Erre várhacc 🤣 horror pénzeket kérnek még a tök elavult 1. gen. LEAF-okért is, amik 60 km-t mennek el max... 🤣 és ezek 10+ éves autók. A későbbi akkuknak sokkal jobb az életartama, nem lesz olcsó sose.
mert ennyit bírnak
lassan oda jutunk hogy hozzák a 70es-80as évek szoci kocsik szintjét a mostani verdák
csak akkoriban megfizethető volt a szerviz most meg el kell adni hozzá pár vesét hogy meglegyen az ára
Nem mert kiborult benne a festék :-D Amúgy meg csak 1,6L ami kevéske szerintem ekkora autóba, + az a 76ekm is elég hihetetlen nekem ahogy kinéz a beltér, de köszi hogy nézed nekem ☺️
asszony unokatesója hajt ilyen rav4-est, meg az egyik őstermelő ismerősnek van ilyen rav4, tőlük van az infó
én ha vennék már csak villanyt ilyen távokra, ha elmegy 100-120km távot az mindenre elég, bár a 150 optimálisabb mert az még 10 év múlva is tud majd 50-60 km távot
szerintem 5 év és hegyekben áll majd a félidős akkus villanyos kicsi pénzért
A legújabb hibrid technika a Yarisban viszont a megbízhatósági listák végefelé van, pedig az elején kéne lennie... a se a régi már ☹️ de majd valami birka azért jó pénzt ad a mienkért, talán jövőre.
Azért a RAV4 a valóságban inkább 7 liter, de ahhoz a kasznihoz az sem rossz.
5liter átlag nekem a Priusal volt :D
Oké, ha nagyon bosszantani akartam a többi autóst, akkor viszont 3,5 is összejött, de ehhez nem volt türelmem.
Viszont a lényege ezeknek, hogy bírják a rövidtávot, és nem kell rálocsolni egy vagyont, mert megbízható jó konstrukció.
Villanyt kell venni, rövid utakra főleg. Statisztikailag 2,5x kisebb a meghibásodás valószínűsége, az is leginkább kiegészítő akku ill. gumiabroncs. Itt a cikk: https://infostart.hu/kulfold/2...
amibe lifepo4 akku van akkor se gyullad ki ha elvágja egy mozdony a kocsit akkuval együtt
vannak teszt videók hogy rövidzár esetén se gyullad ki
sajnos ezek a zacskós lítium ion akkuk könnyen ki tudnak gyulladni, gondolom a kínai piacra készültek nem tartalmaznak minden biztonsági elemet
a teslában ha jól emlékszem 7 különböző védelem van az akkuban
Sajna tényleg nincs, főleg az ilyen gigantikus 4 ponton bekötött gyerekülésekből ☹️ de ha a gyerek csak úgy bent ül (esetleg bekötve sincs) akkor van esélye kiugrani, viszont a rendőr meg halálra büntet - sehogy se jó ez ☹️ a közlekedés veszélyes üzem.
Bidét kell venni, az nem gyullad ki 😃
De - mivel nem vagyok olyan hülye, mint te... 😅
Nyilván elektromos, hisz Blődi ezekre veri, de én az összetett mondatának második felére reagáltam, az történetesen NEM elektromos volt ☹️
Szóval történhet tragikus baleset NEM villanyossal is, meg történhet jelentéktelen kimenetelű villanyossal is - ez nem a meghajtástól függ.
a lényeg a rövidtávokon van
lehet a foshalom francia is elmegy egy üzletkötő alatt 400 ezret is, de azért mert elviszi anyuci az oviba a gyereket nem fog elmenni pluszban 150km távot hogy melegedjen be a blokk
és sok embernek ilyen 5-20km távokra kell a kocsi
a régiek bírták tökmindegy hogy golf, astra, vagy épp logan vagy akár még a brava is elment tizensok évet ilyen használattal
az újabbak meg milliós költéssel mennek el ugyanannyit, 3 szervizből legalább egy gtk, csak ugye nincs mit venni helyette és rákolti a pénzt mint ismerős is, abban a kocsiban 140 ezer van és a szelepvezetőbe lötyögött a szelep
amúgy az a toyota motor egész jó 2.5 liter szívó benzin, pl a rav4 is az van és városi terepjáró létére 5 liter körül eszik vegyesen, a camry-ban is ez van, egy üzletkötő ismerős evvel jár azt mondja a sebességre vonatokozó szabályokat betartva 1/3 város 2/3 országút simán 5 alatt van, sokszor még 4,5 alá is megy az átlag
Az,de itt most tényleg nem az a lényeg,teljesen mi ég ott alúl,egy villanás alatt olyan lángok vannak hogy gyakorlatilag átlag embernek nincs esélye kivenni a gyerekeket.
Toyota HSD. Azt már elég sok kocsiba teszik.
Abban még rendes, tartós motor van. Nagy köbcenti, szívó benzines, nem túlhúzva, szívócső befecskendezéssel, örökélet láncos vezérléssel.
Csak úgye megy a hiszti hogy hibrid.
Közben hallom hogy az isten típusú VW 3.6Literes V6-os TDI egy EGR szelep hiba GTK-t jelent, mert még a szelepházfedél is egyszer használatos, és megkérik az árát, szóval ha hozzányúlnak az amúgy egyszerű hibára, akkor az autó árát rá lehet locsolni az ilyen apróságokra, vagy lehet házilag hebrákolni szaniter szilikonnal. http://youtu.be/4xzqsRNum7c?si=aLGnkKtFyy29mwRM
Lassan le kell allitanom,tul lelkes.
lassan oda jutunk hogy hozzák a 70es-80as évek szoci kocsik szintjét a mostani verdák
csak akkoriban megfizethető volt a szerviz most meg el kell adni hozzá pár vesét hogy meglegyen az ára
én ha vennék már csak villanyt ilyen távokra, ha elmegy 100-120km távot az mindenre elég, bár a 150 optimálisabb mert az még 10 év múlva is tud majd 50-60 km távot
szerintem 5 év és hegyekben áll majd a félidős akkus villanyos kicsi pénzért
I found an interesting offer! Take a look:
https://m.mobile.de/fahrzeuge/...
5liter átlag nekem a Priusal volt :D
Oké, ha nagyon bosszantani akartam a többi autóst, akkor viszont 3,5 is összejött, de ehhez nem volt türelmem.
Viszont a lényege ezeknek, hogy bírják a rövidtávot, és nem kell rálocsolni egy vagyont, mert megbízható jó konstrukció.
vannak teszt videók hogy rövidzár esetén se gyullad ki
sajnos ezek a zacskós lítium ion akkuk könnyen ki tudnak gyulladni, gondolom a kínai piacra készültek nem tartalmaznak minden biztonsági elemet
a teslában ha jól emlékszem 7 különböző védelem van az akkuban
Bidét kell venni, az nem gyullad ki 😃
Nyilván elektromos, hisz Blődi ezekre veri, de én az összetett mondatának második felére reagáltam, az történetesen NEM elektromos volt ☹️
Szóval történhet tragikus baleset NEM villanyossal is, meg történhet jelentéktelen kimenetelű villanyossal is - ez nem a meghajtástól függ.
lehet a foshalom francia is elmegy egy üzletkötő alatt 400 ezret is, de azért mert elviszi anyuci az oviba a gyereket nem fog elmenni pluszban 150km távot hogy melegedjen be a blokk
és sok embernek ilyen 5-20km távokra kell a kocsi
a régiek bírták tökmindegy hogy golf, astra, vagy épp logan vagy akár még a brava is elment tizensok évet ilyen használattal
az újabbak meg milliós költéssel mennek el ugyanannyit, 3 szervizből legalább egy gtk, csak ugye nincs mit venni helyette és rákolti a pénzt mint ismerős is, abban a kocsiban 140 ezer van és a szelepvezetőbe lötyögött a szelep
amúgy az a toyota motor egész jó 2.5 liter szívó benzin, pl a rav4 is az van és városi terepjáró létére 5 liter körül eszik vegyesen, a camry-ban is ez van, egy üzletkötő ismerős evvel jár azt mondja a sebességre vonatokozó szabályokat betartva 1/3 város 2/3 országút simán 5 alatt van, sokszor még 4,5 alá is megy az átlag
Szóval a 3F+K szabály van érvényben 😁
Abban még rendes, tartós motor van. Nagy köbcenti, szívó benzines, nem túlhúzva, szívócső befecskendezéssel, örökélet láncos vezérléssel.
Csak úgye megy a hiszti hogy hibrid.
Közben hallom hogy az isten típusú VW 3.6Literes V6-os TDI egy EGR szelep hiba GTK-t jelent, mert még a szelepházfedél is egyszer használatos, és megkérik az árát, szóval ha hozzányúlnak az amúgy egyszerű hibára, akkor az autó árát rá lehet locsolni az ilyen apróságokra, vagy lehet házilag hebrákolni szaniter szilikonnal.
http://youtu.be/4xzqsRNum7c?si=aLGnkKtFyy29mwRM
Itt bent volt, és bent is maradt ☹️ emléxem az esetre ☹️
http://youtu.be/_jpi2c-hCaE?si=bOuywTMbutGFZ22r