Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benzin friss ? Olaj nincsen túladagolva ? Ez is fontos .
Lehet , hogy tömítetlen a blokk valahol . Szimeringnél , hengertalp- fejnél , membránnál . Új tömítések? Szilikon ? Akkor tank szellőztető nincsen eltömödve ? gyújtó trafó jó ? Aksi jó ? Minden elektromos dolog működik , van test , nincsen zárlat ? Hirtelen Ennyi
Mèg annyi ha elindulsz vele erő szinte semmi nincs benne ès csoda h nem àll meg..:( màr ötletem nincs...
Üdv! Vettem pàr hònapja egy 125 lc1est kb kèt db kosàrba.. a motor összeàllt ùj dugò, henger, főtengely szim.,tömìtèsek(blokk is) stb...a motoron egy 28 as dellorto van 170 es fő ès 48 as alapjàrati fúvòkàval.(pròbàltam nagyobb alapjàratit ès főt is). A motor tünetei nagy nehezen elindittod pötyög alapjàrat nem nagyon van fordulaton lehörög, bàrmit is csavargatsz. Egy baràtomnak detto ugyan ez van ami tökèletesen működik ebből màr a gyertyàt, karbit(gyàri) dci-t, membrànt, kipufogòt àtraktam ès ugyan ez a jelensèg...pàr napja szìvok vele ès ötletem sincs...hàtha valamit tudtok mondani, segìteni. Köszönöm!
Így van, így kell állnia.
De a fordított állásába amit fotóztál nem tudod betenni, mert a kettő között 90 fok van, és a vezérlőtárcsán csak 180 fokot tudsz elrakni.
Teccik érteni?
A fordított nem ezt jelenti.
A pover motornak a forgásiránya fordított.
Még egyszer leírom, amikor húznia kéne felfelé a pover nyelvet, ami eddig teljesen nyitva volt, ő akkor zárja le.
Ez a fordított...ekkor 6-7000-es fordulatnál nem forog többet és nem is megy. Én erre lámáskodtam
Akkor ez a jó ...
Eladó sorba került a kecske! Blokkja felújítva, külseje fényezve. + még rengeteg minden cserélve, véve rá.
Ár. 230.000
email: bartal96@yahoo.com
Nem tudod megfordítani a pover-nyelvet, mert akkor be sem indul.
Gondolkozz kicsit, lezárod a kipufogó csatornát telibe.
Máshogy meg nem tudod betenni.
Gyárilag ezeknek a fojtása, hogy fordítva van bekötve a pover, s mikor nyitnia kéne, lezár.
Ezért tud csak 6-8.000.-es fordulatot.
Nem vitatkozom tovább, csak fölösleges a lámákat hülyíteni.
1. Furatás 3-6.000.- 2. Dugó 16-30.000.- 3. Hajtókar 10-15.000.- 4. Főtengely csapágy és szimering 11.000.- enyi .
Csak nem a fojtásról volt szó . Hanem másról .
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem építegetek közel egy éve egy 125 lc2 es dt t jelenleg itt tartok nagyon pöpec minden sikerült az elmúlt évek kontár munkáit helyre raknom van már indexem meg minden ami kell egyedül a power szeleppel szívok helyzet a következő kijön a vezérlőhöz a csatlakozón a 12 volt valamint a cdi ből a fehér fekete jel kábel már a második vezérlőt kötöm rá amire 100 százalékban mondták hogy jó de gyújtásra meg se mukkan a motor motort levettem adtam neki 12 voltot és forog körbe tudtommal ha a cdi nem ad jelet akkor is kéne self tesztet csinálni a motornak nem értem :( Hogy tudnám biztosra kimérni a vezérlőket amik itt vannak hogy jók e vagy sem ? :(
Csörgess meg, adatlapon a számom.
Visszahívlak.
Segítek ha akarod.
Faszság.
Nem a power nyelvet fordítják meg a fojtás végett, hanem a forgásirányát.
Keresztbe vannak kötve a bovdenek, és azt kell átfordítani.
De van hogy variálni kell a bovdenekkel is, mert úgy már nem jön ki a hossza.
Nekem sem motorszerelő a szakmám, de már nyitottam ki pár DT-t.
De ha már csörög, azt nem érdemes.
Rövid időn belül széjjelhullik, mikor az user, ráérez hogy 6000RPM után is van élet....:)
Utána jöhet egy közel 100.000.-es nagygenerál.
Na levettem, belenéztem és nincs fordítva, pöpecül áll a power. Nimrod kérdésére: Igen lehet vezetni, én is azzal hajtom :) Forgalmiba nekem 7kw van írva, de 11 a megengedett ebben a kategóriában. Megéri a kis gép az árát, nem fogsz csalódni ;)
Le kell szedni a kipufogót és belenézni . Ha egy gömbölyű dolgot látni, akkor fordítva van . Ha egy éles nyelvet , akkor jó. Egyébként a túloldalon le lehet venni a sapkát óvatosan és szét lehet húzni két oldalra , mert érdemes a kokszot , olajat óvatosan lepucolni . De ha nem vetted még le akkor más a probléma, mert magától nem fordúl át ...a szerelő jó ötlet . Általában nehéz találni. Nekem 20 év alatt sem. A saját káromon persze kitanúltam , meg műszaki végzettségű is vagyok . De nem vagyok motorszerelő. Csak a saját vasat javítom , eddig eredménnyel.üdv
Sziasztok!

Nagyon tetszik a yamaha dt 125 R- típusú, enduro motor.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a motornak a forgalmijában hány kilowatt van beírva. Ezt a motort dudnám A1-es jogsival vezetni?
Köszönöm!
Hogyan ellenőrizhetem hogy nem áll-e fordítva a szelep? Illetve ha mégis, csak leveszem a tárcsát és elfordítom 180 fokkal?
Egyszer nyúltam hozzá, akkor sikerült még kicsikarni belőle pár pacit, de ez a vége. Körülbelül 5-6 ezer körül adja le a nyomatékát. Amikor megvettem gyönyörű hangja volt, pár hétre/hónapra rá kezdett el fura hangot adni, ami szerintem a henger felől jön. Ha kell akkor szánok rá, nekem mindent megér a kis gépem, csak írjatok egy megbízható szerelőt kérlek :)
Szia , a Power szelep nem lett kiszedve ? Ha fordítva van beszerelve , akkor csörög és csak az alsó tartományban dolgozik a motor , és nem is megy ...
Sziasztok 125 LcII-es sérülésmentes tankja van valakinek elfekvőben? :)
Sziasztok,
Fúvókák elkeltek, esetleg 125R index érdekel valakit? 3 darab, 2 hibátlan egy kopottas.
Helló.
Olcsón, jó szerelőt nem fogsz találni!
Ha meg csörög már a paripa, nem biztos hogy ki kéne nyitni, mert előbb vége lesz.
Fel kell törni a malacperselyt, és el kell dönteni, hogyan tovább......
Sziasztok. Lc2 125hez hol tudok himba felújító készletet venni? Lehet egyáltalán? Mik a tapasztalatok. Kotyogy a dolog egy kicsit....
Helló sziasztok!
Tud valaki Gödöllőn egy jó és olcsó szerelőt? Az a gondom a géppel, hogy elkezdett csörögni, illetve be kellene állítani, mert nem pörög többet 7500-nál, pedig érzem hogy még simán menne többet mint 105 km/h :/