Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet elég lenne hátra nagyobb lánckerék. Gyári van rajta elől hátul?
Nem csak a kuplungot kell levenni és ott van mögötte? Olajat le kell engedni vagy elég jól oldalra fordítani?
A legkellemetlenebb része a dolognak az hogy teljesen szét kell szedni hozzá a blokkot.
Azt kell megnézni hogy a futógyűrűje milyen állapotban van. Ha nem karcos és nincs hullámosra maródva a felülete, akkor "érdemes" a javítószettet megvenni. (ami gyakorlatilag a 3 görgőből áll) A bontotton is ugyanazt kell megnézni.
Holnap megnézem hogy van-e még itthon.
Ok. Te meg a Pirosat.
TDM 850-es volt a Gábor barátomnak,és nagyon megbánta hogy eladta.Soha semmi baja nem volt. Vette helyette a Ducati-t,na az egy nagy szopóroller,most Bandit 1200 S van. Azt is szereti.
Majd kipróbálod.
Sztem csak szoknod kell még.
A váltó nincs jól megtervezve rajta szerintem.
Az egyedüli dolog ami nem tetszik,hogy 2500 fordulat alatt rángatt kettesben.Városban mindig csúsztatni kell a kuplungos ha körforgalomban vagy kereszteződèsbdn megyek .
Sztem csak neked kell hogy megfeleljen,a többi nem érdekes. Ha Te szereted,és menet közben fülig ér a szád,akkor nincs ott semmi hiba. Jól választottál
Mi nem tetszik benne?
Tudom olvastam
Úgy hallottam a TDM 900 is jó kis gèp.
Bár,van ami nem tetszik benne
Gyula.

Én nem,nekem jó a Piros.
Motorvásár?
Ez is egy nagyon szép motor. Krisztiánéknál van szintén.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_magyar_rendszamos-12150965
Ja,igen. Még 4db iridiumos gyertya csere volt,szintén ők finanszírozták.
Belenézhetsz a külföldi papírjaiba,Krisztián nem rizsás gyerek. Abból kiderül minden. Egyébként a Pirost többször is visszavittem gariba,és szó nélkül javították. H-tev szelep bowdenek cseréje,utána beállítása,benzin nyomás szabályzó csere. Más nem is volt. Ezt mind ingyen. Korrektek,legalábbis velem azok voltak.
Ez az 1150-es a pécsieknél van(vagy volt),azt írták nem rendőrmotor de a festése gyanús.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1150_rt_3_dobozzal-12289025
Kár hogy a Paksiak ilyen idiótán állnak hozzá,pedig ott vannak CB900-ok,az nekem elég is volna.
Melyik az a motor, amit nincs sokba javítani? Olyat veszek
Gyanús volt nekem is,mert ezres gépre 230000-ft.regisztrációs adót írtak.Akkor Paks felejtős,viszont a pécsiek az korrekt.Kb. egy millám lesz tavaszig,decemberben vett egy lakatos kolléga R1100-ast,azt próbáltam a gyár előtt,nagyon nyomatékos,tetszik,de az is milla felett volt.Az igaz hogy ha BMW-t javítani kell az húzós lesz,ide a Yami is sokba van már.egyelőre még a pénzemre várok,aztán majd meglátjuk.