Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A KFC reklammal maszkalok,a gülüt most vagom puccba eladasra,mar csak a hatso ket panelt molyolom és megy a hahura,nem kene most lezuzni.
2őig meló utána gurulhatunk remélem jössz valamelyikkel vagy csirkeláb vagy a gülü szeművel.
Egy korul szoktam lepni.
Délután szabad leszek...
Ne csessz ki a cbr 20 eves mult es meg viszi a 220-at.
Ja,valamikor a jovo het utani csutortok-pentek.Jok a tv fotelek,azokban pihengetek mig a nagyok dolgoznak.
Hát asszonykám tudja nem áll be seháse orral a járdaszigetre mert leér mindenhol, én szoktam elfelejteni mert nem nagyon használom. De ezek az üszkök ilyenek nem ajánlom senkinek de nem értem mert engem meg mindig próbálnak meggyőzni, hogy mekkora szar, asszem kezdem elhinni.
A GS500-zal kapcsolatban szinte minden fórumot, hozzászólást, tesztet, cikket elolvastam, és jellemzően 70-80 e km körül fogy el belőlük a kompresszió, illetve kezdik el zabálni az olajat. Ekkor egy gyűrűzés meg szelepszár-szimeringek cseréje, szelepcsiszolás, ha kell akkor vezérműlánc csere, és általában újabb 30-40 ezer km-t elfutnak. Ekkora már a főtengelycsapágyak is cserések szoktak lenni, és nem éri meg ismét (ráadásul ezt már költségesen) felújítani. Szóval ezért saccolom kímélő üzemmódban 100e km-re a gazdaságosan megtehető élettartamát. Tudom, volt akiknek 25 ezer alatt sikerült kinyírni a blokkját (elfelejtették nézni az olajszintet néha az új motorban)
ma láttam egy elfolyt magzatvizű bmw autót, mondtam is az asszonynak hogy milyen szar ez a bmw
meg egy szép szőke lányt aki egy patent amg mercivel alig tudott kitolatni egy kapubejáróból
szóval a szőkék még mindig bénák
hát így telt el ez a kis előitéletes napom
De lenézed azt a portékát ! Az enyém most 24 , és még bízom benne hogy életfogytig megy , pedig terelgetem nem kímélős üzemmódokban !
Viszont jók a poGramok!
nem nagyon jó a biztonság......
kevés az ember
a biztonsági szervezet kevés nagyon
rosszul van megcsinálva nagyon
10 éves szegénykém. Ha jól saccolom (és nem töröm össze, nem gázolnak el) kb. még a fele élettartama hátra lehet: évi 8-9 ezret megyek, így 5-6 évet ki kellene bírnia motorgenerál nélkül. (Most 11,0 bar a sűrítési végnyomása, 2 hete mértem szelephézagokat, az is rendben van - nem sok kopás látszik a szelepdekni alatt)
Hát ja max a zsoké de még az sem, csak mindig mondja fizetné már a lankadót!
Még hogy öreg ! ?
E hó? Akkor leszek a fogadóbizottság persze ha nem gond...
En most valami 46ezer valamennyinel tartok ugy hogy szeptember ota all.
Majd 24.-e korul megyek gyorbe ceges rendezvenyre.
Meghajtom a nyanyát arrafelé.
Ebben bakfitty bezzeg egy digóban...
Na, ki merre kujtorgott ma? Nekem 452 km lett a vége, és közben sok száz motorossal (valamint 6 traffipaxos kocsival) találkoztam.
https://goo.gl/maps/swMTeHhkEDm Gyűlik a km az öreg vasba!
Juj te aztán jól ismered ezeket. Nekem csak ezt mondta a tulaj. 1941 afrikában szolgált és még a géppisztoly tartó is ott volt. Sok sok évig egy múzeumban állt és szeretnék működőképes állapotban látni. Sajnos nem vagyok járatos régi motorokban. Majd ahogy haladok a munkával utánajárok az infóknak és tanulok közben. Érdekes a szerkezet és ahogy 1941-ben gondolkoztak a mérnökök ja és a háború miatt nem volt lehetőség tesztelgetni finomitani. Majd rekerdek az értekére is.
Igazán szívesen.
Különben nem vág össze nekem, hogy tudtommal a sivatagban az amúgy jobb terepképességűnek tervezett R75 volt a járatos. Ennek 16 colos 4.5 "-os szélességü gumikkal volt szerelve. Hajtott oldalkocsi, hátramenet...erösebb, 26 lovas továbbfejlesztett motorja volt:

https://de.wikipedia.org/wiki/...

Ilyenkor meg szoktam említeni, hogy az R71-es típus olyan sikeres volt, hogy a Harley is csinált egy koppintást XA típus alatt:

http://bmwdean.com/h-d.htm

Csak hogy tudd milyen kincs van a kezeid között!:-)))
Én tavaly voltam A korlátlan motor jogosítványért.. Etitan weboldalra kaptam regisztrációt.. Ott minden alaposan pe le volt irva.. Összes teszt kitoltese után engedtek vizsgázni kreszbol.. Az oldalon lévő kérdésekböl volt ugyan úgy megfogalmazva a kérdések... Igy amit bemagoltam 5percet se töltöttem a vizsgán. 3hibam volt
oktató nem is ad könyvet, csak valami hozzáférést a teszt gyakorlásához
de ott sincs tanulási lehetőség
kb 110%-osan fos lett ez az oktatás, olyan béna időpontban van hogy vidékről szinte lehetetlen bejárni
pár éve még volt könyv meg gyakorló cd meg ilyenek, de akár az összes feladat és a megoldásai
Köszi az infót István. Jövő héten kiderül mivel állok szembe.
Esélytelen, amit neten találni azok nem alkalmasak a vizsgára, még az sem amit az oktató ad, nehéz kikerülni a tanfolyamot.