Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebből egyik sem talált,patkányt meg egyet láttam,téged a farmon.De te is nyeszlett példány voltál.
Akkor több gond is van, mert amiket rám írtál az egyik sem stimmel. Persze megértem, hogy irigy vagy, hiszen aki hitelre vesz 50 évese egy motort, az elvileg jól menű vállakozásából, na az tényleg szarul csinál valamit. Ja és patkányok vannak az üzletben...
Hozzád te csóró cofidisből idomokat vásároló homokos aktvista.
Valaki elárulná kihez beszél, mert ahhoz hülye, hogy a válasz gombra kattintson! Vagy magában beszél? Az is lehet, amilyen hülye.
Attól még 3 centis a majréd,kanyarban felnyalod az utat hogy a dögszállító bérbe jár hozzád és szar mugenben mész a segélyért.
Egyre gyengébb ez a proli32, nem hiába van patkánya.
Baszki még mindig a mugennel csóróskodó 3 centis majréval is kanyarban pofáraeső ipse trollkodik a legtöbbet.
Még a kymco topikot is offolja.
proli32
proli a főtroll neki mindeki troll aki nem szopkodja a pechét. Kicsit élettelen a tag.
A Street nekem nem jön be, csak a Daytona, abból is a régi modellfrissített verzió.
Felesleges magyarázni neki,esze ágában nincs venni csattogós lepkét se,csak trollkodni jár ide.
A Daytona futómű jó a Daytonahoz mivel sportmotor és azon jó ha kemény, de egy az egybe átrakva a Street alá nem túl komfortos. Egy gsxf meg egy gsxr között is van különbség, hogy suzukis nyelvre lefordítsam Az R-es Street egyezik a Daytona futóművével de nem totál ugyanazok a beállítások.
Nekem sima Streetem van az meg pont közútra fasza komfortos, de a gyári hátsó gátlója nem igazán passzol az első ugyanúgy alapba állíthatatlan telókhoz így maradt a csere.
Akkor ne vegyek Daytonát, mert cserélni kell a futóművet?
A gyári daytona,alap beállítással iszonyat sprőd,kemény hokedli.Jó úton fasza,de visegrádon kiesik a vesekövem is.
Kellett izmozni a beállítással,de úgy is csak tuti aszfalton viselhető el.Szar úton rázott.
Ebben jobb az új.
Ha kis pénz akkor simán jó. Én a Streeren a hátulját komplett cseréltem egy full állíthatóra mert az valami katasztrófa volt főleg ha a párom is felült. Köze nem volt a hátuljának az összhanghoz az elejével
Olyan volt mint egy limbohintó pedig én is csak 70 kg vagyok a párom meg 50.
Eleje úgy van ahogy mondod ártani nem árt ,főleg ha olajcsere szimering csere is lesz tavasszal,
A hátulja új rugóval jó lesz, pici pénz ,és a hátuljába nem akarok annyit költeni ,és közútra úgyis elég ,pályára meg nem járok ahol tán az igazi haszna volna,
Gyariba más színű? Nem tudom talán a 2008tol fekete
Amelyik mocin gyárilag nem valami fasza a futómű ott megéri foglalkozni ezzel, de a Triumphoknak nincs ilyen problémájuk szerintem. Ha állítható a húzó-nyomófokozati csillapításod akkor ártani tuti nem ártasz vele csak kicsi szórakozni kell mire tökéletes lesz. Én optikáért tuti nem cserélném le Gyáriba nincs más színű? Esetleg egy másik generációs Speedből komplett a központi rugóstag?
Gondolkodom a progresszíven igen,azért is kérdeztem hogy ki mit tud,csak válasz nem jött

Zoli .ekkora igen 19cm de hatra nem előre ,
De részben a technika részben a optika játszik szerepet mondjuk 45-55%arany
Nekem egesz fasza a BPF Showa.
Nem kell bantani.
Nem ekkora Zoli Egyik nap írta g_speedy8 a progresszív rugóról. Ahogy látom a központi rugóstaghoz már megvan neki és erre írtam, hogy lesz-e előre is berakva.
E kkora?
Előre is lesz?
Jövőre berúgozunk
Gumi volt sárga fekete ami körülötte van azon volt 3cm barna csík de ha már megírtam csak nem törlöm ki a bejegyzést
Én? Keversz valakivel! Volt sárga motorom, de nem volt rajta soha Rosso3!