Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3:30 kornyeken.
Jah:) dodort nem nézek
Mittomen,a dodorral szokott logni.
Mordor az mordor. 😆
Melyiknek? A tanksapka debreceni banda
Akkor autopalyaznod kell.
Vagy talalsz dukattikkal suttogo szerelot helyben.
Amugy a tankcsapdas csavonak dukattija van,es ugy remlik arrafele lakik.Lehet neki van tippje.
Még nem.......de tavasszal szervizzel kell kezdeni alighanem
Mar lerobbant a dukáti? 😆
Hát én sose ugy vettem motort, hogy hol lehet szervizeltetni. Mondjuk az is igaz, most a legrosszabb a helyzet ezen a téren 😀
Ha jol neztem egeren kivul nemigen van suzuki kereskrdes,jol lattam?
Megverjem?
Akar, de ne verbalisan.
Persze, mindenkinek megvannak a prioritásai. Ami nekem fontos, másnak nem biztos hogy az. Nincs ezzel semmi gond.

De engem tényleg zavar, hogy ez a garanciális szerviz téma egy sokmilliós motorkerékpár esetében is ennyire szarul van (sajnos) megoldva.
Mert nálam is volt, hogy szempont volt, de igazság szerint nem kéne annak lennie, hogy úgy vásároljon az ember motort, hogy lehetőleg tudja a közelben szervizeltetni (elsősorban) a gari miatt. Ahelyett, hogy nyugodt szívvel választhatna egy olyan motort, márkát, amire
leginkább vágyik.
Na mindegy, változtatni nemigen fogunk ezen a helyzeten, de azért jó kiírni magunkból ezeket a dolgokokat :)
Akkor kerdezzem a kaposztat?
Rosszul tennéd.
Mivel tudod, hogy én nem vagyok ennek professzora, ezért ha okos vagy, máshol is utána nézel, mert a 10 perc arra jó, hogy legalább tudd azt, kb. mennyire számíts.
HA parolnek kelkaposztat tuti 10 percig tennem. 😆
Nem, nem hiányolom, mivel nincs miért. Leírtam, hogy HA új motort vennék, a szervizhátteret én figyelembe venném a kiválasztáskor.
És ez a figyelembevétel lehet pozitív is meg minden, sőt, az általános pontrendszer alól a helyi sajátosság (az éppen nálunk lévő kevés szerviz egyike) miatt akár meg is változtathatnám az általánosságban hozott eredményt.

Te vennél olyan járművet, aminek nincs Magyarországon szervize? Nyilván nem. Én sem, csak én ezt még szigorúbban veszem, még olyant sem vennék, amihez 300 km-t kéne haladnom. Erről van szó, semmi egyébről.
Erteni ertem,csak szerintem blőd duma.
A lenyeg hogy nrm vitted oda,de hianyolod.
Mint korábban leírtam már egyszer, hogy a kötelező szervizidőszakban lévő eddigi összes autómat, illetve egyiket-másikat még az után is oda hordtam, így, ha ilyen motorom lenne, azt is odavinném.
Az, hogy nem szándékoztam, az egy kiforgatása az összes eddigi gondolatomnak.
Ha történetesen Fehérváron élnék ÉS akkor is Kawám lenne, szinte biztosan az Ivanocshoz járnék, a kötelező időszak alatt mindenképpen. De mivel nem ott élek, ÉS mert nincs semmilyen márkaszerviz, illetve mert 4 ezer km futásteljesítmény nekem IS megért százezreket, ezért valóban nem hordtam MOTORT ilyen helyre.
De ha mindenképpen újat tudnék csak a valagam alatt elképzelni, figyelembe venném a kiválasztás esetén a szervizhátteret is. És az a típus, aminek van országosan mondjuk 20 ilyenje, több pontot kapna a virtuális listámon mint az, akinek mondjuk csak 5.

De mivel mint mindent rugalmasan kell kezelnem, ha az 5-ből az egyik pont abban a városban ahol élnék, nyilván egyenlő pontot kapna a másikkal, akinek éppen megint van szervize a városomban.

Nem tudom, ez most elég érthető volt-e.
(Tudom, hogy nem.)
Erre írtam lentebb azt - főképp Folkmusic gondolatát folytatva, miszerint ezek az új motorok olyan faszák, hogy húszezerig olajcsere, láncálítás és kész - hogy gazdaságtalan megyeszékhelyenként képviseletet fenntartani.
Ahogy korábban említettem, inkább független szervizekkel szerződnék le, akiknek biztosítanék infrastruktúrát (pl. motorspecifikus OBD adapter, dokumentáció, célszerszámok). Pont ahogy a Harley csinálja az államokban, nekik sincs minden megyében imaházuk, helyette akkreditált műhelyek végezhetnek karbantartást.
Ha meg olyan gyári elbaszás/visszahívás van, mint pl. a T100 blokkok önindító közlőkerekénél a tengelyt tartó öntvény törése, az nyilván főhadiszállásos műtét.
Eleve ugy hogy nem viszed markaszervizbe.
Soha nem is szandekoztal.
Vagy igen?
Nem akarod megérteni. Senki nem ekézte őket, senkinek nincs rá megoldása, senki nem akarja megváltani a világot. Egyszerűen leírtuk, hogy mi hogyan alakulunk a helyzethez.
10 percig.
http://konyhologia.blogspot.co...

Na, most feladtam a leckét, értek hozzá vagy sem? Mennyire autentikus a forrás, ahol szereztem az adatot?
Mondjuk ha ennyire zavaro a hiany,lehetne tenni erte.
De,kb az eladott borsodi bugyi motorok mennyisege eltartana egy szervizt?
Te szemely szerint milyen gazdasagi tervel allnal elo ha a teljes magyar piacon eladott kb 40-50 street es kb meg lehet 100 mas bugyis tipusbol csak pecs es tagabb kornyezetere kene beszerezned a teljes gyari ökoszisztémat,annak koltsegvonzataval?
Gondolom van fogalmad rola?
Ugy hogy ez max 15-20 motor mondjuk 4 olajcserejet es egy szoftware frissiteset jelenti.Kb.
Es lehet sokat mondtam.
Adott a kelkaposzta is mint tema. 😁