Ez nem benzinkút, hogy átfolyást mérjen 4 szál kábel megy a tankra amiből 2 az AC tápellátása a másik 2 pedig a szegénységjelzőé. Semmi összefüggés a 2 között. Ha nem világít a szintjelző led akkor vagy nézzétek meg újra a led polaritását vagy nem jó a tankban a jelző ami az első generációs 1050-nél nem is ritka.
A pillanatnyi fogyasztásmérő meg hülye lenne álló helybe bármit is mutatni, mondjuk ha tudna mutatni tuti végtelent jelezne, mert szerencsétlen honnan tudná hogy most az egész tank benyát ott a garázsba akarok elpöfékelni vagy majd ki is viszed Az ECU pontosan tudja mennyi anyagot kap a motor és majd ha lesz bármekkora sebességed is akkor majd kiszámolja és kiírja, ezen ne töprengj. A szintjelzőt én meg előbb a tankon tesztelném mielőtt újból szétkapnám a műszerfalat.
Az a furcsa az egészben hogy a min. benzinjelzőm se világít. Vajon az ac pumpánál méri a fogyasztást? Kíváncsi vagyok van e összefüggés a 2 dolog között. Most cseréltük ki a min benzinszint ledet, este próbálom
Helló. Ha van valakinek gyakorlata a tuneecu program használatában, az legyen kedves jelezze felém. Kábelt tegnap megrendeltem ebayről, amíg megérkezik, addig is lenne pár kérdésem. Pacsi
Hat gondolom ahova csak szeretnéd, de a kép azért kemény illusztráció mert a lámpatartó konzolba így tuti nem lehet mert ez a műanyagból készült valami sose tartja meg a lámpát. Max úgy lehetséges ha ennek a szárán M5-ös menet lenne és a gyári általában M8 lámpacsavart átfúrni és úgy, de akkora csavarba meg nem férne el a 2 kábel...
A pillanatnyi fogyasztásmérő meg hülye lenne álló helybe bármit is mutatni, mondjuk ha tudna mutatni tuti végtelent jelezne, mert szerencsétlen honnan tudná hogy most az egész tank benyát ott a garázsba akarok elpöfékelni vagy majd ki is viszed
De lehet tévedek.
Óra,pill fogy,középső fogy,napikm, menetidő, közép seb,maxseb
igaz nekem nem gyári hanemrizoma rendszamtarto van fent, igaz nem én vettem
Mindegy ahol van hely?