Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és még egy. A bal oldali visszapillantóm túl könnyen állítódik. Menetszél, egyenetlen út miatt egy idő után elállítódik. A kar marad, a tükör rész elfordul. Lehet valahogy ezen segíteni?
Köszi
Sziasztok! Kb 1 hónapja vásároltam egy olasz papíros 2009-es FZ6-ost, egy karbis 600-as Hornetről váltottam. Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem, illetve észrevételem. Egyébként 39000 km volt az órában, több mint egy éve le volt járva a műszakija, és egy hölgyé volt. Ezek tükrében a km talán még valós is lehet. Persze szervizkönyv, szerviz előélet semmi. Olajat, szűrőket cseréltem, ha jól tudom a gyertyacsere 40 ezernél esedékes is, az még vissza van. Most voltam vele egy 2500 km-es, 1 hetes osztrák túrán, probléma nem volt a géppel, 5l alatti fogyasztást produkált. Pöcc röff a gép.
Szóval amik a bajaim:
- elég nehéz húzni a gázkart (bowdenek szerintem okésak, nem szorul semmi, beolajoztam őket) Hosszú távon elég fárasztó, előtte a horneten ez nem volt probléma.
- ha teljesen visszaengedem a gázt, motorfék, és utána ismét gázt adok, akkor erőteljesen ránt egyet. Nem finoman jön a nyomaték. Kanyarban nagyon zavaró. A gázkar holtjáték állítás nem segít.
- a kuplung teljesen kint fog, gondolom lassan cserés lesz.
A moci egyébként gyári, semmi extra.
Szóval ezek hibák, vagy tulajdonságok?
Köszi a segítséget.
jól néz ki a gép!
Jó ez a harpic csak sajnos a foltokat nem szedi le
55-ös főút Mórahalom környéke.
Fogyasztásilag hogy áll?
Alig néhány csepp hiányzik belőle!
talált!
Sziasztok!
Jól sejtem hogy ebben a tartályban a hűtővíznek kéne lennie??? (Yamaha fz6 2004)
Mielőtt hosszabb időre elutaztam (június közepén), az utolsó napon még elvittem egy körre a naplementében. Németh szerint ez a Csongrád megyei Route 66. Valaki felismeri? Már elkezdték megcsinálni a másik felét is, igazi száguldozós szakasz lett.
Itt egy korrekt gyári dyno teszt. 7 ezernél szerintem mindenkinek éreznie kell egy seggberúgást, amikor húzza a gázt. Számtalan fórumban olvastam, hogy ha nyugodtan akarsz vele közlekedni, a motor teljesen alkalmas rá, ha kicsit meg akarsz vadulni, csak fel kell pörgetned 7-8 ezerre. A görbén látszik, hogy 7-től felfele nagyobb mértékben nő a teljesítményleadás.
Nekem alul alig húz a motor, ha minden a tervek szerint megy, szeptemberben végre el tudom vinni Kozmaxhoz, hogy megnézze, mi a helyzet vele, szóval a saját alsó tartományomról csak szubjektíven tudok nyilatkozni. Azt viszont tényként kezelem, hogy kipucsere után (katalizátor benne maradt) alul némiképp gyengébb lett, de ezt kompenzáltam kisebb első fogaskerékkel.
Nem arra gondoltam hogy 4000 alatt akarnám használni, csak írták ezt a teljesítmény leadást hogy nem lineáris, és akkor erre az 5000-re gondoltak a leírásban mint amit te is írsz, hogy utána ugrásszerűen húz.
Ebből az évjáratból ami a Tied is, sajnos sokan panaszkodtak a nem lineáris teljesítmény leadásér.
Persze az enyémen nincs sport dob, de nem működik az exup, és a gyári dobot amit Ebay-ról rendeltem a végét szét fúrtam , mint a sajtot Jobb lett a hangja
Nekem teljesen jól működik minden tartományban, igaz mivel hosszú a váltó 1-es ben 80 -ig borzasztó harmatos, minden fordulatszám tartományban
persze, hogy megtört, nyitott lett a rendszered, rakd vissza a gyárit és újból jobb lesz vagy power commander tud segíteni?!
Én a bmw re visszaraktam a gyárit és sokkal jobban tetszik, mint a sport... nyomatékosabb is, nekem is volt benne egy lépcső, ami így sokkal kisebb lett.
Lehet az én motorommal van valami ('06), de nekem kipufogó csere után (Akrapovic) megtört a teljesítményeladása: egyik 5e körül, másik 8e körül. Mindkettőt meghaladva ugrásszerű tolás/húzás érződik. Ha valaki 4000 alatt akarja használni, akkor kemény ~50 pacierőt használ ki. Ízlése és pofonok, de szerintem a Fazert pörgetni kell, különben lesz egy 250 köbcentis motorja némi tartalékkal.
Ne öld meg te barom!
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek egy gyári plexije 2007-es FZ6S-hez?
A rajta lévő túra nekem elég rossz helyre tereli a levegőt :-(
Szólok neki az érdekedben
Sziasztok! Yamaha fz600s (2004) motoromon egyfolytában villog az üzemanyagszint visszajelző? Valakinek esetleg lenne tippje ? Hogyan orvosolhatnám a problémát? ( Mindegy mennyi üzemanyag van benne! )
Sziasztok ez a video már foglalkoztat 1 ideje hogy milehet szerintetek ?
http://youtu.be/_HSFab5B7sM
Mivel a főnököm egy genyo és nem enged szabira van egy tervem.
Jelentem én voltam Pünkösdkor horvátban . Brac szigeten Bol-ban. 4,5 nap, 1850km . Egyik legjobb túrám egyike volt. Csak ajánlani tudom a helyet. Az idő szuper volt, fürdésre alkalmas vízhömérséklettel ! Horvátország 6 legszebb strandja közül az egyik !
Akkor kényelmes végülis.
2 személlyel használnám én is, ha ez lesz.

Vázzal mire kell figyelni? Reped hegesztéseknél, ha balesetes a motor?
Köszi hogy írtál!
Novessz parnazatot rá.
nincs olyan motorom, amin X idő után ne fájdulna meg...