Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vissza kötöttem új sarukkal a relét de, nem megy....
Néztem elég oxidálódott a vezeték. Ugyan az mint múltkor gyújtás nélkül van szikra gyújtásra teszem nincs. Nemtudom merre érdemes tovább menni új relé meg kábelköteg esetleg?
Elég hülye helyen van az a relé sarat vizet kapott rendesen.
Az enyém sem az. 2001-es és azon már ilyen relé van.
még annyi hogy, nem önindítós a motor akkor is kell ugye ez a relé?
Ha kijött a kábel, akkor vagy nem kap áramot, hogy behúzzon, vagy az az ág nincs kapcsolatban, amit éppen zárna. Szóval az gond, ha egy kábel kilóg belőle. Másrészt a relé is lehet simán rossz. Nem húz be, vagy be van égve az érintkezőpár esetleg.
Köszönöm egyik kábel ki van belőle jöve meg eléggé el van oxidálódva ott minden.. vissza kötöm és majd meglátom esetleg az is lehet rossz? mert szikra van csak amint gyújtásra rakom a motort nincs :D
Gondolom azért ott mar van sport kipufogó meg más tuningok is?!?!
Azzzzz igen......nem is rossz
6dikba 11-12ezret , annál jobban nem pörög. Nekem a powertengellyel volt problémám, sok volt a lerakódás és nem nyitott teljesen.
Igen, a power faszan be van állítva , érezhető hogy ötezer felett el kezd húzni rendesen. Ki is van pucolva minden, teljes generált kapott, oszt át lett nézve minden. Amúgy a tied mennyit forog maxra???
Normál esetben, ha működik az üres visszajelző kapcsolód és az oldal támasz kapcsolód, akkor ha a támasz lehajtva van járó motornál, te pedig sebességbe teszed, akkor leveszi a gyújtást biztonsági okokból. Ebből kiindulva ha szar a motorodon ez a rendszer, akkor okozhat neked kellemetlenséget gyújtás terén. Lehet nálad hiába van üresben, nem úgy érzékeli. Vagy hiába van felhajtva a támasz, azt sem érzékeli.
Az egy relé, ami része a gyújtás vezérlő rendszernek. Amíg nem húz be a relé, addig gyújtás sem lesz.
A power nyit rendesen? Be van állítva? Ki van pucolva? Nekem sem nagyon akart 7500-8000 fölé menni, nem is húzott ekkora fordulaton már, sőt inkább lehörgött. Power tengelyt kivettem, megtisztítottam finom csiszolópapírral, újra beállítottam nyit-zár. Most jól húz, a power nyit rendesen, és jól kipörög.
Hát nem tudom én volt olyan oldal ahol 12 bárt is olvastam. 7500 fölé sem nagyon megy a fordulat hatodikban, bár annyira most meg az első pár száz kilometeren nem is nagyon akarom rángatni neki. Gondolom ha osszekopnak a cuccok benne akkor jobb is lehet ennél ...legalábbis remelem
Szia az enyem 500 kmt ment furas ota, 57,15 mm-es T.K.R.J. dugattyut vettem bele, most 9,7 a kompresszio benne, de a kompresszio nagyban fugg a hengerfejtomites vastagsagatol is egyreszt, masreszt h lett e mar sikolva a hengerfejed, am a gyari kompresszio 6,7:1 tehat ezis eleg jo
Ez az alaktrész mire szolgál?

Meg erre valami érdemi választ valaki
-Sziasztok!

Olyan gondom van ,hogy leraktam 2 hónapja motort(1999 DT125R) működöt most meg már nem. Hiba jelenség gyújtás nélkül van szikra amint ráteszem gyújtásra eltűnik a szikra trafót kimértem jó jeladó kimérve jó gyertya új merre keressem a hibát?kapcsoló nem megy a kormányon és az oldaltámasz kapcsoló se megy( így vettem a motort). kábelezés gyári nincs tákolva és ezeket a kapcsokat is kimértem jók.
köszi előre is a válaszokat
1992es Dt 125R mennyi az utolso meret ameddig fel lehet fürni?
alapméretű hüvely lett belerakva (56.00), wössner dugószettel.
kicsit keveslem ezt a nyolc és felet...vagy????
hali! mekkora kompresszió van kb. egy fúrt hengerben??? az enyémben most 8,5 bar van kb. , 50 kilométert mentem vele. gondolom, ha jobban összekopnak a dolgok, akkor megy az még feljebb is picit....bár így sem megy rosszul a gép
Szia, kuplung kosarad lenne DT-hez? és Mennyiért? Az enyémnek letört az egyik foga :(
Eladó gyári kipufogó rendszer! Yamaha Dt 125X/R Rezón horpadás! Hívj vagy írj! (06309704534)
Nekem az még sztem a gyári, én még nemcseréltem soha, de nemérzem h kihagy a gyújtás, bár attol a trafó teljesítménye lehet h lecsökkent már. Én azért is akarok bele nagyobb főfuvit, mert az előző 2 dugóm is kilyukadt ugyanazon a helyen, pont a nagy fordulatú (kb. 7500-as) motorozás közben, ami sztem azért lett mert a rezó elején kiszedtem a szűkítő gyűrűt, meg a lyukacsos rácsot, de ugyanaz a főfuvóka maradt benne, és sztem így a nagyobb átömlés jobban kiszívja a benzint a karbiból, és ez a főfuvi nemtudja ezt pótolni ami miatt levegőben dús lesz a keverék. Én így látom, nemtudom hülyeséget beszélek-e, javítsatok ki ha igen :)
Nekem mint később kiderült nem feltétlenül a főfuvi volt a hibás. Gyújtástrafót cseréltem. azóta qrva hideg van. Sajnos csak egy rövidke próbakört tudtam menni. Ott hibátlannak tűnt. Érezni vagy hallani kéne a tiédet is.
Szia, en megnemcsereltem főfuvokat , de nekem is 210 van benne es ugyanezt vettem eszre, hogy 6ezerig vagy egy kicsit tovabb faszan huz de utana eleg keves, es egyre ércesebb vagy csattogosabb a hangja, neked azota miota kicserelted mi a tapasztalatod? Nagyon erdekelne