Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Ahol én vettem:

https://alkatreszek.hu/alkatre...

600 ft/db körül van,többféle vastagságban.
Üdv.Látom ,hogy régi a bejegyzés de gondoltam egy próbát megér,25 mm hézagoló lapkád esetleg van még illetve tudnál segíteni hol lehet ilyet kapni,ésszerű áron?
Múltkor.
Valaki keresett a múltok olajszűrő fedelet?Találtam egyet a kupacban.3000 ha még aktuális.
Mobilnetről nem ment fel a kép.Most pótolom.Aki tervez majd blokkszétszedést az nyugodtan tervezhet velem.Csavarok,alátétek,hézagolók.Amik szereléskor elvesznek vagy csak roncsolva jöttek ki.Elteszem és ha kell valami nyugodtan szóljatok.Oldalsztender kapcsoló már most is van.Egyelőre sem időm sem kedvem hirdetgetni más oldalakon.Ti tudjátok hogy van,aztán majd egyszer felteszem valahova egyesével de nem most.Lesz olajpumpa(megmérem a hézagokat előbb) meg olajszűrő ház is terveim szerint.
Kezd sok lenni itthon a cucc.Pár dolog lesz eladó majd.Ahogyan épül a dínó úgy válnak eladóvá majd a felesleges alkatrészek.Ami biztos,hogy hátsó fék,16-os kerekek,bólintásgátlós telók lesznek.Meg lengővilla is.Kuplung alsó munkahenger amit tervezek felújítani és úgy eladni majd.Olajhűtő és/vagy csövei.Leömlők a vastagabbikból.Az 1.1 esen 45 mm átmérőjű.A nagyobb teljesítményű 1200 ason érdekes hogy csak 38-as.Van még egy farokidom teszek képet róla.Az egyiket megtartom.Amelyik marad.
Majd kérünk képeket.A sasszeg engem nem zavarna.A zörgés az igen.
Nem látszik de a szép gyöngyházas csillogós a fényezése.Fülek megvannak.A jobb kapaszkodón csúszás nyoma van.Lámpával együtt adom.
Valakinek egy szép farokidom lámpával?Nekem nem passzol a színe a piroshoz.
A lábtartókat cserélni akarom majd mert ki vannak lazulva és zörögnek is. Meg ez a gyári ilyen sasszeges megoldású ami engem nagyon zavar.
Viszont pár tapasztalattal gazdagabb lettem.A váz sokkal vastagabb erősebb,szemre is az 1100-hez képest.A kormányfej körüli rész is sokkal vaskosabb.A motor felfogatása teljesen más. A blokk érdekes módon nem változott a( generátor 3 füles lett már régen).A négy rögzítési pontból kettő van csak használva.Nem csoda hogy labilisabbnak írják a legújabb változatot.A lábtartó konzolok sem egyformák. A lengővilla tengely az újabbon teljesen átesik míg a régin a konzolban van kialakítva egy fészek a csavar fejének. A felső hátsó blokktartó csavar nem imbusz már hanem hatlapfejű.Kipufogó nem a lábtartóhoz van fogatva hanem a váznyúlványra egy konzol lett heggesztve azon van a csavar helye.Ettől csökkent a rezgés az utas lába alatt.Kipufogó leömlők vékonyabbak.A dobok könnyebbek.Kormánykapcsolók gagyibbak.Hirtelen ennyi amit megfigyeltem.Meg persze a különböző fülek a sallangok rögzítéséhez.Az olajbeöntő csavar MŰANYAG Szóval aki átépítene vagy donort venne érdemes átgondolni mit tud használni.Tök jó lenne pl a lábtartókonzolt cserélni mert szebb,de egy az egybe biztosan nem lehet.
Köszi.Átnézem mi mekkora.Elméletileg az enyém folytatlan 36y tehát nagy fúvókák vannak benne.Jó lenne már a karbinál tartani.Egyelőre még szétfelé bomlik.A blokkhoz úgy néz ki majdnem minden van jó állapotban.Holnap jönnek a szerszámok és végre tudok mérni is.Nem csak nézegetni.Szelepeket csiszolni kell mert átereszt egy pár.Hosszadalmas lenne leírni mi mindent szeretnék.Vázat rendberakni pl.A futómű átépítés is jó meló lesz.Abs kerekek abs nélkül mert a vezetékekkel nem akarok szenvedni hogy jó legyen.Viszont kellene 1.2 es kábelköteg is.Elektronikám van.A lábkiosztás viszont nem egyforma legalábbis az 1.2 vel az 1.1 nem indult.
Ha egykettest akarsz belőle csinálni ne feledd átfúvókázni. Nem egy nagy összeg de nem árt. Én is megcsináltam mert az enyémen bontott 3YA karbisor van és a 3YA benzinpumpás, az 1TX meg nem. Más a főfúvóka méret is.
A sok állástól elszineződött ez az 1200-es henger.Tapintásra sima.A hónolások mindenhol szépen látszanak.Gondolkodom,hogy feltegyem vagy ne.Mi lenne ha egykettest csinálnék a dínóból ha már szanaszét van.Szelepeket úgyis csiszolom mindegy hogy melyik hengerfejen csinálom.Beugrana a vezérműtengely is.Szerintem az is más.Az elektromossággal leszek gondban.Abs-es motorból van és nem sikerült szikrát csiholni belőle tegnap. A végén az 1.1 es vezetékelést kell visszaraknom pedig már elég nyúzott.Inkább ráfaragnám az újabbat.Abs nélkül.Apropó!!!Valakinek van abs es gépe?Kellene hogy milyen elektromos alkatrész van az első munkahenger fékcsövéhez kötegelve.Három vezetékes.A képen látszik hogy ennyi maradt belőle egy bukás után.A futómű is frissülni fog.Lengőkarral természetesen.
Akkor megnyugodtam.Köszi
Láttam már ennél sokkal rondábbat is. Pedig az még kapcsolt szépen.
Nem egyszerű váltót fényképezni.Ez sikerült.Szerintem ami kopás van a villákon meg a kapcsolókörmökön az belefér.Valószínűleg a szokásos kuplung levegősödés is közrejátszhat a kialakulásukban.Ettől csattog a váltó és így néznek ki az alkatrészek.Vagy sokatt futott.
Nekem athena szett szelepszárszimeringekkel 33 volt
Tömítéskészletet lengyelből vett a héten egy spanom az XJR 1200-asához, nem tudom teljesen jó-e az 1100-eshez. 22000 Ft.- volt.
Bizony igaz amit írsz a benzinfolyásról.Ezért örök igazság hogy állapotot veszünk nem évjáratot.Most már az fj van úgyhogy marad.Értem és igazad van a gsx-rő is teljesen.A váltót meg majd felmérem milyen.
"A gsxr meg a benzint folyatja az olajba ha jól tudom"
Ez "féligazság". Igen belefolyik a benzin az olajba, HA(!!!) rossz a benzincsapod, és nem zárnak rendesen a tűszelepek. De ez kb minden porlasztós motornál fent áll...nyilván az a kivétel, ha nem gravitációs úton jut az üa. a porlasztókba. Mondjuk pumpával, de ott meg azok fekszenek ki egy idö után. De a rossz úszószint, nem záró tűszelep, ott is gondot okoz a motor rendes üzemében.

Értem amit írsz. Èn is folyamatosan támasztok fel motorokat, és sorakoztatom a garázsban, de mellette mindig van egy -kettő amivel menni is lehet.
Az ilyen projektek legtöbbje a célegyenesben szokott elhalni...mikor már komoly mértékű anyagi, és szabadidős ráfordítás megtörtént, de mindig akad valami "pici" bosszantó hiba ami letörli a mosolyt az vállalkozó arcáról. Ilyenkor jön a nagy döntés, hogy kedvem sincs már időm sincs, és még egy jót sem tudtam vele motorozni, nem is lássam...(nem saját példa, csak millió ilyen hirdetéssel találkozok.)

Az öreg 1100 gixeren, meg már 90-ben meg volt minden ami egy motorozáshoz nagyon kell, de semmi több. Normális futómü, fékek, teljesítmény, kormánytelo, szélvédelem. Nekem annyira elvette az eszem, hogy mindjárt kettő is lett belőle. (nyilván a vannak ennél sokkal többet tudó motorok manapság, meg könnyebek is, de gsx 1400 -nél ez gsxr 1100 sem nehezebb...)

Amúgy ha a mostani donor váltó kapcsolókörmei is le vannak kerekedve, akkor el kell vinni egy gépműhelyeben. Ott a mertékétől függően vagy csak leköszörülnek belőle, hogy eltűnjön a rádiusz, vagy felhegesztik, és szintén visszaköszörülik. Ez bevett eljárás.
Fontos az is, hogy léptető villa se lógjon-legyen megégve. Ha ilyen nyomok vannak a donor váltó villáin, akkor az is dobálta már a sebességet.
A hétvégén csinálok képeket a váltóról.Nekem az fj régi szerelmem.A gsxr meg a benzint folyatja az olajba ha jól tudom.Amúgy az is tetszik.Valahogy a váz alakja meg a tank formája bejön nekem úgy együtt.Szerelni sem volt rossz úgy emlékszem.Komplett vázat kellett cserélni.Öreg motornál már bármi jöhet.Az idő sajnos megesz mindent.Anyagilag meg biztosan nem éri meg.Az fj elég jól sikerült egyébként a váltót leszámítva szerintem.A fékek és a futómű lehetne korszerűbb de ez megoldható ugye.A piaci értéke nekem mellékes mert valószínűleg sosem adom el.Ha valami megoldhatatlan adódik akkor itt marad szobornak.Ez volt az utolsó motor amit megengedek magamnak hogy anyagilag mínuszos legyen.Többet nem akarok a családtól elvenni.Ezt megcsinálom és vagy 10 évig nem lesz vele gond.Ami a blokkon kívül van az meg menet közben frissül majd.Szívócsonkom van 4 vadonatúj szerencsére.A membránok meg hmm.Azon a hídon akkor megyek át ha odaértem.Amúgy biztosan sokat számít,hogy nem nagyon volt pl gixer a környezetemben.Fj van azzal sokat mentünk.Együtt hoztuk vittük amikor felújították.Naponta láttam évekig hogy mi volt vele és nagyon bírta akkor is amikor éppen hogy csak 2- 3liter benzinre volt pénz nemhogy alkatrészre meg olajra.Amikor 2004 ben helyet kerestem ahol szerelhetek tudatosan pl kawa szervizbe mentem.Nagyon tetszettek.Volt is z750 em.Szerettük de akkor pénz sem volt rá és tudás sem hogy megcaináljam így bukóval ment egy ismerőshöz.Ha lenne akkor az utolsó karbis zx-9 állna itthon.Az a feleségem kedvence.Úgy vagyok a motorokkal is mint az emberekkel.Amíg nem jövök rá hogy elbaszott konstrukció addi mindegyiket szeretem.De az fj az fj nekem.Köszönöm a segítséget.A képeket majd rakom.
Van a váltóról képed? Pár makro-kép a kapcsolókörmökről, kapcsolózsebekről?

Érdekesség képen, képen látható német motor FJ 1100 a hirdetés szerint 1200-es motorral kb 40 ekm futással 690€ irányár...
Bizonyára 4 db Suzukival a garázsban kicsit elfogult vagyok, de ebből az időből a gsx/gsxr 1100 sorozat egy picit strapabíróbbra sikeredett...

200 kilót ráborítasz a blokkra (jó esetben), után ránézel az elöregedett szívócsonkokra, vagy a porózus vákuummembránokra a porlasztóban...egy 100-as talán betakarja, és akkor a többi részéhez nem is nyúltál...és lesz egy olyan motorod aminek a piaci értéke 1000-1500€ között van...
Csak, hogy tudjátok mi mennyibe kerül.Önindító lánc 38 ezer.Gyári vezérműlánc 27000. Vezláncot 20 alatt lehet a gyári beszállító nevével venni.A másikhoz nem találtam alternatívát.Az összes gumigyűrű a blokkhoz kb 16000 ausztráliából készletben.Akkor nem kell cikkszámokat szortírozni.Tömítéskészlet a blokkhoz 35 től kábé.De abban nincsenek szimeringek.A láncok vezetői 15 ezertől 30-ig.Attól függ melyik kell a négyből.Kb ezek kellenek egy egyszerű blokkszétszedéshez.Plussz csapágyak ha valamelyik kell.Szóval 80-130ezer attól függően hogy honnan veszed.Plussz az alkatrész ugye ami miatt szét kell szedni.Nem pite.Jó hogy a munkadíjam ingyen van.Szóval 200 alatt nem érdemes nekiállni ennek.Csak valaminek a rovására lehet spórolni.Használt o-gyűrűt meg tömítést nem teszünk vissza blokkon belül.Ez a francos váltó fog ki rajtam egyedül.Nem láttam még eleget ahhoz,hogy eldöntsem be merjem e rakni.Volt pár éjszakám már miatta meg lesz is.Keresek olvasok.Majd kialakul.
Full kínai. Igazából ezt XJR-hez árulják, de ugyan az az egész mint az FJ. Viszont van nagyon sok ebből a termékből, csak gondolom más kivitelben, meg más méretekkel.