Egy S1000RR-ben elfér, de egy egy utcai motorban csak flanc, szerintem. Suzuki B-Kingben van A és B mód. Minek használnám a B módot 114 lóerővel, mikor a motor tud kb. 185-öt? Én meghagyom mindenki saját döntésének, de ha tehetném, kivenném ezeknek a felét és venném a motort százezrekkel olcsóbban. Bár szerencsére ezeknek az extráknak a többsége opcionális, nincs ránk erőltetve. Fazeren értékelném az ABS-t és egy jobb fütőművet, sokan nem véletlen cserélik ki R1-ekére a motor egész elejét. Hiába, nem mai vas.
Majd évek múlva kiderül, mennyire tartós az elektronika meg az új motorok többsége. Ahogy a 2006-2014 Fazerekről megbízhatóságilag mindenkinek jó véleménye van, úgy dönti el majd az idő és a sok-sok km ezeről is. Remélem nem jutnak az autós tendenciák sorsára.
futóműve állítható lett, de ez nem nagy kunszt,,,
általában mondható ,hogy nyugodtan számolhatsz 6 literrel, még a sokkal erősebb darabokkal is.....