Yamaha DT

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz meg egy service manualt. Bele tud rohadni a perselyekbe és azzal együtt forog el.
Nem tudok most képet készíteni róla, oda lehet férni, de csak ferdén, és úgy nem tudom rendesen megütni. Mindenesetre van már ötletem, hogy megpróbálom kifele, magamfelé ütni a másik oldalról. Csak nem tudtam, hogy pontosan milyen alkatrészek is vannak ott? Mivel nagyon könnyen forog, akár kézzel is tudom tekerni, de kifele meg sem mozdul, pedig kapott már tőlem párat. Nem tudom, hogy hol gyógyulhatott ez össze.. Olajozás, WD40 eddig nem segített.
Nem férsz hozzá a letört csonk felől ütni?
Dobj már két képet a két oldalról
Főleg az a baj, hogy viszont jobb oldalon nem férek hozzá merőlegesen, mivel a váz ott van szembe vele.
Az anya felöli részen, jobboldalon eltört a csavar, pont síkba van a furattal, még baloldalon a csavar feje, ahol tudom csavarni. Akkor próbálom továbbra is ütni, egyszer csak megadja magát :)
Utána mindenhová zsír. Ha lehet, grafitos...
Anya vissza rá,h a menet ne sérüljön és ütlegeld. Én wd 40 et is szoktam becsorgatni. Adj neki :-D
Sziasztok! Ismét kellene egy kis segítség. A kép a 05-ös RE manuálból lett kiszedve, de az én motorom 93-as évjáratú. Ott az 1-essel jelölt kis tengelyt szeretném kiszedni, hogy a blokkot eltávolíthassam, csak az a baj, hogy nagyon nehezen hozzáférhető! Meglazult, de közben el is tört a csavar a jobb oldalon. Bal oldalt rá tudok fogni, nagyon szépen könnyen forog a helyén, de kifeled az istenért sem jönne.. Akárhogy próbáltam, egy milimétert nem mozdult kifele, csak forog.

Valami ötlet esetleg, vagy történt ilyen már valakivel? Mi rohadhatott össze? Nem találtam arról a részről robbantott ábrát, szabad e ütni, vagy van e jobb megoldás? Most vettem a motort, így eléggé kezdő vagyok még hozzá. Ez egy típushiba esetleg, olyasmi mint a Pannóniák lánckereke ami mindig összeáll? Vagy csak nem kenték meg, rosszul tették össze?
Nemtudom ezért vagyok meglőve hogy hova nyúljak..... :/ amit hirtelen tudtam azt ellenöriztem
Akkor "gyújtás nélkül" megy a motor lényegében ?:)
ezt még elfelejtettem írni kapcsoló nem megy a kormányon és az oldaltámasz kapcsoló se megy( így vettem a motort). kábelezés gyári nincs tákolva és ezeket a kapcsokat is kimértem jók.
Sziasztok!

Olyan gondom van ,hogy leraktam 2 hónapja motort(1999 DT125R) működöt most meg már nem. Hiba jelenség gyújtás nélkül van szikra amint ráteszem gyújtásra eltűnik a szikra trafót kimértem jó jeladó kimérve jó gyertya új merre keressem a hibát?
köszi előre is a válaszokat
abban a pillanatban jutott eszembe ahogy a neved megláttam :)
az asszony harciaskodik evvel az új kerítéssel nekem nulla kedvem van hozzá, de az a lényeg ha úgy adódik csendes görgő lesz hozzá :))
évi 1-2 csepp olajjal a másikak is remekül működnek
majd kereslek ha aktuális, idén nem biztos hogy lesz belőle valami ;)

off vége......
Szia! Olyan sok éve azért nem volt az :)
Természetesen emlékszem és megoldható ;)
Miért nem dobtál egy e-mailt? Nekem még megvan a Te címed.
Köszi. De szerintem mm-ek már nem számítanak. :)
Van van. A mogyoródi tömitéskészitőtől vettem direkt ehhez valót. És mivel szétszedés előtt a gyári vékony lemezkével nem volt baj, a felületek pedig gyönyörűek voltak, nem gondoltam,h baj lesz
hali!
csináltál sok éve fiber gumiból görgőket nekem
tudnál még?
nem biztos hogy kelleni fog csak tervben van egy másik tolóajtó
Sima klingerit nem jó. Mindenképp kell belülre egy alu tűzkarika.
Ha délutánig ráér, milliméterre megmondom neked.
Köszi az infót!
Igen.
Hali! Meg tudja valaki mondani, hogy mekkora emelő bak kell egy Dt125r-hez? Mekkorát, hány centit kell emelni az emelőnek, hogy mindkét kerék a levegőben legyen? Találtam egy emelőt, ami 32cm-ről emel 45cm-re, megrendeljem-e, elég ez a 13cm emelés?
Normális préssávom sajna nem lesz mert a retek fajta hengerfej van rajta. Eddig a gyári tömötéssel nem folyt. Levettem megnezni az égéstér állapotát és reinz kligerittel raktam össze. Szépen jár ák nagyon megy is csak a kipuff oldalon izzad.
0,75 alapból magas, a gyári nekem 0,3, vagy 0,4 volt. A hengerfejed lehet némileg vetemedett. Ezt érdemes síkra húzatni. Akár esztergán. Gyertyamenetbe esztergáltatsz egy menetes befogót, aztán szépen besimítani a hengerfejet. Ezzel egyúttal kompenzálod a magasabb tömítést is és lesz egy normális préssáv magasságod. Paszta meg a zsír az felejtős hengerfejnél.