Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár a kis körlámpák is "E" szabványosok voltak,mégis megszívattak velük a rend őrei.
Igen,és nem "E" betüs,de műszaki képes. Szimmetrikus fényszóró,de elfogadják vizsgán. Utána jártam. A kis FZR is belpiacos volt,annak is szimmetrikus fényszórói voltak,ennek ellenére KPM vizsgán elfogadják.
Ezt amcsiból rendelted? "E" betűs a lámpatest?
Ja,igen! És állatul világit az új lámpa. Középen van a tompított,és a két szélén felül a két reflektor. Ha refire váltasz nem alszik el a tompított fény sem,3db H7-es világít olyankor. Arra leszek kíváncsi,meddig fogja bírni a generátor és a feszültségszabályzó.
Na! Mi van az oroszlánnal? Nem szokott azokkal komoly baj lenni.
Hűha, megy itt az adok-kapok. BMW kontra Japán gépek....
Bekötöttem a lámpát,kapott 3db H7-es izzót,csatlakozókat,és az első irányjelzők is kaptak gyors csatlakozókat ha az idom lekerül,akkor csak szét kell húzni,és maradhat a helyén. Az akksim kuka lett,ha új volt akkor majdnem másfél évet bírt. Sztem idén már nem veszek,majd tavasszal. Bár töm mnd1,mert 6 hónap gari van rá,szezont kibírja azt jó napot.
Az a csapat "érdekes" és ennyi kb. elég is...
Te tudod a véleményem a nagy 2 hengeresekről, de ennek ellenére azt mondom, mégis jó a BMW-vel menni - talán a futóműve, féke, súlyelosztása, üléshelyzet, nem tudom... a váltó miatt biztos nem Legjobb lenne ez a motor így egészben, de egy sor4 800-assal, 120 lóval, selyem váltóval (vagyis egy jó japó hajtáslánccal ) meg persze a szélvédő lehetne normálisan rögzítve
A francia kotláddal mi a stájsz megint? Mért kellett dokibácsihoz vinni?
nem tudom, hogy pro vagy kontra elöl egykarú különlegesség... csak eszembe jutott, mint fiatalkori emlék :)
Volt Alfám is, Francia autóból is már a második van (épp ma reggel adtam be a szervizbe ) nem gondolom hogy előítéletes lennék.
Odaát meg csak elég volt egyszer kiállnom a "nem hiszem el hogy kókányolni akarják itt egyesek a bmw kifinomult fékjét" mondattal, és lassan ki is szakadt jó pár mostani és extulajból is hogy van azért ott baj bőven, és nem is kicsit a gyár hozzáállásával.
Az meg hogy mennyit mennek nem gondolom hogy a márka az oka, szerintem nem sportszerű azt a társaságot összevetni az FZR-es csapattal. (valószínűleg itt sem az érdektelenség, vagy az FZR az oka a hogy ritkán van elővéve a gép)
Ádámnak meg még sosem volt ennyire "új" és "drága" motorja mint ez.
Ez a béjemvé dolog olyan lehet, mint az Alfa Romeo: mindig az szidja, akinek nincs, akinek van, az meg általában szereti A BMW motornak is elég nagy tábora van, tudom, hülye újgazdag sznob mind de aki véletlen nem az, az mind veri is bele a km-t... odaát a topicon is többek mennek 20 ezret évente - ennyit az itteni FZR-es társaság együtt nem megy

Nézd meg nyomi Ádámot, ennyi ideig sztem még egy motorja se volt meg pedig ahogy megismertük, egy öreg RT abszolút nem neki való
Abban valóban irreleváns, viszont a bmw-nél a "valahogy mindig magyarázni kell hogy nem dehogy rossz ez/az, csak ez így itt működik jól" mondatrészhez tökéletes példa. (hogy még 7 milláért sem tudnak/akarnak valamit tökéletesen megcsinálni)
A többihez: sem a GTS, (vagy a Morpho tanulmány) vagy az 5 szelepes hfej sem azért lett (mellesleg tökéletesen működőre) megalkotva hogy onnantól mindent azzal kell csinálni, hanem azért amiért a Honda is "gyártotta" az NR750-et. (mi erre is képesek vagyunk)
Ugyanezt, ahogy én látom a bmw (főleg mostanában) részben helyettesítette a "PRÉMIUM" szó sűrű ismételgetésével, mert régóta ismert hogyha valamit elég sokszor ismételgetünk akkor azt előbb-utóbb elhiszik, mivel rájöttek hogy egyszerűbb módosítani valamit az emberek fejében, mint rendes munkát végezni. (de tudom, olvastam hogy te sem hazudnál Szent Péternek ha majd rád kérdez hogy melyik a boxer legjobb része)
Valójában igen, mert úgysem veszek olyat. Nem a futómű miatt, a kora miatt (meg a Tesco miatt se )
Ha motort váltok, a könnyebbek felé fogok elmenni, nem kell sárnehéz 25 éves
Azért csak csak ki kellene egyet próbálni. Vagy hogy érzed teljesen felesleges?
Józsefem, mivel nem ismered a BMW felépítését, felvilágosítalak, hogy a váltó nem az első villába van építve szóval a taglalt témakörben a (valóban xar) kapcsolhatósága irreleváns
A GTS futóművéhez: az eltelt évek alatt láttunk már "szenzációs" dolgokat - amik aztán eltűntek, vagy anyagi okok miatt, vagy érdektelenség miatt, vagy csak azért, mert több problémát okoztak, mint amennyit megoldottak - tehát igazán jó csak az lehet, ami "maradt" A GTS futómű eltűnt, az 5 szelepes hengerfej is, pedig forradalmiak voltak egykor.
" hogy a létező gömbcsuklós megoldások közül a BMW-é valóban bevált"...amit anno lemásolt (egyszerűen ellopott) Norman Hossacktól, miután lejárt a szabadalmi védettség az általa tervezett és használt futóműre.
Hagyd..... a bmw fórumon én úgy láttam hogy túl sokszor kell magyarázni a bmw "különleges" mechanikáját az egyszeri bikernek, minthogy az a furcsa zaj/jelenség az ott nem hiba, hanem különleges képesség (a Japán motoroknak meg az a képességük hogy egyszerűen csak észrevétlenül megbízhatóan működnek és kész) szóval legalább a futóműve hadd legyen jobb.
Winkler írta a K1600-ról: "A váltó finom, bár a csattanásokba még a kormány is beleremeg. Az már kevésbé tetszett, hogy nagyon sokszor kapcsoltam ürest kettes helyett. Erre aztán lehetne azt írni, hogy a váltó határozottságot igényel, de egy váltó a hétmilliós árkategóriában ne igényeljen semmit, hanem kapcsolja a kettest, és kuss."
(más is mondott hasonlókat, de mivel van aki szerint Z.Dánielnek tetszik a szivárvány és az orra is túl nagy, tehát bmw terén nem lehet hiteles forrás)
Az volt a baj vele hogy elég drága volt gyártani, mivel a GTS a Yamaha Morpho II tanulmány utcai megvalósítása lett. (megtervezték, csak mérnökileg túl jóra sikerült és annyiért nem nagyon volt rá kereslet)
Azt elképzelhetetlennek tartod, hogy jobb viszont bonyolultabb és gazdaságtalanabb a gyártása azért nem terjedt el? Csak ki kellene próbálni azt is és úgy mondani véleményt.
Közel sem felelőtlenség... hisz érvekkel van megtámogatva.
egyik gyártó: egy modell, egy rövid ideig, kis szériában, évtizedekkel ezelőtt
másik gyártó: több eltérő modellen, 25 év óta napjainkig, százezres példányban, ráadásul sikermodellen (GS)
Mire tippelnél, melyik jobb?
Én ki merném jelenteni, hogy a létező gömbcsuklós megoldások közül a BMW-é valóban bevált, a másik kettő (Yamaha GTS ill. Bimota Tesi) meg maradt kísérlet.
Majd kipróbálom egyszer valamikor. Ha addig nem adod el és veszel valami jó japán gépet. Az, hogy biztosan jobb, felelőtlenség így látatlanban kijelenteni...
Az enyémet nem akartad kipróbálni... én meg nem erőltettem. Más, az biztos. És a BMW biztosan jobb: egyszerűbb, szimmetrikus, és nagy szériában kipróbált
Állítólag a BMW -nek is nagyon jó az első palalever felfüggesztése. Kíváncsi lennék egymáshoz képest milyen lehet...
Régebben volt itt egy ilyen az egy idősebb fazonnak, egyszer beszéltem vele, azt mondta hogy nagyon stabil, nagyon jól vezethető, bár másképp kell vezetni mint az átlagos gépeket. "Először ráülve az tűnik fel hogy gyakorlatilag semmit sem érezni abból hogy mi történik a kerekek és az út között, olyan mintha egy lebegő betontömbön ülve mennél 90-100-zal...elsőre tök jó, minden sima. (ennyi volt a rövid próbaút mikor megvettem, aztán az első pár km-es túra után el is akartam adni)
Aztán jön az első komolyabb kanyar és a fékhez nyúlsz....lassul, de semmi szokásos visszajelzés, nem bólint, nem billen semerre... ijesztő... bedöntöd hogy forduljon, fordul, de olyan érzésed van mintha nem akarna csak egyenesen menni, nehézkes a kormány, nem találod az ívet. Aztán találomra belekorrigálsz, még jobban kóválygásnak érzed, valahogy aztán befordulsz és megállapítod: ez egy nehézkes, irányíthatatlan sz&r, kapja be a Yamaha hogy eltért a bevált dolgoktól. A többi pár kanyart visszafelé már csak 30-cal vállalod hogy nehogy leess az útról, de egyszer csak feltűnik hogy az előbb volt egy kanyar és te nem csináltál semmit és mégis az úton vagy.
A következő kanyarra megint odafigyelsz, megint kóválygás a vége mert az összes eddigi motoros beidegződés ellened dolgozik. Aztán hagyod hogy menjen a GTS magától és helyreál minden, te kinézed az ívet és ő megcsinálja, nem kell hozzá plusz információ. Aztán hazafelé visszaülsz a saját gépedre és az első kanyarban ott sem érted hogy mi van"
Amit nem szeretett benne az a 280 kilója, valamint ha kell hozzá valami különlegesebb cucc, akkor az csak gyáriban létezik, persze gyilkos áron. (én is azért nem mertem venni)
Azért ez már beszarás

http://youtu.be/fRj34o4hN4I