Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te nő vagy?
Amúgy nem ráz bizonyos fordulat felett...
Tudja fene, hangsulyozzak hogy eretlen?
hogy a fenébe lehet egy motor színe ződ
ja itt meg 50 km-er alatt szétrázta az alkarodat a két ütem Nagyjából csontig hatolt a fájdalom
Jó kis nyomatékos vas volt...
Mondjuk ez igy lattatlanba is szebb mint pipi lila-kosszürke izéje.
Nekem ugy tunik olyan mint ahogy a 9 est leírtad csak sokkal szebb es sokkal jobb.
Borzasztó hangja van...mintha szét akarna esni
ez lett most az új 1000-es
Nekem is voltak régi vasaim...vtr 1000...
a z széria egy naked kivitel ahhoz is szerncsém. Megy mint a fene zéró szélvédelemmel Menj vele 200 fölött 50 km-ert, azt ha még a bukó nem csavarta le a nyakad akkor jó eséllyel a bitót is tovább bírod mint az átlag
H2 az ja, de van kulon turas.
Ah nem, pipi igyekezett minnel elobb osszetorni, annyira szegyellte ahogy kinez szerencsetlen motor.
Az enyem (a gyengebbek kedvert honda 600f3) veteran lesz ha nem krepal be a blokk mint rendszerint.
H2
Akkor lrgyen egy z1000sx, vagy az a kompresszoros istencsapasa turakivitelben. Tudja a halal hogy hivjak.
Mindketto jobb.
Ezeket valami múzeumban fotóztátok?
neked tényleg nem jön le, hogy szívom a véred? Zotyám ne tetesd magad hülyébnek mint amilyen vagy
Észt én sem adhatok abból nekem is kevés van
zx10 nem állítható párba ezzel a tipussal. A 9r fasorban sincs hozzá. Nem ugyanarra gyártották a két típust A késöbbi 9-re fel is került a kapaszkodó hátra, hogy kihangsúlyozza a túrás szerepét. Ezzel ledobtál egy nap 700 km-ert, azt nem kellett rajta felállni mint a szarodon Mivel a kormány a villahíd fölé került a gyári plexi meg kifejezetten jól terelte a szelet 160-ig egyenes háttal ültés a motoron, akkor még a bukó felett elment a menetszél. Ha raktál rá bubis túraplexit ugyanezte elhúztad 200-ig A magzatpóz csak utánna következett Ellenben egy zx 10-el 200 km-er maga a halál volt az első 100 km-eren kezdett a csuklód fáradni a második 100-nál meg le is szakadt, és végig csak hasalni tudtál. Egy 9 r-en a hátsó emberke is jól érezte magát ezt sok más motorról nem lehet elmondani. A két típust kb. olyan összehasonlítani mintha egy hálófülkés csőrös mack kamiont hasonlítanánk egy egy forma 1-es autóhoz
140/4=35
Ez nem 120
Diplomaban nem volt matek?
Szarul tetted, mert igy a fizimiskaddal karoltve eleg rohelyes, pedig zordra vetted a figurat, de nem jott at.
tételesen hazugság a faszt csak kezdesz megsértődni
Egyébként így van kb. 250 kg megtankolva, felolajozva gyárilag elméletileg 142 ló Enyémbe volt ilyen filléres fúvóka tuning. gps szerint picivel több mint 270-es végsebességgel Óra szerint gyorsabb volt vagy 20-szal
Ehhez a dumahoz kepest a, szomoru valosag hogy a zx10r kb atlepi keresztben is meg hosszaban is. Nem is gyartjak mar vagy 20 eve, foleg a kinezete miatt, mert a blokk az tulelt a z1000 ben csak ezt a pancser elavult tatás izlesficamot dobtak mint a forro sultkrumplit.
fénykép miatt ebbe ugrottam bele asszem
Elavult szar 5 év múlva OT-s bazmeg. nem lesznek benne érintőképernyős, színválasztható digitális műszerfal hülye Sem led fényszoró, meg xenon meg gombnyomásra működő sztender meg elektromosan állítható szélterelő Sem abs, meg semmilyen 3 betűs parasztvakítosdi a kipörgésgátlóval Ezket még nem is im 9 carbonszálból rakták össze, hát volt benne súly, mint az olyan idős korú motorok mindegyikében Ettől függetlenül majdnem változatlan külalakkal és paraméterrel lehetne gyártani, mert dizájnra még most is ütős Aztán a fent leírtakkal ötvözni nyerve ezzel egy 80 kg-ót, még az utolsó generációs 9-esnél korszerűbb motor sem kellene bele