Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szokásom fázni még a téli minuszokban sem motoron.Ugyan ugy húzom.
Biztos álmos még.
Te nem húzod úgy neki,mert fázol....
Csak.
Sziasztok.Mitől van az hogy a jelenlegi reggeli hidegben gyengébb a motor és nem ugy húz mint napközben?
Ne faszolj, mert megiszod a levit!
Húú bazd meg ott nem csak idom repül.
Mi a faszombak kell az ilyet felbaszni a jutubra???
Borzalom.
Újabb halálos baleset került fel pár napja a youtube-ra, gondolom láttátok már páran... fúú basszus

http://youtu.be/hBPYj5mBdII
Persze, mert a sok fogalmatlan azt hiszi, ha a 90 helyett 60-nal gurul át a Véda alatt, akkor bónusz pontot kap!
A legjobb tuning a fagyi,biztonságosabb mint a motor és so endorfint szabadít fel.
Vagy fogalmazásgátló.
Minden tiszteletem mellett, a legjobb tuning egy új gumi szerintem
Csak a lóvé kell
Egy fix trafi csak arra jó,hogy a sok barom a szabályos 90 helyett 60-al szerencsétlenkedjen,biztos ami fix alapon!
Meg,hogy lehúzzák a nem helyi emberkéket
Arról is van statisztika,hogy lóvéból meg jócskán csepeg,de az utak meg fosok
Üdv mindenkinek cbr 600rr 2007-2008 ra keresnék sportkipufogó dobot
Akinek van esetleg eladó jelezze köszi
A generátor azért ment tönkre mert a három fázisból a gerincben kettő megvolt olvadva és összezárt.
Vagy a generátor hibája miatt.
Meddig lehet így használni a motort?Vagy egyáltalán érdemes menni vele?Melegszik is hamar.
A feszültség-szabályzó résznél is lehet gond. Tönkre lehet valamelyik dióda az egyenirányító -résznél.
Sziasztok.Kész van a generátor.Mind 3 fázison fordulaton 80v körül ad le.De a töltésem alapjáraton tompított fényszóróval 13.7 fordulaton pedig leesik 13v-ra.Mitől van ez?Fényszóró nélkül csak 13.4-ig esik vissza.
Hol történt a baleset?
Ez a magyaron volt
Az öreg, az volt a címe
Ezt nem tudom mi
Német adót a 90es évek elején láttam a nagy parabola bekötések idején