Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó pár megmaradt alkaztrészem DT125R-hez.
-ülés
-karburátort légszűrővel összekötő gumi
-komplett kuplung
-folytatlan rezonátor
-3BN hengerfej (termosztát nélkül)
DT125R-hez keresek továbbra is első teleszkópokat! Vagy, ha esetleg valaki tudja, hogy hol lehet meghajlott krómszárat görgőztetni, és leírja azt nagyon megköszönném..
yamaha dt tzr tdr 125 1988 tol cdi fesz szabájzo elado 20 377 9746
Sziasztok! DT125-höz (82-es) tud valaki gyújtótrafót (vagy gyújtásmodult vagy ilyesmi :-) A szerelő azt mondta zárlat miatt összeégett, ezért nincs szikra... Vagy esetleg valami bontó van, ahol lehet ehhez cuccokat kapni??? Előre is köszi!
lehet a kar vissza fordult és becsúszott mellé . akaszd le a bovdent hajtsd vissza a kart ha szorul ott a baj
köszi szépen :)
de egyébként nem hiszem mert eddig semmi baja nem volt ! viszont a 19-es számú rúd nem akar kijönni, pedig úgy tudom h kikellene neki könnyen. De ez megsem mozdul és véleményem szerint kintebb is kéne neki lennie, hogy a holtjátékon többet lehessen állitani, meg magán az egész kuplungon!
Esetleg erre nincs valami ötleted, hogy miért nem jöhet ki?
lehet hiányzik a golyó 22
Sziasztok!

Kuplung beállitásával kapcsolatban szeretnék segitséget kérni!
Motoromon szétment a kuplung, szétszedtem és láttam h a kuplung elállítódott, mivel a kontra anya kilazult! Na most szépen összeraktam és beállítottam a kuplungot, de a kontraanya már csak 2 menetet fog kb és a kuplung még így sem az igazi, 1-esbe gázadásra behúzott kuplungnál lassan gurul a motor. A kuplungnál az a rúd amivel lehetne állítani a kuplungot (push rod), tudomásom szerint simán kikellene jönnie, és videókba is ezt láttam de az enyém meg se mozdul, mintha lelenne biztosítva. Tudja vki mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!

Yamaha dt 125r (1990)
Sziasztok!

Yamaha DT 125 MX-hez keresek alkatrészeket. (nem találtam meg a váztáblán de 1978-79 körüli lehet)
Ezerke lenne szükségem:
-kormány
-első lámpa
-benzintank
-hátsó lámpa
-jobbos és balos vázburkolatra
-kipufogó rendszer
-fék és kuplung kar a kormányra való felfogatásával együtt
-első fékbetétek
-esetleg egy nem szakadt huzatú ülés sem árt
-km spirál
-km óra

Akinek lenne ezek közül bármije, kérem küldjön róla képet és árat a cccpracer@gmail.com -ra.

Köszi, szép napot!
Hájj.
Nekem szar volt a trafóm. Szívtam két hónapot,h fúvókák, gyertyák,cdi azt annyira barom voltam,h nem vettem 3600-ért egy vadi újat. Azóta no problem.
Emellett igen, 120as főfuvi ami a kiindulási alap. Az a gyárinál kb. 240
Simán kiforog 12 ezrig.
Merre van a mocid?
Helló! A kopogtatást próbáltam, de nem hatott. Beletörött. Ez után olvastam itt a fórumon, és láttam, hogy korábban már írtál ezzel kapcsolatban, és ott is javasoltad a melegítést is. Most már ennyivel okosabb vagyok. Úgy látom be kell azért szereznem pár célszerszámot. Köszi a tanácsot!
Én inkább 120-as MZ főfúvókát tennék bele.
CDI is elromolhat, magas fordulaton elszáll a jel.
De ezt csak stroboszkóppal lehet kiszűrni.
Ha legközelebb légtelenítőt lazítasz, ütögesd meg a csavar tetejét párszor befelé, kisebb kalapáccsal.
Lazul a menet, és könnyebben meglazul, kisebb az esélye a szakadásnak.
Vagy gázpisztolyos melegítés.
Sziasztok! Keresek Dt125R-be első teleszkopokat! Az állapota nem lényeg, csak a krómszár ne kottyanjon.
Sikerült megcsinálni :D
Hali!
Na, csúszkát lezsíroztam, nem pattan. Gondoltam lecserélem a fékfolyadékot is. Na a légtelenítő csavar bele volt gyógyulva rendesen, úgy hogy sikerült beletörnöm a csavart is. Kiszedőm nem volt és nem is tudtam senkitől kérni. Próbáltam mindent, hogy kihajtsam a beletört csavart, de az istenért nem akart megmozdulni. Így végül az maradt, hogy kifúrtam a csavart. Új menet és új légtelenítő csavar. Még egy erős kúpos végű csavart is be kellett hajtanom a légtelenítő csavar előtt, hogy frankón megcsinálja neki az alját, mert először simán eresztett, nem tudtam úgy meghúzni, hogy ne eresszen. Most ok, nem ereszt. Remélem tartós lesz.
Gyári 240 es fofuvokat vettem bele a yamaha-nal, mert egy masik fajta fuvoka volt benne ami valoszinuleg nagyobbra volt nyitva.. vegsebessege nagyon keves, 90 kuszkodve 100, es 6500 nal van ott a fordulat.
De a cdi-nek mi baja lehet?
Akkor valami szorul, vagy görbe a váltókar.
Nem?
Powert nem fojtották egyiknél sem, azaz nem így, hanem hogy visszafelé dolgozik, azaz a bovdenek fordítva vannak bekötve.
Ha minden ok, és durrog végfordulat előtt, érdemes lenne meglőni stroboszkóppal a gyújtást, hogy nem száll-e el a jel, amikor durrogni kezd.
Az akkor egyértelmű CDI hiba.
Ha nem az van, akkor valszeg bekajál felül, ez lehet koszos levegőszűrő, vagy nagyobbra nyitott főfúvóka.
Sajna ilyet is tapasztaltam már.
Be bírták építeni a rejtett hibát.
Ezeken végig kell menni sorban.
3nc00 a cdi elvileg ez a fojtatlan, es nyelgaznal latom hogy a power nem nyit ki teljesen.. csekkolni szepen csekkol a ker vegallas kozt, de latom hogy bem fordul ki teljesen nyitott allapotba es le is szabalyoz
nem power baj inkább gyújtás .gyertya ,cdi,
Most az a helyzet, hogy be van allitva a power ahogy mondtatok nyitott alapotban van gyujtasnal, de egyszeruen nem forog ki hamar leszabalyoz vagyis "ilyen fulladozosan durrog" menet kozben es uresben is...
Annyi lényeg fel lett újitva blokk össze lett rakva blokk és nem tudom be rakni sebbeségbe csak akkor ha nincs rajta gyújtás oldali dekni már 4-5x lett szét szedve (bocsi össze visszaság ért)
Melyik a váltó felőli dekni?