Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasze hasznalod?
A heti egy boltba járáson kívül egyszer voltam vele Pesten a munkaadómnál, meg egyszer anyámnál Debrecenben. Az összes többi út egynapos kirándulásokból jött össze, és hát ugye nyár volt. Nem indultam zöld hajnalban, és nem érkeztem éjszaka sohasem. Mit kell ezen csodálkozni?
5 év gari van rá. A ködlámpát nem néztem meg jobban, lehet hogy külön LED-del van megoldva. Az eredmény viszont nagyon tetszik.
A Yarisnak anno nagyon harmatosak voltak a lámpái (frissen polírozott búrával és növelt fényű izzókkal is), a Ceed jól világított (4 db növelt fényű Tungsram Megalight 120% +-os izzóval), de ez még sokkal erősebb annál is. Lehet LÁTNI tompítottal is rendesen.
Nagyon kened fél éve (4 hónapja? írtad múltkor, de nem emléxem) megvan, és most mentél először sötétben Az a tompított mozgatás nagyon kúúúl, akkor milyen jó lesz, mikor a műanyag fos lámpamozgató mechanikát 100 ezerért ki kell cserélni, mert szétesik-szétkopik... az enyém is pont ilyen.
A kanyarfényt nézd meg jobban. lehet, nem egy ködlámpa, hanem dupla belöl. Ketté van osztva, az egyik fele csak oldalra világít kanyarkor - A BMW-ben ilyen.
Biztos. Jó ez a misleny amivel vettem a motorkát, ha cserés lesz ilyet kap újat.
Ne is mondd.... pr4 gt párban tavaly 76e-ért vettem, idén 94e... hat mi folyik Gyöngyösön?
Mért?
Olcsóbbat vett.
Hehh, az nem jo.
Megjött az alsó motorburkolatom hétvégén végre olajat cserélünk Ekeccsel a bárkán azt feldobjuk azt is. Elakasztottam azt meg elhagytam de találtam bontóplázában.
Vegyen olcsóbbat. Nem a gumi fogy el akkor sem előbb hanem a ríder tudása.
Az 90 rugo.
Inkább venne új gumit nem kellene fogtekknikázni.
Nade kérem, ezt te kedezed?
Dukátit vettél?
Miért?
Nem gyújtanád fel, hanem vagy eladnád, hogy más töltögesse, vagy együtt élnél vele, ha nem lenne pénzed rendbe tenni vagy újat, másikat venni. Annak idején sem úgy hirdette pl az Opel (hogy maradjunk a példánál) az első generációs EcoTec motorját, hogy gyere vedd meg, vegye majd hozzá olajat gazdagon.... az emberek megvették, betartották a gyári szerviz előírást, majd utólag rájöttek, hogy ez nem jó... de ezek az autok mar forgalomban vannak, nem tűnnek el, csak tulajdonost cserélnek idővel....van szerencséd, mert az 1,4 75 Lovas Renault motor is szereti idővel az olajat és a vizet, a tied pont nem... üdítő kivétel, maradjon is így, de nem az a jellemző, hogy pl egy ilyen olcsó autónál a gondos gazda az auto felet ráköltené egy rendes javításra. Szerencsére vannak kivételek is....
Szóval, bármelyik hasznalt, de akar új autónál is bele lehet nyúlni a darázsfészekbe, szerencsére neked nem sikerült
Öreg bájernél ha a fele nívoszintet eléri akkor sárgán világít a kis kanna. Nem kér sűrűn inkább elszívárog itt ott mint enné. De ezért nem piszkálom az öreg vasblokkot. Meg nem kell helyette valami kis gyösz 1.3as nyenyőce.
ja a lényeg kimaradt
nem kell nézni a szintet, az opel olyan ha a szint a minimum környékén van a reggeli első indításnál zörög a hidrotőke pár másodpercig
az a pár liter olaj mit számít? gazdaságilag
10 ezers ciklusonként legyen 5 liter plusz olaj fogyasztás
egyen az autó 6 liter benzint ami mondjuk 400ft hogy ne kelljen sokat szarolni a matekkal
ez 10 ezer alatt 240 ezer
ehhez jön a szűrők meg az olaj 10 ezer
250 ezerhez az az 5 ezer plusz már szinte mindegy ha évente 2 ilyen aktus van az 20 ezer plusz
aki töltött cigit eszik minden nap költ mondjuk erre 500 forintot az évente közel 250 ezer
de ha csak egy legolcsóbb sör csúszik le naponta pl lidl argus kb 200 ft
az évente 70 ezer körüli összeg
mi ehhez képest az a plusz 5-10 ezer?
észre sem veszed
ahol meg többet eszik ritkábban kell olajat cserélni sóher módon
a környezet védelem más dolog, de azt meg kb mindenki leszarja, hiszen ha nem biciklik lennének ezrével az utakon nem kocsik
"csak megy és kész"
Na, ezt én mondhatom el az előző TDI passatomról. Megnézném a kis zetec hozná-e azt amire az képes.
Nem bántásból, de:
Mi visz rá valakit, hogy olajat evő autót tartson fenn? Ti komolyan olajcserék között töltögettek rá, meg nézegetitek, hogy mennyit fogyott? Meg hogy rátöltögetés nélkül el lehet-e még menni a 200 km-re lévő rokonhoz?
Most komolyan, oké, mákom van a francia igáslóval, de ha konstrukciós hiba miatt enné az olajat, akkor eladnám vagy felgyújtanám es vennék egy Opel 1.7 cdti-t akár.
A mai világban, ahol minden autó egy globalista egyen tömegcikk, miért ragaszkodik valaki egy olyan márkához, aminek a benzinmotorjai inkább eszik az olajat, mintsem nem?
Ugyan azon kategóriában 100 másik márka és típus közül lehetne választani...
Ránézek a kis francia romra és semmit nem kell megmagyarazni rajta magamnak, hogy ez vagy azért rossz, mert. Csak megy és kész, se olajat, se vizet nem eszik.
De ezt tudja 10-ből 9 bármilyen 15-25 év közötti benzines a Ford Zetec-től az Alfa TS-ig.
Bátyám B Vectra 1.6 EcoTec-je meg több olajat zabált, mint egy szoci motor, ment is eladasra a bantuknak.
Akkor.kiért éppen (Alaszka) Opel?
Egy kis francia luxus.
A francia igáslovamban a gondos (nem bugris majom) 33-41-20 ezer km-eket rohasztotta benne az olajat. Akkor nekem is lehet az olajkartel aljában szutyok?
Az első 2 olajcserénél jött le egy kis szutyok a blokkból, azóta szép tiszta barna az olaj 10 ezer km után is.
Azért saját radarod van otthon neked is, nem?
Naná!
Apám volt ilyen gyűjtögető, szerintem a sok szarból amit hazahordott simán össze tudna rakni egy radart a kertben
Én igyekszem ezt a hibát elkerülni, de ennek ellenére teli van a pincém "értékes" szarokkal, amit sajnálok kidobni.