Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zöööden hülyén nézne ki
Kéken se adná ki
Narancs se az igazi
Dee kolbász metálban szerinten nem lenne rossz
Talán még egy sötét lilla még jól festene
"Szerintem"
Fekete&fehér&ezüst meg javarészt minden motoron jóféle...
Nemáááár ezt a hülyét kiraja azinternetre.

amúgy szinek terén igen konzervatív ez a hülye gyár,tuti vettek egy pár tonna feketét,fehéret meg kályhaezüstöt mer csak az van.
Van benne ezüst némi fekete, meg egy kis vöröset is locsoltak rája...
Akkoooo ez most jubileumi darab?
Fax se tudja kiééé ez, ezt dobta a gugliii
Kályhaezüst némi feketével.
Jövőre 25eves a speed ,kiváncsi vagyok milyen festést találnak ki mint jubileum
Zoli ha a fórum anyagilag vagy alkatrészekkel támogatja, hogy én ökörködjek akkor én bevállalom minden hétvégén a pályázást, de szerintem annyira gondoltad komolyan ahogy én is
Versenyző függő, sok fajta stílusban lehetsz gyors. Azt sajnálom, hogy nem tudom Bitternek hol van az cikke, ahol erről beszél, hogy ez miért jobb, mint a kiüléses sztori.
Nana! Már finomítás folyik, eddig nem csak a fejről volt szó, de mint láthattad a zsák effektussal is lehet jól motorozni! A másik, hogy a koptató egy hülyeség, aki pályázik azt kell elsőnek kicsavarni, sőt néha az sem elég, az egész lábtartót cserélni kell.
A többivel egyetértek, csak akkor nem tudom mi bajod a fiam majréjával, mert ő gyors és verte már meg a haverjaid a mátrában!
szerintem a forum erdekeben rendszeresen meg kene forgatnod a gepet.
Ez mind szép és jó és teljesen egyetértek a fizikai részével, csak az a problem ha testtel belefeküdnék akkor ugye ezzel a tempóval stabilabb lenne a dolog és még nem dőlnék ekkorát így a köv körben tovább gyorsítanék mert még van benne tartalék
Mert hát pályázni azért megy az ember, hogy megnézze hol vannak a határai, és belefeküdve is túltolhattam volna csak akkor már nem 50-nél estem volna hanem kb 60-nál Szóval ez így történt és kész. Köv majd óvatosabb leszek, a motor meg szépen megúszta szerencsére.
Jah. Ki ilyet ki olyat, ki csak okoskodik de sose adja ki
Mi már kiképeztük magunkat ősz lévén tapasztalatot osztunk
Se szerintem az m rutter az 1 esel
Igaz nem moto gp pillangó súly de le lógnak. A Yamaha rol
Csúsztatva mint a palacsinát.
És az osztja a tutit aki fektetve a platón szállítja a “moccantyut” mert “nem adta ki a kanyar”
Mi van itt??
Dodor személyesen tart képzéseket. Ti meg itt online mondjátok hogy is kell ezt csinálni ?!
Te ezt élvezed?
Ez csak fizika... a gyárban úgy találták ki a koptatót hogy amikor az leér, tudod hogy a végén vagy. Onnan könnyebb elesni. Na ha áthelyezed a testsúlyod, ugyanakkora tempóval tudsz menni de kisebb dőlésszöggel, kevésbé terhelve a gumit, kisebb az esélye hogy megcsúszol ráadásul előbb tudsz kigyorsítani mert kisebb az oldalerő.
Ha ezt Te nem érted az a te szegénységes. Nem lemászni kell a motorról, sokszor elég ha a fejedet 20 centivel behúzod.
Nagyon az ülőhelyzetre akarod ráfogni.
Ez sem magyarázat, mert akit linkeltél Hutchy sem alacsony, McGuinness pedig nem sovány, szóval nem lehet azt mondani, hogy ez vagy az a jó.
Valszeg ha ívbelső oldalra húzod a súlyod, most karcmentes lenne a motor.
Pontosan. En nehezebb vagyok a masik pilotanal kb 20 kg-al.
Kb de rossi ebben is első lassan eléri a kora a súlyát
Van persze.Hogyne lenne.De a képen vázolt mennyiségben?