Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De eltűntél, ennyi idő kijózanodni?
Ábri szinkront légszűrőházzal 3000 fordulaton nézünk? vagy lh nélkül elfelejtettem olyan régen csináltam már.
Holnap visszatérünk rá, ma már nem akarok annyit gépelni. (meg mindjárt ki kell húznom a dugót egy üveg Tokajiból amit nemrég kaptunk)
Mannol ezzel kívülről szépen az egészet.
http://mannol.hu/index.php?rou...
Elképzelhető, hogy ilyesmi hiba lehet, bár a gumicsöveken akad repedés mindkét végén, de nem látszik, hogy teljes keresztmetsztben be lenne valamelyik is berepedve vagy lyukas lenne.
Elvileg a karbiban az összes tömítést kicseréltem, így a szinkron biztosan a múlté.
A gyújtókábeleket fillérekből ki lehet cserélni, így hamarosan azt is kicserélem,viszont a gumicsövek arany áron vannak.
Esetleg szilikonnal javíthatók, tömíthetők a gumicsövek? Elvileg a szilikont nem oldja a benzin és a hőt is bírja valamennyire.
(néha sajnos muszály kókányolni, bár utálom az ilyesmit)
Hát a karbi szinkron az biztos nem, azt kizárhatod. Inkább fals levegőt szív valahol, a karbi és a blokk közti gumicső gyanús, vagy a karbiban is lehet 1000 féle hiba...
2-3 henger: rossz gyújtótrafó vagy kábel is lehet.
Sziasztok!
Korábban írtam már a fórumra, sikerült kiküszöbölnöm a kontárok munkáját és össze raknom a 91-es évjáratú FZR 1000 exup motoromat.
Beállítottam a szelephézagot, karbiban új membránok, új tömítés szett, új hengerfej tömítés, vezérlés beállítva, stb.
Kipróbáltam, megy mint az állat, DE!
Hidegen, indítás után 2-3 hengerezik, néha leáll. Az alapjáratot biztosan kellene állítani.
Ha megyek vele beszáll a munkába mind a 4 henger, jól gyorsul, jó a hangja, nagyon megy.
Ha magasabb fokozatból visszaváltás után behúzott kupplungnál, viszont durván felpörög a motor (majdnem mindig). Visszaváltással és a kuplung ráengedésével tudom csak a fordulatot visszaejtetni vele normális fordulatra.
Én a karbi szinkron hiányára gondolok.
Van esetleg valakinek más tippje?
Esetleg tudnátok ajánlani valakit, aki normális áron, belátható határidőn belül megtudná nekem csinálni a beállítást Budapesten, vagy Pest megyében (Gyömrőn lakom).
Telefonon érdeklődtem egy budapesti műhelynél, akik 70 ezret mondtak a komplett átvizsgálásra, kompresszió mérésre, szelephézagok mérése, karbi tisztítás és beállítás. Na hát nekem ez az ár csillagászatinak számít, főleg, hogy ez kb a gép árának a fele lehet.
Persze mint írtam a szelephézagokat saját magam csináltam meg, illetve az egész gépet szétborítottam és összeraktam, tehát sík hülye nem vagyok hozzá, viszont műszerem az nincsen, így magam nem tudom beállítani, csak állítgatni megy-nem megy alapon.
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
Tanyo
Józef, izentem a csetlapon, szerviz ügyben.
Csak a forgalmi.
írtam nagyvasnak a fékbetétek miatt csütörtök küldik az újat futárral és viszik is vissza a rosszat. semmi vita cécó egyből normális hangnembe megoldották a gondot ami nem az ő hibájuk volt, hanem a gyártóé.
a már megszokott ízek
Adásvételi is van a motorhoz vagy csak a kivont svájci forgalmi?
Hétvégén szar idő lesz...
Hazaértem, már kicsit éhes voltam, de nem volt otthon senki. Mikor megjött az asszony, kérdem:
- mi a kaja?
- van rántott hús, az volt ebédre
Köszi!
Már ezt is tudom.
Na, lettem én is.
Az vákuumos vezérlésű kipufogógáz visszakeringtetés a légszűrőházba a Nitrogén Oxid (NOx) csökkentő környezetvédelmi előírások miatt. (Pl. Svájc, Kalifornia is, meg még pár "jóléti" állam előírta hogy kötelezően lennie kell, más típusokon is)
Az enyémen is volt (bár már csak dobozban kaptam) meg azon is amelyiket alkatrésznek vettem, az elsők között szokták lekötni és kidobni belőlük, amint egy "kevésbé szigorú" országban helyeződik forgalomba. (mivel teljesítménycsökkentő hatású és eléggé helyigényesen komplikált is, így nem szívesen látott "fejlesztés")
Nekem pl. a GTR-en csak a helye van meg (Belgiumban nem volt előírva) de Svájcin, Osztrákon és Amerikain is láttam, ott van egy nagyon hasonló rendszer. (csak az a hengerfejből jön)
A következő képeden a vázon a két oldalon (levágva) két lemez "fül" volt két-két csavarhellyel, azon egy lemez tartó, ami a négy tekervényes fém csövet tartotta, ami a hengerfejen a négy csonkra ment rá.
Műszaki meghibásodás és különösebb forgalmi atrocitás nélkül. Jó, volt néha villogás dudálás de annyi belefér. Nekem a hátsó fékem ment el a szerpentinen lefelé, felforrt a folyadék belilult a tárcsa de aztán kihűlt és jó lett. Később meg egy erős lejtőn az első fékem lilult meg de nem ment el.
Ez gyors volt srácok
üdv mindenkinek ! yamaha yzf 1000 thunder ace gyári dobja valakinek eladó.