Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép. Látom lecserélted az első féknyergeket is. Én is most tettem hasonlókat az FJ-re.
Zsír. Majd hílak.
Sziasztok, ha nem haragszik a társaság megosztanám veletek 1,5 év munkáját mivel egy szív hajtja a lovainkat bár én inkább úgy hívom blokk tesók vagyunk, elkészültem a vassal, ilyen volt és emilyen lett. (a kritikát ha van szívesen fogadom )
Köszönöm ! Már csemegézgetem is !
És a cím helyesen :

http://www.sklepmotocyklowy.pl
Www.sklepmotocyklovy.pl - ez a weboldaluk, ezen a néven vannak az Ebayen is.
Rendben, rákérdezek !
Szia !
Érdekelne engem is ez a tömítés szett (FJ1200 3cw) !
Kisegítenél ?
Üdv.:
Lajos
Nem mindenkinek van szervizkönyve.Jó az,ha itt is megvan az információ.Kellemes hétvégét
Persze. Mintha nem lenne vagy 10 féle szervízkönyvem hozzá, én marha meg itt kérdezgetem...

A hétvégén belövöm ezt is. A hátsó teló fasza, egyenlőre nem nyúlok hozzá.
Bal alul és jobb felül van állító csavar.Mindkét irányba lehet.
Nem néztem de szerintem igen.
A foncsort csak fel-le tudom mozgatni a tekerős állítóval ugye ?
Köszönöm!
Emlékeim szerint 90-95 nél forog 3000 et.A lámpában a foncsort nézd meg hátha koszos és nem tükrözi a fényt rendesen.Beállítani meg sötétben tudod a legjobban.
Van 2 kérdésem :

1. Az első fényszóróm mintha gyenge lenne. Magyarul lóf***t nem látok sötétben. Gyári értékű izzó van benne. Nem volt még időm ellenőrizni az állás szögét, de lehet hogy egy kissé be kéne lőni. Tapasztalat ?

2. Mivel nem 80/16 gumikat rakattam fel hanem 70/16-osakat, így a sebességmérő csalhat egy kicsit ? 100 Km/h-nál 3000-t pörög a gépem. Megnézné nekem valaki hogy mennyi ez az érték ?
Bocs akkor tévedtem, köszi a pontosítást.
Bocsáss meg kicsit pontosítanék.A "primer"lánc igazából az önindító lánca.A szabadonfutó ezen keresztül forgatja meg a főtengelyt.Meg a generátort is ez hajtja. Nagyon sokat elmegy.A valódi primer hajtás az a kuplung és a főtengely fogazott kapcsolódásával van megoldva..Amúgy tényleg szétszedős a blokk hozzá.Külföldi fórum szerint 200 ezer fölötti futást bír ki.Amúgy usa-20000 ft persze dollárban+posta.Itthon 38 ezer a Harmatinál.
Szia.Szétszedéskor derül ki,hogy mi kellhet még.Vezérmű fogaskerék,láncvezetők,feszítő. Lehet nyitott végű láncot is kapni akkor nem kell a blokkot szétszedni.Kuplunglamellát kapsz nem gyáriban is alacsonyabb áron.Féktárcsát akár bontottat is vehetsz.Öreg motornál mindíg van mit csinálni.Nézzük az anyagi oldalát.Igazából pénz kérdése az egész.Mennyit szánsz rá és meddig fog még szolgálni abból a pénzből.Vagy eladod,hozzáteszed a javítási költségeket és mit kapsz érte?Meddig fogsz csak mondjuk kopóalkatrészek cseréjével nagyjavítás nélkül elmenni az újabb motorral.Másik része a dolognak,hogy mi tetszik.Milyen motor van a fiatalabbak között amire lecserélnéd?Mennyibe kerül?Szerintem ha a szezont még kihúzod vele akkor használd.Télen gyűjtögessél,számolgassál.Tavasszal dönts időben,hogy legyen alkalmad válogatni vagy megycsináltatni.Viszont eladni így csak nyomott áron tudod.Ha megcsináltatod akkor meg nem fog annyit érni.Tedd amit a szíved meg a pénztárcád diktál.Szerintem
A vez lánc kb 20 eHUF. Néha szokták a feszítőbe a rugót cserélni. A láncvezetőket csak akkor ha nagyon szét lenne kopva, de addigra jellemzően a motor is szétkopik. A vez láncot szemnyitással a motor teljes megbontása nélkül felülről is be lehet húzni a szelepdekli és tengelyek kiszerelése után.Ez pár órás művelet. Viszont ebben a blokkban a főtengelyről a hajtás is lánccal van megoldva, és a primer lánc is ki szokott feküdni idövel, ahhoz viszont már meg kell nyitni alulról a blokkot annak kiszerelése után.
Ha ennyi problémája van már járműnek, akkor biztos, hogy csak bontott cuccokkal manipulálnék, pl kuplung esetében. Néha 100€-ért féktárcsát is lehet találni ami még használható. Fényezésben sem gondolkodnék, inkább keresnék gyári idomokat amiknek még szép az állapota. Èn gsxr 1100-hez 2.5 idomszettet vásároltam így ...és azon nem kell nézni, hogy megfolyt, vagy rossz a matrica rajta, mert minden gyári...szóval vettem pl egy idomszettet, és utána aláépítettem egy "motort".
Sziasztok!

sziasztok, vezérműlánc cseréhez a láncon kívül mit kell még cserélni? feszítő , tömítés stb? Yamaha Zakar árajánlata több mit a motor piaci értéke...egyébként sem tudom érdemes e rendbe rakni, mert vezérműlánc , kuplung, féktárcsák, komplett fényezés..stb. költsége nem tudom mennyi lehet? Sajnálnám eladni mert 6 éve hajtom, és hűséges társ, de most már egy nagyobb generál kellene..nem biztos hogy érdemes vele foglalkozni?Köszi G.
Sziasztok Komplett muszerfalat keresek. Tovabba vannak meg hezagolo lapkaim. Udv.G.
Na pont ezeket akartam kérdezni. Szombaton megyek egy kisebb kört és be akarom lőni a hátsó lengést. Meglátjuk...
Precízkedni akarsz,vagy csak gyorsan nagyjából belőni?Vezetővel kb a teljes rugóút 1/3 ig kell beülnie.Aztán próbakör valami hullámos rázós részen.Pattog?Akkor kemény a csillapítás.Utánaleng,nyúlik?Akkor puha. Állítasz rajta és ismét próba. http://www.motorrevu.hu/beszamolo Kis segítség ha pontosabban szeretnéd.Sportos vezetéshez feszesebb csillapítás,nagyobb súlyhoz,kétszemély,csomag-nagyobb rugóelőfeszítés kell.A rugóelőfeszítést a rugó összenyomásával állítod A csillapítást egy csavarral valahol a rugóstagon.Neked melyik fajta rugóstagod van?Az 1.1 en a konzolról lehet mindent.Ahol 2 csavar van (más motoroknál) ott a húzó és nyomó irányú csillapítást külön lehet állítani.A lassú és gyors ki-berugózás állításáról nembeszélve de az már verseny technika.
Kollégák ! Ki ért a hátsó teleszkóp beállításához ?