Ez mondjuk tetelesen hazugsag, (toled mast sem vartam) 900 kobcentire jutott 140 lo. Nekem meg 765 re 120.meg ehhez vagy 250 kilo 180 helyett.
Viszont bizgat hogy a bőrruha/teszkosbakancs combo felig bekotve hogy jott?
Ettol lettel gyorsabb vagy csak a kep miatt jobban tudtsl benne feszíteni mint pocok a lisztben?
hát nem találom a képet szerintem töröltem a picsába most ültem egy ilyen 600 f-en. De hát ez egy pöcsköszörű
ellenben a triumphnál még mindíg sokkal szebb
Ez olyan mint a 97 es kotla hondam,es az egy elavult szar volt
Csiribiri szibek,egy wartburglámpa,szetegett tojasrantottaszeru hatsolampa es egy buzi furdokad faridom.
Hát nézd papa izlések és pofonok Annál a 40-es éveket idéző gizda triuphoknál mindenképp jobban néz ki
az első szériás 9 B 25 évvel ezelőtt gördult le a futószalagról. Dizájnban (akár teljesítményben is) a mai napig megállná a helyét ha még gyártanák
Kevés ennyire eltalált jó kiállású kényelmes sport-túra motort gyártottak. A hátránya az volt, hogy sárnehéz volt. (de hát 25 évvel ezelőtről beszélünk) Aztán a súlycsökkentés oltárán a későbbi típusokról kerültek le dizájnelemek, bár azok sem lettek csúnyák.
Ha még csak az lenne a problema de sokkal tobbet is vitt mar ez a kis szaros, mégsem volt gond
Valami a villanal sem okes, mert tavaly a szerelo megtalalta, hogy par mm-t elvoltak csuszva egymastol. Miutan beallitotta, azutan nem szitalt a kormany... Eddig tartott. Most remenykedem, hogy csak az elso kopott gumi az oka.
hogy a francba tudnak tervezni ilyen idétlen kiállású motort Bár itt nem csak a tervezőnek van izlésficama, hanem a vásárlónak is Nem szégyelitek magatokat amikor megálltok egy parkolóban. Körbesandítotok azt látjátok azokat a lesajnáló pillantásokat Milyen szar lehet
Viszont bizgat hogy a bőrruha/teszkosbakancs combo felig bekotve hogy jott?
Ettol lettel gyorsabb vagy csak a kep miatt jobban tudtsl benne feszíteni mint pocok a lisztben?