Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj hogy csak szélsőségekben tudtok gondolkozni
Itt nem a feljelentgetős régi rendszerről van szó és nem is az önbíráskodásról
Hát jah.
" másik oldal meg hogy egy rakat fos ez a libsi rendszer, meg kell várni mire elkövet valamit és utána lehet csak "büntetni" szóval ha elkapnak hogy pajszerral állsz a bolt előtt akkor nem csinálhatnak semmit amíg nem feszegeted az ajtót"

.....az jobb lenne ha prejudikálós lenne a rendszer és ha úgy gondolják bárkiről, hogy épp el akar követni valamit akkor azonnal kérdés nélkül bezárnák? Volt már ilyen rendpárti dolog és azt elnyomásnak hívtuk.
Azt a nőt akit kiraboltak motorosok és elütötte őket és az egyik meghalt először felmentették, de másodfokon börit kapott.
2 oldalról lehet nézni
Egyik
Elméletileg van valami arányosság vagy mifene olyasmi hogy nagyobb kárt nem lehet okozni az elkövezőben mint amit ő csinál vagy valami ilyesmi, pl 2 zsömle lopásért nem törhetik el a kezed-lábad
A másik oldal meg hogy egy rakat fos ez a libsi rendszer, meg kell várni mire elkövet valamit és utána lehet csak "büntetni" szóval ha elkapnak hogy pajszerral állsz a bolt előtt akkor nem csinálhatnak semmit amíg nem feszegeted az ajtót
A motorosra visszatérve itt is nézhetnénk ezt az arányosságos szart, de ha tényleg becsapódik egy buszmegállóba-éterembe-ovodás csoportba stb tényleg lehetett volna nagyobb baj is, utána ismét a yard lett volna a hibás miért nem akadályozta meg....
Én úgy gondolom nem ártana kicsit keményebb rendet tartani, mert ha szarik mindenki mindenre egyre csak rosszabb lesz tetézve a mindenféle jogvédőkkel az amúgy is szar helyzetet
Anno nem voltál te segéd rendőr??
Azért sem lehet lelőni a motorost!!
Tetszik,nem tetszik!?
Nem a gyorshajtásért, hanem a többszöri felszólításra nem megállásért.
Itthon? Egy fegyveres rablót sem ütnek el, nem egy motorost... Bár gyorshajtásért ne is üssenek el
Most nem tudom,de a '80-as,'90-es években elég sokat menekültem és sosem ütöttek el
Tulajdonképpen nem ,jogosan meg biztosan nem
Tulajdonképpen le is lőhette volna, jogosan.
Vajon mit szólnánk itthon egy ilyenhez? : http://totalbike.hu/hirek/2017/04/25/elutotte_a_rendor_a_menekulo_motorost/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Ez egy viszonylag egyszeru es olcso valtozat ami konnyen visszaalakithato eredetive. Sokan ilyenkor auto gumit tesznek fel kozepre es akkor sokaig elmegy. Persze mi verbeli motorosok bele kell kepzelnunk magunkat az o helyzetukbe.
Most $2.20 a normal per gallonja. Azaz 167 forint per liter. Itt az emberek viszonylag tobbet vezetnek, naponta akar 40 merfoldet meloba meg haza. Igy mar osszeadodik a benzin. Plusz a kocsik sem a kisebb fogyasztasuak. Igy nagyon sokan 3-400 merfoldet is mennek hetente ami mar 15 merfold per gallon fogyasztassal ( mint az en chevy avalanche) mar kijon 20-25 gallon hetente. Az mar 55 dollar.
A masik faktor a vezetesi elmeny. Vezettem a Tesla S modelt is es oriasi a kulobseg az elektromos auto javara. 7500 dollar most a visszaterites ami megint csak az elektromos autot segiti.
37 ev szereles utan mar nagyon kezdem unni a benzinszagot.
Mennyi nálatok a benzin hogy már ott is kezd elterjedni a villanyos autó?
Ennek tükrében ,igen
De akkor is balgaság meghagyni az eredeti kereket,szerintem.
Idősebb női tulaj. KB 65 éves és nehezen jar. Viszont ertekelendo hogy nem adja fel. Motorozik.
Ha az olajszint nem emelkedik , nem színeződik , ill. a víz nem lesz kevesebb a kiegyenlítőbe nincs miért aggódnod !
A tulaj is egy bohóc?
Sziasztok. A gsxr csoportba írtam ezt le, de gondoltam ide is bemásolom hátha ti tudtok valami okosat mondani.
Olyan helyzet állt elő (Gsxr 1000 k4) hogy pár napja észre vettem hogy egy csapatás után "kicsit" habzik a kémlelőablaknál az olaj. Eléggé beszartam, mert a vízhőfok is 66-68ról menet közben felment 88 fokig amikor kinn van vagy 15 fok aztán meg elindult lefelé. Egy szerelővel beszéltem, hogy ez most mitől is lehet. Ő azt mondta, hogy hengerfej tömítést problémát még nem is látott inkább a vízpumpa szokott baszakodni és ott be tud jutni a víz az olajteknőbe. De ha víz kerül az olajhoz ugye az egyből elszürkül..... Na mondom akkor olajcsere, hűtővíz csere. Olajcsere nemrég volt kb 1 hónapja (motul 7100) Mind1 lecserélem. Már az is megfordult a fejemben hogy hamis motult vettem nem is baj ha lecserélem. Elötte levettem a vízpumpár és a tömszelence tömítés tényleg el volt rongyolódva! Nagy nehezen találtam hozzá egy újat. Kicseréltem összeraktam ment bele az új hűtővíz. Mentem is vele még egy kört a "régi" motul olajjal. Hát ugyan úgy habzik. Gondoltam lehet azért mert ha a vízpumpánál belekerült a víz akkor az még lehet nem párolgott el. (De ez a jelenség csak menet után jön elő, ahogy leállítom a motort 30 másodperc és eltűnik a habcsík az olajszint tetejéről.) Jött az olajcsere az olaj gyári színű volt, olyan mint amikor azt beleöntöttem. Most castrolt power1-et vettem bele. Olajcsere után egyből egy kör... Ez is felhabzik. :( A blokk szépen jár megy szépen az összes henger nem szaggat menet közben húz mint a fene nem nyom ki fehér füstöt a kipufogó és nem fogy a hűtővíz az olaj nincs elszíneződve ugyan úgy ahogy a motul sem volt és nem nyom ki vizet a kipufogó. Mi a szar lehet ez?
Aha
Ennek hátul 3 kereke van, és csak az "eredeti" a hajtott?
A szempillák odabasznak,a boltnak is trolihangja van?
Tegnap kipróbáltam az új elektromos chevrolet bolt autót. Európai megfelelője az Opel amperage. Nagyon király!