Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A felső fordulaton való nem menés, sok dolog miatt lehet. A legkézenfekvőbb persze a keverékképzés. Karbipucc, úszószint,gyertya, ha eddig jó volt, akkor nem a fúvóka mérete ment el :-D
mikuni tm 26 vagyy 28 nemtudom, a 210-essel nekem is jol megy kb 6000es fordulatig aztán 7500 ig alig, utána semmi, elfogy az erő,
Mitas mc 24 pár 18000e Ft. Képet küldök mélben,ha érdekel.
Gumim van. Szinte vadi új enduro utcai gumik. 500 km van bennük. Bővebb infót holnap tudok adni.
Sziasztok. Keresek gyári, nem herélt kipufogót. Használt de jó állapotú, egyforma gumikat.
A power tengely lógását érezned kéne kézzel. Én ma csrélek főfuvit, mert a gyári 210-es ajánlással bitangul megy de magas fordulaton elkevesel. Vagyis becsattog. 240 et kap. Ez normál fuvi méretben 132,5 ről 140 re váltást jelent.
Igen. Nagyon sokat. Milyen karbid van rajta?
lehet csak a power tengely az, olvastam h többen irtátok h azis elkophat, ma pontosabban megfigyeltem és 4000es fordulattol van ez a hülye hangja , mikor elengedem a gázt akk kicsit felerősödik, de ha azalatt engedem el akk semmi hangja nincs, főtengelyre meg nemgyanakszok , mert 400 km van abba is felujitás óta, és nemvt hajtva. Köszi a fúvókás tippet, de az ha 10-el nagyobbat veszek bele számít vmennyit?
Hallani kéne. Én 220 ra húznám fel és utána próba.
Hallani kéne. Én 220 ra húznám fel és utána próba.
sziasztok, nekemis ugyanez előjött mint lentebb jó pár embernek, h fel lett újítva a motor ( dugó, hajtókarcsere, összes csapágy a blokkban, kiegyenlítő tengely belső csapágya is, összes szimering) azóta 400 km-t mentem el vele általában 4-5 ezres fordulaton és előjött ez a szitáló csörgés, ami nagyon alacsony (1500 alatt) és 3500as fölött hallatszódik). Tudnátok vmi tippet adni mi lehet ez? nekemis a power tengely lehet? 23 ezer km van csak a motorban óra szerint. Másik kérdésem h 210 es hatszögletű mikuni főfúvóka van benne, de régebben kivettem a rezonátor elejéről a gyűrűt és a lyukacsos rácsot ami benne vt és emiatt érdemes e kicserélni 240-re? Köszi :)
....mint a rulettkerék
Pörög ez a fórum....
Annak mekkorák az illesztő méretei? Nem tudom,h az R verzióra mennyire szívás felrakin. Mkkota fuvikkal van? Merre van?
nekem van egy eladó 125 LCII-es Dt-re való.
Sziasztok. Nincs valakinek akár kölcsönbe is egy karburátora dt-re???
Természetesen adok letétbe pénzt is.
üdv
van egy eladó dt/tzr tdr 125 hengeszettem

tkrj dugóval 56.5 mm
csapszeggel tűgörgővel
kb 200 km van benne összetörték a motort amin volt
furás előtt tzr 125 ön volt
305129874
henger dugo hengerfej powerszelep csapszeg tőgörgő 30000ft
http://www.cma-motor.hu/Termek...
Én tőlük vettem, mert nekem fojtott hengerfejem volt. Vedd fel velük a kapcsolatot, valószínű náluk találsz.
kiszedtünk 0.5 öt az égéstér aljából, belement az új "lemezes" tömítés
beindul de "felfújja" a vízcsöveket , kiegyenlítőben is látni hogy buborékol

úgy látni hogy kell egy új hengerfej és egy "kisipari" tumaska féle tömítés

hengerfejet hol lehet hozzá szerezni?
alulra akkor kellene 2 mm vastag kazánlemez tömítés....hogy jó legyen
3MB hengerfejet vegyél, az a folytatlan verzió.
https://postimg.cc/image/aoqt737xr/
Ilyen egy normális égéstér. Én a hengerfejet cserélném. Az a préssáv gyalázat ahogy kinéz. Úgy van kézzel köszörülgetve.Szinte merőleges a függőleges tengelyre, annak enyhén kúpolnia kell befelé és felfelé. Vagy szedtek le a henger tetejéből, vagy az aljából. Ezt orvosolhatod vastagabb hengertalp tömítéssel. Nem kell feltétlenül azt a vékony szar fémlemezt használni alul. Amúgy is egy motoron illik beállítani a helyes préssáv magasságot, amit hengertalp tömítés helyes vastagságának megválasztásával érhetsz el. De ehhez tegyél fel egy normális fejet. Hengerfej tömítést meg csináltass, mert sosem lesz jó a fémlemez tömítéssel. Tapasztalat. Nem csak az enyém, sokaknak a tapasztalata. Én szedettem le a fejből és kapott 1mm vastag tömítést.
üdv

hengert leszedtem a gépről

hengertalp tömítés rosszul volt visszarakva....de találtam érdekes dolgokat már szétszedés közben

minek van 2 db hengerfej tömítés benne?????

ma elkezdtem összerakni
henger helyére új tömítéssel OK
dugót feltekerem felső holtpontra már szemre is sokat kiáll a hengerből , ráteszem a hengerfejet van közte vagy 0.6-0.8 hézag ! (tömítés 0.3 ha összehúzott állapotban van) no ezért raktak bele 2 tömítést
dugó mintha még így is beleért volna a hengerfejbe picit (gyári dugó van benne)
hengerfej kézzel köszörülgetve (ez is így volt)

kis képes beszámoló:

képek alapján mi lehet a probléma?
honnan faraghattak még ki a rendszerből?
mi lehet a megoldás?
210 is volt smok modellben. Nekem is ez lett jó.
Sima utós hűtővíz cső