával .
Ha gondolod küldhetnénk majd egy gurigát mondjuk Dobogókőre. Tegnap voltam ott először de asszem mostantól gyakran fogok arrafelé döngetni.
nem lesz gond vele tutira!

én 125 ről mentem R6 ra...

első métereken is már nagyonkezes volt, oylan mintha évek óta vele motorznál......( persze először nem kell 9 ezer fölé pörgetni...:)


sok sikert!
Kawaninja: nem hiszem hogy éles a váltás 250ről 636-ra. Hidd el, hogy 100-200km után olyan lesz mintha világéletedben a zöld kétkerekűn motoroztál volna. Hamar ráfogsz szokni, de azért tiszteld az erejét és fokozatosan tapasztald ki! Najóü nem osztom az észt, nem hiszem hogy újat mondtam :). Amúgy gratulálok a 636-hoz. Egyszer remélem én is ráülök majd egy ilyenre, hacsak kipróbálni is :)).

RockandyRoll: Te figy... aquincumi vagyok, és ha jól emlékszem te is a közelben laksz. Egyszer, mondjuk Hajógyárin összekéne futni... kiváncsi vagyok a cbr125-re
Nem hasonlítgatom én semmihez csak mondtam hogy nem éri meg 50-est venni ha ugyanolyan árban és minőségileg sokkal jobb kategóriában van a CBR.
Miért szídja mindenki a CBR125-öst, sokan még nem is láttak életben egyet se, arról ne is beszéljünk hogy nem is mentek még egy métert se vele. Iszonyat király motor, és ezt minden CBR125 tulaj megerősiti, és az összes teszt amit az újságokban olvashatók róla. Én imádom a kis CBR-t és ha lenne 1,2 misim 125-ösre akkor is ezt venném megint és kicsit... nem is kicsit, szarul esik hogy valaki mindig belekezd ebbe a CBR az szar témába. És ez a "ha ráköltesz egy százast" gondolathoz még annyit hogy, ha ráköltesz egy 100-ast a CBR-re akkor ki lehet motorozni belőle egy kellemes 150-es tempót, hogy a hangjáról ne is beszéljek.
Persze hogy erősebbek a 2T-és 125-ösök, ezt mindenki tudja de éppen ezért mert a CBR 4T-és szerintem nincs értelme összehasonlítgatni más 2T-és mocikkal.
Majd ha lesz, és egyébként már egyre több 4T-és 125-ös kapható a piacon, szal velük hasonlítgassátok össze a CBR-t!
beírnék ide én is.

szerintem jo ha az ember tnaulgat előtt ezezn azon motorozni mert magamro ltudom megmondani hogy 12 evesen egy honda robogo utan egy simsont hajtottam és meglepő volt az is amit cisnalt pedig hát abban minden van csak loerő nincs:)

most 250 utan 636 jobblesz odafigyeljek, megint valami tök más érzésl esz, és amenniyre várom annyira tartok is tőle....már csak pár nap és itt a gép:) ma vizsgazott.
ja mégvalami az ára 850 ezer de én már kipróbáltam és szavamra,ez megéri!!!