Szia Laci. Elsőre két dologra gondolnék. Benzincsap, tűszelep. Szerintem a csapod nem zár el és ennyi ideig a tűszelep sem képes megtartani a benzin súlyát. Tehát befolyik.
Üdv Urak!
Az mitől van hogy ha ritkán (2 hetente) használom a 125 DT-m, akkor rá kell rúgni vagy 15-öt hogy elinduljon hidegen. Melegen mindig pöccre indul. Ha mondjuk 1-2 naponta használom, akkor se indul hidegen elsőre, hanem kb, olyan negyedikre. A gyertya aránylag új, szivató elvileg jó, mert felpörgeti a motort, keverék 1:40, levegőszűrőt rendszeresen takarítom,befújom. Lehet a karbit kéne kitakarítani?
Üdv. Laci
Ilyen nekem volt. Kiderült,h van rajta egy szerelő nyílás a blokk alján és mosáskor ott tolta ba a nagynyomású egy kihasználatlan olajos részbe a vizet. Az egy hétig is csepegtette az olajos nyálat.
Ha a blokkfelek közül folyna, akkor valszeg be sem indulna, mivel elősűrítéskor nem lenne olyan mértékű keverékképzésed, sőt, farsolna is.
Gondolom én.
Fújd le féktisztítóval az alját, és keresd sűrű szemrevételezéssel, hogy honnan szökik a lé.
Sziasztok !
Yamaha Dt 125 blokk . Benzin (keverék) csöpög belőle el nem égettnek nézem . .Főtengely szimeringem új . Karbinál túlfolyón nem folyik ,benzincsap , csöveknél sem . Önindítóm is olajos,benzines . Váltóba olajom állandó .Elképzelhető lenne , blokkfelek közül jönne a benzin , forgattyúsházból ? Ha igen mi okozhatja ?
Különolajzásos gépeken alapon kb 1:100-as keveréket készít.
Ez magas fordulaton lemehet 1:20-1:40 körülire.
Én jártam frissen felújított DT-vel, 1:40-es keverékkel, többször pergetve 10-12.000.-es fordulaton, 2 személlyel is.
Nem feltétlen olajhiány a ludas, inkább korábbi ragadás, megfőzés, lehetett a ludas, meg rossz keverékbeállítástól detonációs égés.
Szerintem inkább ott lehet a bibi, kis fordulaton meg már azért nem ment, mert lehet le voltak ragadva a gyűrűk.
Bár ez mind találgatás, célszerű lenne bontás után, a tényeket közölni.
Az meg hogy mennyibe fàj làtatlanba...:)Mondjuk 30000-80000-ig.Ha csak a hüvely,gyürük sérültek akkor viszonylag jol jàrtàl.Ha kapott a fötengely,tügörgö is..Hàt.Akkor ugye tömktések,tügörgö,hüvelyezés,ha màr szét van szedve akkor csapàgyak,rossz esetben dugatyu,halytokar.Na meg persze fötengely.
Én ugy tudom hogy a különolajos gépeken ugy van kialakitva az olajzàsi rendszer hogy magas fordulaton arànyànyait nézve több olajat kever egységnyi üzemanyaghoz mint alacsony fordulaton.Ezért ha ki van iktattva az oljzàsi re dszer dusabb keveréket kell adni a gèpnek hogy magas fordulaton is megkapja a megfelelö kenést.Ezért tünik nekem kevésnek az 1:40-es keverék
Papíron különolajozásu, igen, de ki lett kötve és így már a tankba össze lett keverve. Az 1:40 nem gondolnám hogy kevés lenne neki, mert ugye már 2-3 tankot ment 1:40-el, de ettől függetlenül lehetséges hogy az volt a baja.
Ezt benéztem.... :'(
Én voltam az aki jó pár nappal ezelőtt itt kértem segítséget a motorom vízforralásával kapcsolatban, a problémát sikerült elhárítani a hűtősapka cseréjével, így a vizet már nem forralta. Az erő ettől függetlenül nem jött meg. 1-es 2-es kipörög, 3-as már nem igazán a többi meg csak tempótartás (jobb esetben) Tegnap mentem egy 3-órás kört majd 2 órával később gondoltam én állítok a kerbin mivel érzésem szerint sokat kapott, így ezértsem tudott kipörögni. A súbertűt visszavetem egyet (fentről a 2.-ba) és próbálgattam. 1-2- , nem sokat változott, állítottam a melléklevegő csavaron (kifele,- befele) próbálgattam majd egyszer a motor megált... Nem úgy ált le, mintha elment volna a gyujtás, vagy nem kapott volna anyagot, így tudtam hogy itt most baj van. Berugóra ráléptem és akkor szembesültem vele hogy BESÜLT :'( (a napot teletankal indítottam 40-es keverékkel, így csak arra tudtam gondolni hogy a karbi állításnál basztam el valamit) Végelkeseredésemben gondoltam hátha szerencsém lesz és tolásra visszaugrik, de semmi. A kérdésem.: Látatlanul mit tudtok mondani, miket kell cserélni, és mennyibe fájhat a sztori? (Yamaha DT 125 LC vízhűtéses power nélküli)
Segítőkész válaszotokat előre is köszönöm. :)
Most volt fúrva? Gondolom ablakok élei le lettek törve, derészögelés ellenőrizve, présmagasság beállítva.
Az ablakéleket szokták elfelejteni, majd pár km után jön a gyűrűtörés.
Egyre hanyagabbak a gépműhelyek, van ahol meg sem csinálják ezt, az usernek kell az utómunkálatokat elvégezni.
És akkor örülhetünk, ha párhuzamos a fúrás, és az alja meg a teteje közt nincs különbség átmérőben.
Én már találkoztam olyannal is.
Ha felső generál is, nagyon alaposnak kell lenni.
Sajna semelyik nem jó bele. Veszel kerekeket, hogy meglegyen az agy hozzá, meg veszel ráfot, küllőket. Összefűzöd, vagy összefűzeted. Majd veszel rá horror áron gumit is.
Én az XT-re középkategóriásat vettem 70.000.-ért.
Nem véletlen, hogy 150-től indulnak a fűzött szettek.
Ha egyszer el akarod adni, a kutya nem fog érte adni annyit.
Gondolkodj rajta, megéri -e. Azonkívül hogy jól néz ki, mellette szar az hogy hirtelen fog reagálni a kormánymozdulatokra, sokkal komforttalanabb lesz tőle a paripa.
Supermoto kerekeket akarok tenni a Dt125r-be. Milyen széles megy bele? Néztem, hogy a Dt125x 17x3.00 első és 17x3,50 hátsó kerekekkel van szerelve. Ez a méret jó bele? Első sorban küllős kereket szeretnék, de elég drága összeépíteni. Esetleg milyen más motor felni jó bele? Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok! Van egy DT 125R-es motorom, ami csörgött zörgött ezért szakemberrel felújítattam a motorját, kapott új karburátort de végül a zörgés a power szelep volt. Az lenne a gondom hogy egyszerűen nincs erő a motorba méga felújítás előtt ahol elvitt pl 3.ba ott most másodikba is alig a vége meg lejtőnek lefele 80 maximum 90. A karburátor további állításra csak roszabb úgyhogy elvileg nem annak a beállításával van gond. Tudnátok tanácsot adni azon kívül hogy gyújtsam fel
Az mitől van hogy ha ritkán (2 hetente) használom a 125 DT-m, akkor rá kell rúgni vagy 15-öt hogy elinduljon hidegen. Melegen mindig pöccre indul. Ha mondjuk 1-2 naponta használom, akkor se indul hidegen elsőre, hanem kb, olyan negyedikre. A gyertya aránylag új, szivató elvileg jó, mert felpörgeti a motort, keverék 1:40, levegőszűrőt rendszeresen takarítom,befújom. Lehet a karbit kéne kitakarítani?
Üdv. Laci
Gondolom én.
Fújd le féktisztítóval az alját, és keresd sűrű szemrevételezéssel, hogy honnan szökik a lé.
Yamaha Dt 125 blokk . Benzin (keverék) csöpög belőle el nem égettnek nézem . .Főtengely szimeringem új . Karbinál túlfolyón nem folyik ,benzincsap , csöveknél sem . Önindítóm is olajos,benzines . Váltóba olajom állandó .Elképzelhető lenne , blokkfelek közül jönne a benzin , forgattyúsházból ? Ha igen mi okozhatja ?
Ez magas fordulaton lemehet 1:20-1:40 körülire.
Én jártam frissen felújított DT-vel, 1:40-es keverékkel, többször pergetve 10-12.000.-es fordulaton, 2 személlyel is.
Nem feltétlen olajhiány a ludas, inkább korábbi ragadás, megfőzés, lehetett a ludas, meg rossz keverékbeállítástól detonációs égés.
Szerintem inkább ott lehet a bibi, kis fordulaton meg már azért nem ment, mert lehet le voltak ragadva a gyűrűk.
Bár ez mind találgatás, célszerű lenne bontás után, a tényeket közölni.
Én voltam az aki jó pár nappal ezelőtt itt kértem segítséget a motorom vízforralásával kapcsolatban, a problémát sikerült elhárítani a hűtősapka cseréjével, így a vizet már nem forralta. Az erő ettől függetlenül nem jött meg. 1-es 2-es kipörög, 3-as már nem igazán a többi meg csak tempótartás (jobb esetben) Tegnap mentem egy 3-órás kört majd 2 órával később gondoltam én állítok a kerbin mivel érzésem szerint sokat kapott, így ezértsem tudott kipörögni. A súbertűt visszavetem egyet (fentről a 2.-ba) és próbálgattam. 1-2- , nem sokat változott, állítottam a melléklevegő csavaron (kifele,- befele) próbálgattam majd egyszer a motor megált... Nem úgy ált le, mintha elment volna a gyujtás, vagy nem kapott volna anyagot, így tudtam hogy itt most baj van. Berugóra ráléptem és akkor szembesültem vele hogy BESÜLT :'( (a napot teletankal indítottam 40-es keverékkel, így csak arra tudtam gondolni hogy a karbi állításnál basztam el valamit) Végelkeseredésemben gondoltam hátha szerencsém lesz és tolásra visszaugrik, de semmi. A kérdésem.: Látatlanul mit tudtok mondani, miket kell cserélni, és mennyibe fájhat a sztori? (Yamaha DT 125 LC vízhűtéses power nélküli)
Segítőkész válaszotokat előre is köszönöm. :)
Az ablakéleket szokták elfelejteni, majd pár km után jön a gyűrűtörés.
Egyre hanyagabbak a gépműhelyek, van ahol meg sem csinálják ezt, az usernek kell az utómunkálatokat elvégezni.
És akkor örülhetünk, ha párhuzamos a fúrás, és az alja meg a teteje közt nincs különbség átmérőben.
Én már találkoztam olyannal is.
Ha felső generál is, nagyon alaposnak kell lenni.
Én az XT-re középkategóriásat vettem 70.000.-ért.
Nem véletlen, hogy 150-től indulnak a fűzött szettek.
Ha egyszer el akarod adni, a kutya nem fog érte adni annyit.
Gondolkodj rajta, megéri -e. Azonkívül hogy jól néz ki, mellette szar az hogy hirtelen fog reagálni a kormánymozdulatokra, sokkal komforttalanabb lesz tőle a paripa.