Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rezós téma egyértelműen nagy előrelépés, azzal nincs is gondom, de a többi...hát, majd meglátjuk
Fene tudja...lehet hogy igazuk van, de az is lehet hogy az embereknek idore van szuksege hogy elfogadjak...nem probaltam meg, azt tudom hogy az injektoros endurokkal nem voltak az emberek jo baratsagban, mert komplikaltabbak...de ha kiforr ez is, jobb lesz...nagyon fontos hogy a gazreakcio jobb legyen egy csuszos/saros beszopos godornel vagy dombnal...

nekem nagyon bejon hogy a rezo vedett es a sulypont lejebb van...
Eddig a befecskendezős kétüteműek valahogy nem nagyon jöttek be senkinek...
-elektromos befecskendezes
-2 utem
-onindito
-forditott blokk, igy hatrafele van a rezo, sosem serul
-Ohlins telok
-hayso rugozas oldalt van
-legszuro az ules alatt
-tank teljesen leengedve, igy a sulypont sokkal lejebb van
...mi kell meg?
Egyebkent meg egyik sem...ha mar igazi enduro, akkor ez!



OSSA ENDURO 250i/300i
Engine
Type: 2 stroke single cylinder with Kokusan twin injector, admission by
V-Force3 reed rox and electronic exhaust valve.
Displacement: 249 cm³ (250i)
Bore: 66,4 mm (250i)
Stroke: 72 mm
Starter: Electric start- ACG Starter Generator Kokusan
Gearbox: 6-speed, removable cassette type
Primary reduction ratio: 21:51
Secondary reduction ratio: 12:48
Clutch: Hidraulic Wet 3-disc.
Ignition / Fuel System EFI Kokusan twin-injector
Chassis
Frame type: CR-MO – Two side detachable frame
Front suspension: Öhlins Up Side Down 48 mm TTX
Rear suspension: Öhlins TTX
Front suspension travel: 300 mm
Rear suspension travel: 335 mm
Brakes: Disc brakes, Brembo floating calipers
Front brake disc: Wave – 260 mm
Rear brake disc: Wave – 220 mm
Chain: 5/8 x 1/4″
Wheelbase: 1.470±10 mm
Ground clearance (unloaded): 355 mm
Seat height (unloaded): 960 mm
Tank capacity: 9,8 l (aprox) unleaded gasoline mixed with 100% synthetic
2 Stroke oil
Dry weight: 97 kg (aprox)
Egyertelmu hogy GasGas....
Yami blokkal , nekem nagyon bejon.
Valoszinuleg el fogom adni a tm-et es veszek helyette egy ilyet.. Mar regebben kineztem.
Dani.. Sznobul fog hangzani, de aki (nem rad ertem) allandoan azert sir hogy draga a motorozas, az ne vegyen motort.. Vagy vegyen egy Scarabeo-t, amit szinte soha nem kell szervizelni.. Vagy DRZ-t, ami szinten nem annyira szerviz igenyes, de lassu es nehez mint a sar...

Mindenki sir hogy 4T draga.. Akkor vegyen camping bringat vagy gorkorcsolyat...egyebkent egy 4T endurot meg ne keverjunk egy 4T cross motorral.. Biztos vagyok benne hogy amennyire mi hasznaljuk az endurokat, 1 evig nem kell belenyulni, meg ha 4T, akkor is.
Vegul is jelenleg itt csak nekem van 4T endurom jelenleg, szoval majd fel ev mulva elmondom hogy hogyan birta..
Személy szerint ilyen sokütemű motort terepre az vegyen akinek a bőre alatt is pénz van...
masi kketto
na vesezuk mar ki 2013 mocikat
pl ktm uj 350 se ami igen draga
vagy a Husaberg 350 ktm blokal ami kicsit olcsob de jo cucok vannak rajta
vagy a gas gas 300 4 t yamaha blokal ami meg jo arban is van
vagy Tm 250 vagy 450 4t amelyik felveszi ezzekel a versenyt
kinek mi a velemenye
szemely szerint gas gas sokat lepet ellore uj blokal ,De Husaberg is kellemes es ott a tobbi so beszeljuk at

na mi van kihalt a tm forum?
üdv meg van meg a tm hátsosárvédö? Ha igen mennyi az ára. Emailban ird meg. A krisztofher@freemail.hu ra. Köszi
Hű de jampi itt valaki
belle is szakat majdnem a felle
ezzek a franciak mindig velem akkarnak fotozkodni
okay de holnap mind ell lovom megyek jatszani
Küldjél már egy párat nekem haza... Jó lesz vele szilveszterkor petárdázni....
Gyártási év: 1968 legalább?
faszom ellmentem vasarolni de itt csak ezt kapni zsacsis
Oregember nem gyorsvonat..
Arra vén faszra gondoltál?
Ok, jo a kocsi de ki az a mumia benne?