Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem meg sem jelenik a gyökér mert legutóbb blokkoltam a hülye fejét. (így elmehet az anyjába)
Csövi nyilatkozott már?
Én többet mentem ennél - augusztusban . Pedig alig megyek valahova...
Menj már anyádba te buzernáns bokorugró köcsög
Az én nejemnek van jogsija de én is csak álmodozok róla, hogy sofőröm legyen és mindig utas legyek. A havi távom 3500-4000 km.
motorral idén kb 12km-t mentem
(mondjuk ahová csak lehet a Hexagonnal megyek)
A pözsóban nincs 3e km sem. (azaz többet motoroztam mint autóztam)
Jó, de neked az autó újdonság, engem meg már baromira nem érdekel. (ha lenne a nejemnek jogsija nem is vezetném, csak beülnék hátra és kész)
Én is többet mentem a kocsival 1 hónap alatt mint a motorral egész évben 2000+ van a kocsiba a motorba annyi se
Tényleg járhatnék akár 72-es Impalával is.
Most látom hogy ez hülyeség. A februári tankolás előtt még tavaly novemberben nyomtam tele, szóval idén még 3000 km-t sem ment a jármű.
Megkérdeztem apámat hogy mennyit fogyasztott neki a Swift. (az mondjuk már a 16 szelepes volt hengerenkénti befecskendezőkkel)
Városi-rövidtávú üzemben (szinte mindig abban ment) nyugdíjas gázpedál kezeléssel (max. 2,5e-nél váltás) átlag 6L, országúti üzemben (100-110 körül) 5-5,5L.
Én idén először február 19-én tankoltam tele a pözsót, aztán május 7-én, majd ma eljött az idő hogy megint tankolni menjek. (ez kitartana decemberig, de nem merem teletankolni nyári gázolajjal, mert novembertől már lehetnek fagyok)
Eddig 3446 km-t mentem vele idén, ez azt jelenti hogy a GTR eddig többet ment mint a pözsó.
kicseréltem az aksit gyárira mert decemberbe meghalt, de a drót még megvan csak lelazult
Eredetileg kisebb akksi van benne, de ugye az már cserélve lett nagyobbra az idők során. Az eredeti kengyel persze nem érte át így maradt a drót így ment évekig, nem mozgott. Gondolom, azt már te leszedted róla, így semmi nem fogja az akksit, akkor ugrál a helyén.
lehet az aksi volt az 1ik forrás nincs rendes leszorítóm és elmozgott most hogy néztem tudott pattogni
Ha nem érzed instabilnak az autót vezetés közben, ha nem zavaróan kopog és szinte beazonosíthatatlan honnan jön a zaj, ne foglalkozz vele. Számtalan kisebb probléma okozhatja, mint pl: gömbfej, lengőkar szilent kopás, szakadás, stabrúd szilent kopás, toronycsapágy kopás... Sokszor ezeket nem észleled a felemelem-megrángatom módszerrel. Egy nyúzó padon már inkább látszana. Menet közben viszont elég nagy terhelés éri a futóművet ami olyankor elkezd kopogni, nyekeregni. Minimális az esély arra, hogy ez biztonsági szempontból problémát okozzon. Vékony a kaszni szar a zajszigetelés, ezért hallasz meg minden lófasz zajt. Ne törődj vele, használd, jó kis autó az nem fog cserben hagyni.
szétkaptam 2 féket megint mert ütött fékezéskor elvileg most már jó , sehol nem kattog a futómű rángattam húztam vontam a váltó a helyén, lehet ahogy megemeltem 1 kicsit a kaszni vetemedett és attól pattogna itt ott.
Gyuluska még nem tudok semmit, egyenlőre pihi van de nálunk akár mikor lehet valami.
Pupumaci,szeptember 15-től vagyok szabadságon,akkor mennék feléd,hogy állsz forgatással.Persze az idő is beleszólhat,de egy kirándulást még tennék arra.
Most hogy mondod a váltókaron van egy erősebb vibráció és a kormányon is lehet amiatt lehet?
ha csak megemeled a kerékkel együtt könnyebb megrángatni
a váltótartó bakot nézd meg, lehet kilazult csavar és az recseg induláskor
most voltam boltba oda vissza és semmit nem reccsent csinált
Ez a része még új nekem nem láncot cserélek mint a motoron csak hallom a hangokat azt próbálom kideríteni mit kezdjek vele.