Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem sikeres volt ez a szép napsütéses hétvégéd??!
Esetleg fékezni is lehetne..
Arra már 2010 ben is volt tábla hogy motorizált eszközzel tilos menni
Csak akkor még szart rá mindenki
Szép a Bihar,meg izgalmas is
Főleg ha a fehér sziklák felől mész a csúcsra,mer az a geci natura 2000 oda is betette a lábát
Amúgy tényleg érdemes szétnézni mert sok csoda van!
Ilyenkor vissza kell váltani és baszni egy teligázt és elgázolni a picsába
Pár éve kijött elém egy biciklis mami, reflexből maxigázt húztam hogy emelje az elejét
Aztán rájöttem hogy az 50 es berregő nem fogja emelni
Szerencsére öreglány nyomott egy karikát és lement az útról mire odaértem
Amúgy a héten 3x jöttek ki elém és egy biciklis nyomott egy balos lefordulást előzés előtt 1 másodperccel
Ez az aszfaltos motorozás még mindig kiborító
Pár éve szürkületben ballagtam hazafelé egy 750es Sutyukival olyan 150es tempóban... Átbukkanok egy emelkedőn és látom,hogy valami faszi az árokparton egy bottal igencsak integet... Mint utóbb kiderült,egy juhász volt....a nyáj+vagy 100m-re akkor ment át az úton... Az utolsó birka meg még az út közepén szerencsétlenkedett. Na kb. volt fél másodpercem,hogy eldöntsem,balról kerülöm ki,mert ha elindul úgyis a többiek felé megy... De szegénykém a meglepetéstől meg se bírt mozdulni Utána gondolkodtam,hogy ugyan melyikünknek remegett jobban a lába...?
A Székelyföldet már elég jól ismerem, a Bihar-hegység eddig kimaradt nekem teljesen. Egynek jó volt ez a hétvége.
nekem volt olyan kanyar hogy 3x kellett korrigálni mert csúszott elől-hátul
kezdtem kb középen és a padkán fejeztem be a kanyart.....egyszer egy úthiba megvezetett a kanyarba ott nem tudtam sokat korrigálni, vagy a szakadék vagy egy beton biszbasz oszlop......az oszlop legalább megfogott
nem csoda hogy utálom ezeket a kibaszott aszfaltos utakat
bár a fogaras után a tó körül egész faszát mentem bügykös gumival fél báros nyomással még magamon is csodálkoztam milyen király vagyok
és amikor fasza minden akkor belerongyolsz egy kisebb ménesbe akik az úton ténferegnek
múlt évben egy tehén kirúgta az astra indexbúráját......pedig álltunk, a marha meg nekünk jött
szakadó esőben majdnem elgázoltam a hegyen egy szar földúton egy rőzsehordó öregasszonyt olyan helyen ahol egy ház nem volt 20km körzetben se

szóval erdélyben bármi megtörténhet, és meg is fog.....
Hááát a Bihar nem hónaaljbaglyoknak való
Bántás nélkül,ott mindig szar minden
Paoírkutya.
Így igaz, most is tele volt minden kanyar kaviccsal, a hátsó kerék többször is megcsúszott rendesen. Próbálkoztam "igazi" murvás földúttal is a Glavoi-rétre, de félúton feladtam: az nem az én - és nem a GS -műfaja....
tavasszal szar arrafelé a szerpentin mert basszák lesöpörni az utat volt hogy 2 centi murva volt a kanyarban
jobb szeretem a "rendes" murvát ott legalább tudja az ember mire számíthat
csak ezek az idióták lassan az összes hegyi murvás utat bevonják aszfalttal
...könnyed..
Tegnap a "közmunka világával" ismerkedtem, ma egy lightos Pádis volt a program. Holnap meg haza kell motorozni Debrecenből. 1200 km-es könnyes hétvége a GS-sel...
Tegnap remek motorozós idő volt, ma már nem annyira , tombol ez az idióta északi szél . De azzal kell megelégednünk egyelőre ami van !
Csak kár, hogy a csipogás nem hallatszik...!
Ez tetszik.
engem tesztezni sem engedtek,míg végig nem értünk az anyagon. utána meg vizsgára addig,míg a napi 5-6 teszt 5 pont alatt nem ment...így hiba nélkül vizsgáztam.
tesztből tanulni faszság,nem is engedném...
ez a faszi nálunk több ilyet is megcsinált...
van,amelyiknek 85 cm-es gázlómélysége van(tankon keresztül jön fel a szívócső),van ami felezős,botváltós...
az első kereket a falnak engedve,alapjáraton feltolja a falon az elejét...nagy élmény menni velük
Nem sokaig,ha megy jon helyette mas a csirkes meg kivonodik.
Akkor marad a szárnyas!