Yamaha DT

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ!Gyújtás ,run kapcsoló,benzincsap,szívató természetesen meg volt! Ha betolom indul,bár akkor is kicsit nehézkesen!De közben tegnap beszéltem egy Yamaha Dt "mesterrel" azt mondta meg csinálja nekem!
Hali! Porvédő vagy lehúzó szimering méretet meg tudná mondani valaki Dt125r-hez? Köszi!
Ui.: Még nem volt időm a teleszkóp felújításra. Apuci nem felejtettem el, teszek fel képet a szelepről! :)
Apucinak igaza van, mérj feszültséget az akksin. Elég egy egyszerű multiméter. Tedd 20V DC be és mérj.
A biztiket viszont áramra méretezik, nem feszültségre. Tehát 10 A vagy 15A. Akkor fog kimenni,ha túl magy áram folyik rajta. Ez nagy valószínűséggel zárlat miatt lehet.
De, ha pörgeted 7-8 ezren és így sem mérsz 14-5,-15V felett,akkor nincs baj. De inkább 14,4 a felső limit.
Ha ezt nem lépi túl,akkor zárlat van.
Mindent próbálj ki. Index,kürt, féklámpa lábbal, kézzel....stb.
Ha így jó marad a bizti,akkor kábel rángatás.
Áh vazeeeee. Hiszek Neked. A bánat sem emlékszik....oszt az enyém amúgy sem 80-as.
Ádám, menj ki légyszíves, és húzd be a kuplung kart, majd rúgd be a DT-det!
Köszi.
Hopp ez nem simson....
Sok áramtól nem ég ki, csak ha letesteled a pozitív oldalt.
Azért mérj magas fordulaton feszültséget, ne menjen 14,7 Volt fölé.
Sima multiméterrel meg lehet mérni. Akksipozitív, ill. negatív saruján.
10V biztositek van benne.
(mikor korbe korbe porogsz egyhelyben). En valami olyanra gondolok hogy ugye magas fordulaton porog a motor es hogy sok aramot termel vagy valami zarlat lehet, de csak akkor eg ki, nem ertem.
A fánkos dokgot nem értettem. De gondolom,h ez egy manőver lehet. Ha valóban egy ilyennél megy el a biztid, akkor cseréld ki, indítsd be a mocikát és mozgasd végig az összes kábelt mert tuti valami elmozdulás miatt meg el a bizti. Vagy kidörzsölődés.
Hello Erika. Az első,h tolásra indul e. Utána, ha rugásra nem indul, meg kell nézni,h valóban forgatja e a berugórendszer a motort. Pl ugye nem behúzott kupplungal rúgjátok.....vagy egyébb dolgok is lehetnek. Nincs a közeledben olyan,aki tényleg motoros? Merre vagy?
Szia,
nem vagyok nagy szaki, csak örülök, hogy másnak is van DT80-a :) szerintem két eset lehet. Több hirdetést is láttam, ahol DT-t a berúgókar szabadonfutójának a hibájával árulnak (ami a hirdető szerint 3e ft-os alkatrész), tehát lehet, hogy ez romlott el a tiedben is. De ha pár napja vetted, és akkor még nyilván működött, talán mégsincs ilyen peched. Megjegyzem, egy Simson után nagyon fura a DT80 berúgókarja, az enyém olyan könnyen jár, hogy kézzel is simán lenyomom (de azért lehet érezni, hogy csinál valamit :).
A másik lehetőség valami egészen kézenfekvő dolog, amit nem vettetek észre az ismerőseiddel. Gyújtás, piros RUN-kapcsoló, benzincsap, szívató... persze megintcsak feltételezve, hogy pár napja még működött a moci, mert lehet ezenkívül ezer más is, de miért pont most jönne elő. Javaslom, hogy indítsd be tolással, és ha úgy megy, akkor ezeket ki lehet zárni, utána próbáld meg berúgni. Ha úgy sem indul, akkor a berúgókar környékén lesz a hiba.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,pár napja vettem egy 80as Dt-t és egyszerűen lehetetlen berúgni!Már több ismerősöm is próbálta.A berúgó karnak nincs semmi ellenállása csak csúszik!Ez mitől lehet?Sajnos nem vagyok valami nagy szakértő a témában,ez az első motorom.Előre is köszi! Erika
Letudnád irni kevesebb konyhai eszkozzel? Amugy jo volt :D
A sütőd áramfelvétele nagyobb lehet a biztosítékodnál. Javaslom,h kapcsold kisebb fokozatra és légkeverésesre. Tíz perc sütés után lekvárral tálad.
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy az aksinál a biztosítékom miért ég ki állandóan? Akkor szokott kiégni ha csinálok egy két fánkot.
:-o. Akkor sikerült rájönnöd valamire? Mert,ha előtte jó volt és nem tekertél el semmit...
Nem basztam el semit az öszerakason minden ugy került visza ahogy kijött még a lamelakat is ugyan abb asorendbe dobtam vissza
Megprobálom mingyárt
lazítsd ki a csavart épp csak hozzá érjen a tüskéhez
Ha nem tekergettél ek semmit, akkor elbasztad az összerakást. Szét, átnéz, összerak jól. Tölts le egy manualt. Sokat megtudsz belőle.
Segitségre lene szükségem tzr 125 4fl van nekem
De ugyan ez a blok van a dt125 rr be!
Kuplungot szetszedtem főtengej szimering csere miat öszetaktam mindent de a kuplung olyan mint ha behuzva lene Es beteszemsebesegbe Es a kerekre nem adja le a fordulatot Es a kuplungkar se huz semit! Közepen az a tüske gondolom nem jol van bealitva a kerdesem az lenne hogy hogyan kel bealitani medig engegyem visza a tüskét középen?
Jaja elírtam, U68. Igen, a lényeg hogy sűrű legyen, csillapítson..
Próbáld 68-cat keresni. Az valóban elég sűrű a 68. 46 higabb 32 még higabb, majd 15, 10, 5...
Hidrokomol U64-es hidraulika olajat nem találtam a neten, csak U46-ost.
Ok. Lefotózom. :)