Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thompson-t nem engedtek volna be..
, ,csajok haterben is so good amber tomzon lenne ott :D es a szivar :) de good
Khm...Al Capone bekaphatja..
fasza lehetett ilyenre egyszer én is elmennék... ja és a lényeg, közel jártatok Korfuhoz...
TM mondjuk pont nincs benne, de talán elnézitek nekem...
http://youtu.be/0YlzHNHBlrA
Köszi!
Nekem 530 - am van, és akármit mondanak, megbízható motor . Egyszer volt cserélve a hajtókar, most 400 óra körül járok , de semmi. 100 óránként kicserélem a vezérmű láncot és 10 óránként az olajat, amiből nem eszik egy picit sem. A crossban jön még ehez ugye a szelepek cseréje, amit ha japán, akkor is meg kell csinálni .Nem megbízhatóbbak azok sem szerintem, csak sokan elvállalják a javítását és minden sarki boltban van hozzá alkatrész. Van hozzá minden a Parillában .
Sziasztok! kérdésel fordulnék tm mx-450 530 tulajdonosakhoz! vagy volt ilyen motor valakinek, az lenne a kérdésem mennyire megbizható pl egy japán motorhoz képest? mert azok elég ki fort motorok! esetleg van gyerek betegségük? alkatrész ellátás az hol lehet intézni és a drágábbak közé tartoznak vagy inkább nem! több nem jut eszembe de ha valaki írna még róla meg köszönném! nagyon tetszik inkább egy ilyent vennék mint egy japán gépet!
Koszonom szepen , a tanacsotokat,csak azert gondoltam hatha talal mert 400 sx ktm re tettem mar 525 os hengerfejet,meglatom mi lessz belole es ha 400 as hengert dugostol hengerstol hengerfejestol feltenem az milyen volna elmeletileg a loket talal ,ausztraliabol gondolom karacsonyra ideerne ,londonbol kuldtem egy csomagot postan, autoalkatreszet ocsemnek es 3 het alatt ment ki daniaba ,meglatjuk,szep matek feladat ez
Szia,

Van egy komplett blokkom, 2003-as TM 250f, de sajnos csaak az also resze..

A CDI-t meg a generator alloreszet most adtam el, de minden mas megvan: komplett valto + valtokar, kuplung, fotemgely, hajtokar..

Van meg sarvedom, elektromos kabelek, Mikuni karburator, elso telo vedok, stb...

Ja, van egy komplett TM250f, 2003-asom is elado..
A 400 - 450-é biztos nem jó rá, de beszélj Kelemenandrissal, szerintem Ő tud segíteni. Dugót Wössnert lehet hozzá kapni a pinkmotorsnál (40700+ gyűrű 8700), szelepek meg vannak a parillánál 8000/db körül.
Ausztrália... Durva lehet a postaköltség és a VÁM:
TM 250F hengerfej
Szia, nem jó a 400-450 hengerfej a 250-es hengerre, a furatok is máshol vannak, az égéstér átmérője is más, kb. olyan, mintha egy 125-ös MZ-re akarnád a 250-es hengerfejét ráfaragni.
sziasztok, attila vagyok ,szekelyfoldrol ,friss tm es van egy 2003 as tm em 250f , hengerfej problemaval es torott dugoval szeleppel,leszakadt a szelep es szetbarmolt mindent ,kaptam 400 as 450 es hengerfejet irorszagba es az a kerdesem hogy talal e a 250 esre .megneztem a a 250 es es 400 as loketje csak 1mm el kulombozik ami orvosolhato de a hengerfejbe nem vagyok biztos ezert kerdem a segitsegeteket,elore is koszonom
Valamit azért csak tudsz az útról írni nekünk.....
Beszámoló nem hiszem hogy lesz, egyrészt kéne vagy egy nap megírni, másrészt az útvonalnak vagy a feléről lövésem sincs hogy mégis merre járhattunk, mert nekem se térképem, se GPS-em nem van, úgyhogy csak mentem a többiek után...
Jó ötlet, jöhet egy beszámoló...
Nem akarok belerondítani a TM-es életbe, de ha van kedved megírni, egy beszámolót szívesen olvasnék az útról Nyáron hasonló Balkán-bejáró útra készülök, kiegészítve Görögországgal, igaz én négy keréken.
Érdekes volt, az biztos.
Az fasza jó kis út lehetett
Horvátország, Bosznia, Montenegro, Albánia, Szerbia.
Most egy darabig asszem csak robogózni fogok
Hol voltál?