Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sok
általában mondható ,hogy nyugodtan számolhatsz 6 literrel, még a sokkal erősebb darabokkal is.....
zzr mindig húz mindegy hogy utas emelkedő szél vagy mindez együtt
Hello! Akinek van tapasztalata FZ1(naked) fogyasztásban 2 szemellyel, oldaltaskakkal 90-130 km/h temponál az irja meg nekem legyen szives. Tervezünk egy túrát montenegroba, és egy laza 8 literes fogyasztást számoltam. Sok vagy kevés?
Szombaton nyomtam le egy százast az új olajjal.
A helyi rutinpályán kezdtem, pánikfékezésekkel, lassú szlalommal, egy nyomon való egyensúlyozással, minél kisebb sebességgel.

Nekem egyenes úton kettesben is kipörgött a hátsó kerék gyorsításnál... hideg volt az aszfalt, de nekem a gumim is elég régi.
Hetvegen mentem egy keveset, mar hianyzott. A valtom meg mindig hangos, ezt reszben betudom a labamnak-kezemnek, de csak reszben, szoval nagyon varom a marcius 16-át, amikor megy a vas a 70ezres szervizre+vizsgaztatasra.

Viszont - gondolom a hideg uttest es a hideg gumi miatt - a hatulja meg-meg csuszott kanyarban, na azt annyira nem elveztem a rutintalansagom miatt. Es persze vasarnap elmentem a motorert, elohoztam, feloltoztem, felultem, lehajtottam a plexit, es azonnal elkezdett csepegni. De nem volt visszaut!
Azis sor4.
Amugy igaz joly joker a sor3.
Halal mindegy hol huzod a nyinatek 90% a jelen van szinte alapjaraton,viszont vidaman elforok 12000 ig is.
Ha kell nyugis kruzolos ha kell visit-horog-teker nint a vadbarom.
Viszont pici es kényelmes.Most lesz elektromos gaz,egermozi,prorgramozhato terkepek stb.
Az háromhengeres, még nem vezettem sosem, de sornégyesnél pár év gyakorlat és motorozás után a 150-es sporttúrára nem mondanám, hogy sok. Ezzel még kiegészítem az előbb leírtakat. De pl. a BMW S1000XR egy kivétel, bár nem tudom, hogy állnak benne a hengerek. Ott a 160 lóerő nagyon kemény.
Eleg lesz nekem a 118 is,meg a sok kütyü.
Koránt sem mondanám.
Itt a Dyno-ja az MT10-nek. Én, aki sokat közelekedek hétköznaponként is motorral és túrákon a kellemes túratempó híve vagyok, csak akkor járok a nyomaték és teljesítménycsúcs maximumán, mikor elgurul a bogyó. Fazert ritkán hajtom 11e felett, ahol lead 150 lóerőt. Hiába is tépném folyamatosan a gázt, vagy szar lesz az út és vissza kell engedjem, vagy lesz valaki előttem, minek váltsak minden sebességet 10e felett? Meghagyom kuriózumnak. Ahol én leggyakrabban elváltok, az 6e és 8e között van. Ha megnézed, ott lead (nevetséges) 80-110 lóerőt, utána kezd felébredni a motor. Egy ZZR1400-ra tényleg azt mondom, hogy erős, mert "túratempóban" ad le akkora durvulást, mint a Fazer csúcson.
a kuplung hang nem probléma. ilyen mind!
Tul eros.
Akkor a kuplungommal van baj?
Ès a rázkódás?
Szerintem a kettő nem együtt jár. Mind az FZ6 (volt) és FZ1-em is halkabb (egy zajjal kevesebb van), amikor üresben behúzom a kuplungomat.
Hali mindenkinek
motoromnál következő hiba merült fel:
A motor üresben gázadásra és menet közben is, bizonyos fordulatszámnál elkezd rázni.
Alapjáraton jár a kuplung akkor behúzásnál elhalkul, kiengedésnél egy aprócska morgás hallatszik
valaki esetleg találkozott már ilyesmi problémákkal?és ha igen mi hogyan orvosolta?
Igen a meg mindig ezek a tunetek vnnak amiota beleraktam oket! Elotte semmi gond nem volt vele utana kezdte el ezeket a hulyesegeket csinalni igy masik ok kizarva ha csak valami mano nem csinalt vele valamit! Ami az eloiras azt kell beletenni! 20ezret kibir a gyari is gondolom bem mesz vele 1 ev alatt annyit ha meg 2 evente cserelni kell szerintem nem nagy kaland!
Egyelőre csak az elsők vannak fent, de azokat szívesen lefotózom, de leghamarabb csak jövő hétvégén tudom.

Ilyenek egyébként: http://www.ebay.com/itm/2x-Len...

Szerintem jobban néz ki, harmonikusabb, hogy nem rondít bele az összképbe a narancssárga. :D
Voltam kiállításon, ott közelebbről is megnéztem. Külsőre még mindig tetszik!
Én kicsit óckodok a sok elektronikától. Új (újabb?) BMW GS-ek terén mesélték, ha defekted van, a nyomásérzékelő szól és korlátozza a sebességed 70 kmh-ra, de a szenzor meg tud hibásodni úgy is, hogy tévesen jelez és úgy marad. Hazajönni 1500 km-ről 70-nel kicsit idegörlő. Sok motornál van már automata váltó, ami kapcsolóval működik. Erről is mesélt sztorit egy szervizes: a sofőr vészhelyzetben volt, nem tudta, hogy mit csináljon, és pánikjában nyomogatta a gombokat és el is zúgott. A kéz-láb összhangját most nevezzük kettős visszajelzésnek, ami segít abban, hogy véletlen ne tudj hülyeséget csinálni. Míg a gyorsváltót (MT10-hez is elérhető) preferálom, addig motor esetében egyedül a kezemre nem bíznám a váltást. A kereskezés-gátlóra sem tartanék igényt. Egy S1000RR-ben elfér, de egy egy utcai motorban csak flanc, szerintem. Suzuki B-Kingben van A és B mód. Minek használnám a B módot 114 lóerővel, mikor a motor tud kb. 185-öt? Én meghagyom mindenki saját döntésének, de ha tehetném, kivenném ezeknek a felét és venném a motort százezrekkel olcsóbban. Bár szerencsére ezeknek az extráknak a többsége opcionális, nincs ránk erőltetve. Fazeren értékelném az ABS-t és egy jobb fütőművet, sokan nem véletlen cserélik ki R1-ekére a motor egész elejét. Hiába, nem mai vas. Majd évek múlva kiderül, mennyire tartós az elektronika meg az új motorok többsége. Ahogy a 2006-2014 Fazerekről megbízhatóságilag mindenkinek jó véleménye van, úgy dönti el majd az idő és a sok-sok km ezeről is. Remélem nem jutnak az autós tendenciák sorsára.
mt10et nézted már
Brutális hogy mit tud a futóműve, illetve a motorkarakterisztikája,hogy mennyire szabadon lehet állítani. Én azt mondom, hogy tök felesleges hétköznapi embereknek....
Pár unalmas részletet kihagytam, de a lényeg továbbra is az, hogy én maradok a gyárinál ezentúl.
Nem,melo van.Kell a penz az uj streetre.
Köszi a választ.
Tudnál fotót küldeni? Az elsőről meg a hátsóról is?
Ezek szerint komplett cserélted, nem csak a búrát, érdekelne hogy néz ki a moci vele.
elővetted már valamelyik bontószökevényt Zoli
Én ma megsasoltam az új MT09 et, csúszókuplung, gyorsváltó, futóműve állítható lett, de ez nem nagy kunszt,,,
Én spec nem hagynám benn 50e-km-ig.
Van esély hogy jól belerohad.És szívás mikor belereccsent gyertyát kell kihalászni.
Nem nagy de 5-6 év nagy idő.
használd azt amit a gyár előír!