Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig az a legelső feladat! Feltöltöd az akkut, és beindítod a motort, majd az akkura kapcsolt műszernek 14,2 V-ot kell mutatni esetleg 1-2 tized volttal kevesebbet! A feszültségszabályzóra menő csatlakozót is mozgasd meg, esetleg fújd be egy kis 'kontakt -sprével, és aztán megint mérj! Így megy ez! Lehet kontakt hiba , vagy feszültségszabályzó, vagy generátor probléma. De ezt csak mérés -ellenőrzés után lehet megmondani! Egy biztos, nem az akku rossz!
Milyen motor...?Mert elvileg,ha nincs töltés,akkor világít a visszajelző a műszerfalon.De én az aksira gyanakodok... Mikor hasonló helyzet állt elő,akkor beledobtunk egy jó aksit valami havertól,és azonnal kiderült,hogy mi a helyzet... Fokozatosan ki kell zárni hibákat...sajnos egészen a forgórészig....
Az akksi 1 hónapos.
Töltést nem tudtam még mérni.
Nem tudom.
Már úgy értve,ha a töltés jó...
Vegyél egy új aksit...
Meghalt a generátor?
Sziasztok.Ezt már lassan nem hiszem el.Megint elromlott valami.Reggel történt a dolog.Kitolom a motort,hogy megyek melóba.Beindítom(indul pöcre)megyek kb 4-5-km és elkezd elhalványodni a fényszóró.Mire elértem 10km már csak annyira villágít mint egy helyzetjelző.Tompítottat lekapcsolom,hogy beérjek a melóba,be is érek,Leállítom majd délután kettőkor hazaindulok de éppen beindul.Megyek tankolni 1km-re a kút.Ott már nem indít csak nyekereg az önindító.Megtolom kb1méter és indul.Lekapcsoltam minden fogyasztót,hogy haza érjek ami kb:18km.Gond nélkül hazamegyek de az akksiban nincs áram megsem mozdul az önindító.Lámpák nagyon halványak csak parázslanak.Megtolom és rögtön indul de így is csak éppen izzik az izzó.Mi lehet a baj?
Ez egy átbaszás.... Én rendeltem tőlük és csak 8db-ot kűttek.... A hülyék azt se tudták,hogy 16szelepes az a típus.
Jól sikerűlt ma a parkolótalálkozó. (Legalábbis én jól éreztem magam.)
Megúsztuk eső nélkűl, egy kis széllel.
Köszönet a szervezőknek, és a büfének hogy minden rendben ment. (És persze a rend őreinek )
Vegyél normális olajat, azt nem kell adalékolni
Nekem 4t van és a motorolaj adalékra gondoltam.
Nekem 4t van és a motorolaj adalékra gondoltam.
2t műszer volt........ igazándiból nem is foglalkoztam vele
annyit ért hogy nem 1:25 keverékkel ment hanem 1:40 el
nem füstölt annyira
valami fekete lötty volt
Pedig annak nem segít már ha négyütemű volt.
régen az ólommentes benzinhez ajánlották azoknak akiknek a gépeik még az ólmos benzinhez voltak gyártva
nem volt olyan mérgező mint az ólom adalék
én a háti motoros permetezőbe használtam, nem tudom mit számított neki, de 78 óta még mindig beindul
szóval ártani nem ártott neki
Régen, még annak idején a P 21-hez használtam, de nem sok eredményét láttam. Ha kedved van használd! Kárt talán nem okoz!
Sziasztok.Van valakinek tapasztalata a Molibdén Diszulfidos adalékról?Érdemes használni?
ezt csinálja mindenki USA-ban, nincs jobbra tartas. beallnak egy savba aztan elore .... 8 savos autopalyan
Épített motor, most készül a műszaki vizsgára!
Nálunk a faluban van egy 95 éves kőműves pali. Még dolgozik. Ráadásul saját maga hirdja magának a téglát, falazóblokkot, faszomtudjamit, meg maga keveri a betont, májtert. Egy ilyen mopedautóval jár.
Igen egyetlen 4-6 vagy akár 150 éves sem balesetezett, Meg butaságot én is tudok írni! Két éve lett kész a Simsonom, és 10173 km -t mentem vele! És vannak olyanok akiket nem kellene kiengedni a forgalomba! Mert vagy túl lassan , vagy túl gyorsan megy! Nem oda való! Gyenge minőségű uton megyek 80 körül , megelőz a birka mart elengedem hadd menjen , és 10 perc múlva utolérem és Ő megy lassan mikor már mehetne!! Azt nem néztem milyen évjárat!