Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az újabb motor olajban futó szíjas, az olajpumpa és a vezérlés is. Arról most néztem pár rém videót 🙈🤣 De végülis azzal sincs gond ha időben cserélve van, de még akkor nyomja az olajba a gumi morzsalékot. A láncossal ilyen gond nincs, meg az adblue rendszerrel sem, mert nincs benne. Viszont 5 évvel öregebb, 5 év múlva az egyik 10 a másik 15 éves lesz ami már szembetűnőbb lesz az áránál sztem. Mindkettőnél van sok előny és hátrány, ezért nem tudok dönteni. Mondjuk az újabb jobban is tetszik, ez sem utolsó szempont.
Vonóhorog van mimdkettőn, az fontos. A terhelhetőség kevésbé, már 300kg amit vinni fogok sztem. Hol számítana a környezetvédelmi besorolás szerinted?
Hááát, hosszabb távon lehet, hogy számítani fog a környezetvédelmi besorolás na meg a raksúly mindenképp ha egyszer valamiért elkezdik a furgonokat is mérni (néha méregetik, de még nem jellemző) na meg a vonóhorog se kutya, a másik mellett meg az szól amit írtál, a motorokról fingom sincs, hogy mennyit bírnak nahyobb javítás nélkül, de azért ilyen futásnál számolnék a turbó, dpf és amelyiknél van az adblue javítására is.
🤣
Mindig van ami nem fog beferni,sokat tetriszezek hogy 390 cm 15 köbméterbe elferjek.
A zasszony most 350 ezres ajánlatot kapott 2 küszöb cserére, 2001-es Mondeo 🤷‍♂️ De legalább nincs benne ez a sok faszság dpf meg adblue, legálisan kormolhat így érdemes életben tartani 😁
Nincs a leírásban de szerintem nem, nem is kell hosszabb. Mondjuk elkezdte dobálni a fb. a lakóautóvá alakított teherautókat, oda lehet kellene egy hosszabb verzió 😁

https://www.facebook.com/share/r/1BSFWiHTGC/
Nem akarok megtanulni hegeszteni, pedig az is jó biznisz tudom 🤣
transporter 4
megtanulsz hegeszteni aztán ha nagyon lyukassá válik akkor megjavítod
Az öreg hosszabb?
Két járgány között agyalok, ti melyiket választanátok?
2020, 2.0. Euro6 300ekm
https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/transit/ford_transit_custom_2.0_tdci_340_l1h2_trail_startstop_1tulajdonosledtempomatbortolatoradarvonohorogtoloajto-22359126#sid=3981149d-3fa2-4fd9-87c6-ee3f7a12043a
2017, 2.2 Euro5, 2e8ekm
https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/transit/ford_transit_custom_2.2_tdci_310_lwb_trend-22168358#sid=beafd9a2-a083-498d-8deb-4fdbd92c4d51

A láncos vezérlés és az adblue hiány miatt az öregebb jobb választásnak tűnik
Az drog, cigi alkohol, egészségtelen életmód NEM az elesettség szinonímiája nálam. Amúgy meg aki lemond a kötelességeiről*, az lemond a jogairól.
Amúgy meg egy társadalom fejlettségét az mutatja meg a LEGJOBBAN, hogy a társadalmat alkotó, azok tagjai NEM használják ki és nem élnek vissza azzal amit írtál, mert van elég VALÓBAN beteg, de én nem is róluk beszéltem.

*lemond = nem teljesíti
Egy társadalom fejlettségét, élhetőségét, szabadságát az mutatja legjobban ahogy az elesettjeivel bánik. 🤔 Vagy valami ilyesmi.
Nekem tetszik, de azért azt is el kell fogadni, hogy aki nem fizeti a TB-t, adót, járulékot az is lop, mert úgy vesz igénybe valamit, hogy az ellenértékét (a rá eső részt) nem fizeti meg.
Más. Aki lop a közösből délután már egy ágyú elé van kötözve amit el is sütnek. Valahogy így kéne itthon is. Mondjuk nagyobb hiány lenne nálunk politikusból mint orvosból vagy rendőrből 😅 Most telített a piac 🤣
Mert miért ne annyiért szállítana? Nem jótékonysági intézmény azért mert egy állami tendert csinál(kezeit széttáró) Ott összesen annyi a különbség, hogy az a politikus aki síból már a másnapot sem éri meg. Szóval inkább nem síból 😆 Azért láthatjuk a valós költséget.
Ott nem lopnak a vezetők, mert minden a párté😃
Nálunk meg csak vendégek a kormányzásban, igyekezni kell a szerzéssel. 🤣
Mint viccben. A nemzetek összefognak és építenek egy űrhajót amivel el tudnak menni a Marsra. Viszont annyi probléma van hogy csak oda felé tudnak menni, vissza felé már nem, így öngyilkos küldetés.
Megkérdezik hát az űrhajósokat, hogy mennyi pénzért vállalnák.
Kínai mondja hogy ő 10ezer$ ért vállalja. 5-öt ad a családjának, 5-öt a pártnak.
Amerikai mondja hogy ő 20ezerért vállalja. 10-et a feleségének, 10-et a fiának.
Magyar mondja. 30ért vállalom. 10-et adok neked, ha én nyerem a pályázatot, 10-et megtartok, 10-et meg adok a kínainak, hogy menjen ő.
Tehát akkor magadtól is rájöttél, hogy miért nem érdemes és szabad a kínait a magyarral (vagy bármelyik kapitalista országgal) összehasonlítani. Amíg Kínában a "diktátor" azt mondja az állami építőipari vállalatnak, hogy : na öcsém, eredj és csinálj annak a két hegynek a közepe felé egy hidat, ami összeköti őket, ennyit kapsz rá (időben ÉS pénzben)=(és ha nem, akkor golyó általi kötél). Addig Európában kiírják közbeszerzésre, valaki megnyeri, és az a valaki továbbadja valakinek, aki megcsináltatja valakikkel. Ez sajnos mindenütt így megy, és éppen ezért többe is kerül. Sokkal, mert mindenki keresni akar és fog rajta. Igaz, is lehetne végezni a fele bandát, amikor kész a mutatvány, de akkor hamar elfogynának a melósok 😅
Igen az elképzelhető hogy Kínában van valami állami építőipari cég aki mindent csinál nem tudom ott más rendszer van mint errefelé.
inkább az hogy nincs 4-5 lépcsős alvállalkozói szint amiben elveszik a világ minden pénze
Szerintem egy kínai beruházást összehasonlítani magyarral elég nagy baklövés. Eleve Kína mindent elő tud állítani saját magának. Aztán nem hiszem, hogy egy kínai acélgyár világpiaci áron szállítaná a dolgokat egy állami építkezésre.
A kínai 100-ból
A 40 milliard honnan jott ki?
igen. Az a baj, hogy már nekünk ennek is örülni kell, hogy kb. 40 mrd-os beruházás megcsinálnak 300 + mrd-ért(fejét fogó)