Na igen,pont erről beszélek.Az általad felsorolt tétel havont kb 300km,éves szinten legyen 4ezer km,felszorozva 30évvel az 120ezer km,manapság ennyi van egy 2-3éves autóba.
amúgy régen minden jobb volt
volt dízel kocsi messzire menni meg benzines nem menni messzire
pl az opellal évekig jártunk oviba hidegen ment 2x1km távot reggel meg 2x1km távot délben
1-2 hetente volt hosszútáv ami 2x20 kb kb 5 megállóval , közte meg párszor anyóshoz ami 5 km
2 centi hab volt a olajsapkán meg mindenhol de bírta
biztos nem szerette de még 30 évesen is megy
na ilyen benzines már a világon nincs, akárki akármit mond, ilyen használat mellett 10 évesen lehet a motort a kukába dobni a mai kocsikban
és ugye nem megy mindenki minden nap 1 seggel 400 km távokat.....
persze ezekre jó lesz a villanyos kocsi csak még nincs normális méretben melósoknak elérhető áron
aztán aki csak 5-10 éves kocsit tud megvenni az beszopik a mostani helyzetben
Szerintem ez egy baromság.Mindig mindenki ez a bezzeg régen dumával jön.Ha a megtett km-t nézzük semmivel nem voltak problámamentesebbek az autók régen.Tény hogy vannak rosszúl sikerült konstrukciók,de ami km alapján azt állítjuk hogy bezzeg a régi,az manapság egy 2éves autóba belekerül,simán közlekednek 4-5-600 ezret futott autók,régen ez már 1 vagy két motorgenerált jelentett,vagy meg sem élte ezt a km mennyiséget.Szerintem egy nem elcseszett konstrukció egyáltalán nem nevezhető szarnak.
az a gond hogy ha beszaik akkor kurva nagy összeg a lakatolás olcsóbb
főleg ha évente 15 ezret megy a kocsi
ismerősnek idén szűk 2 millába van a berlingó és ennyi ráköltés mellett jósoltak neki max 120 ezret
de ahogy eddig használta csoda lesz ha elmegy majd 100 ezret
előtte egy kangoo volt arra ráköltött 2 évente 100-200 ezret lakatolásra meg festékre
2018-tól ezek a motorok mennek, szerintem a fócvágennél is. Értelmea korú autót már nem tudsz venni ami nem ilyen. 10+ évest meg nem akarok 5-6 millióért. Vagy marad a T4 meg a heggesztőgép, az biztos sokkal jobb vétel.
nincs arra valami mód, hogy kivenni belőle olajat azt valamivel megmérni, hogy tartalmaz e az olaj ilyet? Bár az autó mellől alkudva viszonylag életszerűtlen egy olajvizsgálat ha létezik ilyen műszer(gondolkodós) Mondjuk ha lenne olyan kütyü mint a refraktométer a hűtőfolyadékhoz, hogy csak rá kell csöppenteni a készülékre azt azonnal mutatja az eredményt akkor lehetne létjogosultsága Nívópálcából vett mintával(gondolkodós) Bár szerintem ilyen kütyü nem létezik(gondolkodós) Vagy alaposabban szét kell nézni a temun 😅
És mire számítasz, mit fogsz látni rajta? a fogak biztos meglesznek, szép fényes lesz az olajtól, de azt nem látod, hogy a pár tized milliméteres részecskék már kitöredeztek belőle, benne hevernek az olajtérben és keringenek az olajjal.
Én valszeg nem vennék ilyen motort, de 2-300 ezer kilométerrel meg biztos nem. Inkább keresnék fóccvágent, az talán jobb valamivel.
volt dízel kocsi messzire menni meg benzines nem menni messzire
pl az opellal évekig jártunk oviba hidegen ment 2x1km távot reggel meg 2x1km távot délben
1-2 hetente volt hosszútáv ami 2x20 kb kb 5 megállóval , közte meg párszor anyóshoz ami 5 km
2 centi hab volt a olajsapkán meg mindenhol de bírta
biztos nem szerette de még 30 évesen is megy
na ilyen benzines már a világon nincs, akárki akármit mond, ilyen használat mellett 10 évesen lehet a motort a kukába dobni a mai kocsikban
és ugye nem megy mindenki minden nap 1 seggel 400 km távokat.....
persze ezekre jó lesz a villanyos kocsi csak még nincs normális méretben melósoknak elérhető áron
aztán aki csak 5-10 éves kocsit tud megvenni az beszopik a mostani helyzetben
most már mindegyik szar
itt is hiába kérdeztem nincs 10 év alatti kis dobozos amiben rendes motor van
Mindig tojotáim voltak sosem volt velük gond ezt is tojotaként vettem
a megbízhatóság aranyszobrát 😅
főleg ha évente 15 ezret megy a kocsi
ismerősnek idén szűk 2 millába van a berlingó és ennyi ráköltés mellett jósoltak neki max 120 ezret
de ahogy eddig használta csoda lesz ha elmegy majd 100 ezret
előtte egy kangoo volt arra ráköltött 2 évente 100-200 ezret lakatolásra meg festékre
https://www.facebook.com/share/r/16J1KN3rSX/
Én valszeg nem vennék ilyen motort, de 2-300 ezer kilométerrel meg biztos nem. Inkább keresnék fóccvágent, az talán jobb valamivel.